Cujo 11.05.2007 19:50:33 | |
---|
Aika ison aukon jättää, mutta ehkä se Venäjä onnistutaan voittamaan kuitenkin. Ehkä niin. Eihän se edellinenkään Venäjä-peli mikään ihan hirveä ollut. Hei mies, tulkaa te myös, haetaan pullo Meksikon spriitä, rokataan hieman, tanssitaan hieman. |
Leper Messiah 11.05.2007 20:26:07 (muokattu 11.05.2007 20:26:41) | |
---|
Venäjällä ja Suomella on sinäänsä vähän sama tilanne, että molemmilta oikeastaan paras pelaaja loukkaantuneena.. ..erona vain se, että Venäjä sai toisen huippupelaajan tilalle. Morozovin poissaolo on tietysti iso menetys Venäjälle, mutta Brylinin mukaantulo ehkä jopa vielä isompi lisä. Noin selkeää huipputason puolustavaa hyökkääjää Venäjällä ei ole vielä ollut, maalintekovoimaa taas löytyy vaikka Morozov ei pelaakaan. Toki Morozivin mukana hajoaa kisojen paras ketju, mutta esim. Frolov-Malkin-Kovalchuk on ollut niin tulessa myös, että maalinteko tuskin tulee olemaan ongelma. Ja uskon kuitenkin, että myös Zaripov ja Zinovyev pystyvät pelaamaan hyvällä tasolla, vaikka ketjussa joku muu onkin kolmantena lenkkinä. Tässä saattoi tarjoutua Ovechkinille näytön paikka. Tiedossa on, mihin hän pystyy ja jos hän saisi Zaripovin ja Zinovyevin kanssa syötöt edes suht. hyvin napsahtelemaan kohdilleen.. e: Ehkä niin. Eihän se edellinenkään Venäjä-peli mikään ihan hirveä ollut. Nojaa. Venäjä pelasi kaksi erää ja voitti. "Pysytään irti huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" -Juhani Kontiovaara |
author 11.05.2007 20:30:19 | |
---|
Hieman myöhässä: HYVÄ SUOMI! En kyllä uskaltanut kuuna kullan valkeana toivoakaan, että ottelu vielä kääntyisi meille. Niin monet kerrat Suomi on tippunut jatkoajalla tai viimeistään rankkareissa. Lehtisen ylämummo tuli niin puun takaa että! Nummelinin läsnäoloa jäämme kaipaamaan tässä turnauksessa. Oli kyllä oma henkilökohtainen suosikkipelaajani. Tapa jolla hän tuli vielä koko kentän läpi ennen loukkaantumistaan, kuvaa hyvin Nummelinin itseluottamusta huokuvaa pelitapaa, josta moni joukkuetoveri voisi ottaa mallia. Puolustus on pakko saada kuntoon ennen Venäjä-ottelua. Suomi ei osaa jäädyttää peliään samalla tavalla kuin Ruotsi tai Kanada. On hyvä, että joukkueella on hyvä syke ja into hyökätä, mutta johtoasemassa on aika riskiä hyökätä niin, että vastustajalle saattaa aueta läpiajotilanne välittömästi tilanteen jälkeen. |
obiwan 11.05.2007 21:26:34 | |
---|
Puolustus on pakko saada kuntoon ennen Venäjä-ottelua. Suomi ei osaa jäädyttää peliään samalla tavalla kuin Ruotsi tai Kanada. On hyvä, että joukkueella on hyvä syke ja into hyökätä, mutta johtoasemassa on aika riskiä hyökätä niin, että vastustajalle saattaa aueta läpiajotilanne välittömästi tilanteen jälkeen. Totta, eilen kanssa joutui ihmettelemään muutamaa sankarointia siinä tilanteessa, kun pitäisi pelata vaan varman päälle. Ja myöskin tuli harmittavan paljon syöttöjä suoraan vastustajan lapaan, josta jenkit pääsi heti karkuun Suomen päätyyn. |
sellisti 11.05.2007 21:36:28 (muokattu 11.05.2007 21:37:03) | |
---|
Totta, eilen kanssa joutui ihmettelemään muutamaa sankarointia siinä tilanteessa, kun pitäisi pelata vaan varman päälle. Ja myöskin tuli harmittavan paljon syöttöjä suoraan vastustajan lapaan, josta jenkit pääsi heti karkuun Suomen päätyyn. No mutta kun sitä varman päälle pelaamista Suomi nimenomaan ei osaa. Ainakaan esim. Ruotsiin verrattuna. Kai se on pakko yrittää pitää edes jonkinlaista painetta hyökkäyspäässä, kun vaihtoehto on se että peruutellaan oman maalivahdin syliin tai sekoillaan muuten vaan omalla alueella. Hyvinhän sitä toki turnauksessa vielä mukana ollaan, mutta niin vain pääsi USAkin neljä kertaa tappioasemasta tasoihin. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
sikanaama 11.05.2007 21:52:29 | |
---|
Toivottavasti Erkka ja kump. on lukenu tän ketjun läpi ennen huomista ottelua. Saavat arvokkaita vinkkejä. El Puercocara |
Keppis 11.05.2007 22:21:03 | |
---|
en muistanukkaan että nää kisat menee näin. Yks voitto viä ja taas ollaan kultapelissä. Onni vie inspiraation. |
sellisti 11.05.2007 22:22:02 | |
---|
Toivottavasti Erkka ja kump. on lukenu tän ketjun läpi ennen huomista ottelua. Saavat arvokkaita vinkkejä. Etkö tiedä että suomalaisten kotien sohvat ovat täynnä toinen toistaan pätevämpiä jääkiekkovalmentajia..! :) "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Jormaz 11.05.2007 22:33:49 | |
---|
Etkö tiedä että suomalaisten kotien sohvat ovat täynnä toinen toistaan pätevämpiä jääkiekkovalmentajia..! :) Niinku mun faija. Peltosen rankkari ei menny sisälle niin "No niin, kyllä mä arvasin, tää on hävitty". Ja sitten Lehtinen tekee maalin "No mitäs mä sanoin että kyllähän se..." Summer is coming, fat boys are happy |
kitaraontahtoni 11.05.2007 23:31:25 | |
---|
Mietinkin jossain vaiheessa alkusarjoja, että on venäjä jäänyt kyllä kauas taakse musiikissaan kun kuulosti joltain venäjän kansanlaululta, mutta kun alko kuuntelemaan niin sieltähän kuului "Lizäää, lizääää humppaa,,,, humppaa" Love me fender kalamies#49 >-)))> |
Tunttone 11.05.2007 23:34:17 | |
---|
Urheilukanavalta tulee uusintana USA-Suomi jos vielä kiinnostaa fiilistellä. Jatkoajalla tosin jo. |
Jaffe 12.05.2007 10:38:28 | |
---|
Mietinkin jossain vaiheessa alkusarjoja, että on venäjä jäänyt kyllä kauas taakse musiikissaan kun kuulosti joltain venäjän kansanlaululta, mutta kun alko kuuntelemaan niin sieltähän kuului "Lizäää, lizääää humppaa,,,, humppaa" humppaako ne siä huusi? mä kuulin että "lizää lizää palkkaa?" no mitäpä tuosta, suomi voittaa! bändiSpirit pitää olla kohdallaan! Eihän siitä voi muuten tulla mitään?- juu ei tullu! |
humppaako ne siä huusi? mä kuulin että "lizää lizää palkkaa?" no mitäpä tuosta, suomi voittaa! Humppaa se mulle kuulosti, mutta ennenkin on kuuloni pettönyt minua selkäni takana, mutta oletteko jo tietoisia tästä: http://www.yle.fi/urheilu/mmjaakiekko/2007/looppi/id75356.htmlJääkiekon MM-kisat Suomeen vuonna 2012 Suomi valittiin vuoden 2012 jääkiekon MM-kisojen järjestäjämaaksi Kansainvälisen Jääkiekkoliiton IIHF:n vuosittaisessa kongressissa Moskovassa. Valinta varmistui äänestyksen jälkeen, jossa Suomi voitti Ruotsin äänin 64-35. Love me fender kalamies#49 >-)))> |
InYourFace90 12.05.2007 12:08:48 | |
---|
Humppaa se mulle kuulosti, mutta ennenkin on kuuloni pettönyt minua selkäni takana, mutta oletteko jo tietoisia tästä: http://www.yle.fi/urheilu/mmjaakiekko/2007/looppi/id75356.html Jääkiekon MM-kisat Suomeen vuonna 2012 Suomi valittiin vuoden 2012 jääkiekon MM-kisojen järjestäjämaaksi Kansainvälisen Jääkiekkoliiton IIHF:n vuosittaisessa kongressissa Moskovassa. Valinta varmistui äänestyksen jälkeen, jossa Suomi voitti Ruotsin äänin 64-35. Haahaa. Voitettiin Ruotsi. ;) Up The Irons! |
Veikko 12.05.2007 13:37:59 | |
---|
Jos tällä pakistolla kaadetaan Venäjä niin kyseessä on kyä kaikkien aikojen saavutus Suomalaisessa kiekkoilussa. |
InYourFace90 12.05.2007 14:02:32 | |
---|
3 minuuttia ja lähetys alkaa. Up The Irons! |
hullu_ukko 12.05.2007 14:24:59 | |
---|
Voi nyt helvetin helvetti! Aivan turha jäähy ja vielä 5+20min! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Hallitus on myös vedonnut kansainvälisiin järjestöihin, kuten Euroopan neuvostoon ja Natoon, jotta nämä estäisivät virolaisten aikeet olla myymättä halpaa alkoholia suomalaisille.'' -Lehti |
Deep Shadow 12.05.2007 14:25:40 (muokattu 12.05.2007 14:25:59) | |
---|
aika turha jäähy. e: no 2 minuuttia sentään tasoitusta. Mummun saappaassa soi fox |
Jormaz 12.05.2007 14:27:14 | |
---|
Oli kyllä, fiksu taklaus ei helvetti.. Summer is coming, fat boys are happy |
Ronsto 12.05.2007 14:28:29 (muokattu 12.05.2007 14:30:35) | |
---|
Huhhuh, nostan hattua Suomelle, kova vire päällä jo heti pelin alusta asti. Turhat jäähyt vielä pois ja jatketaan samanlaista pelaamista, niin punakone katuu. E: Tulihan se maali sieltä, todella hienoa ylivoima peliä Venäjältä. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |