-J.- 07.05.2007 16:53:32 | |
---|
Olis se silti ihan kiva päästä edes semifinaaleihin vaikka ei mestaruutta näyttäisikään tulevan.. Niin niin... Jee jee... What ever.... Lets ROCK! If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Milwaukee Admiralsissa tällä kaudella 59 pelissä 41 pinnaa tehnyt Ville Koistinen liittyy mukaan Leijoniin. Kiekollista taitoa lisää takalinjoille. http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=658 JES!! Aevan mahtava uutinen näin Ilveksenä. Joskin tuli Koiskallekin melkoisena yllätyksenä, herraan ei nimittäin oltu missään yhteydessä tätä ennen. In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
Veikko 07.05.2007 17:05:04 (muokattu 07.05.2007 17:05:33) | |
---|
JES!! Aevan mahtava uutinen näin Ilveksenä. Joskin tuli Koiskallekin melkoisena yllätyksenä, herraan ei nimittäin oltu missään yhteydessä tätä ennen. On hieno homma. Toivottavasti Westerlundin ketjulotosta nousee sellanen arpa, että saadaan Koistinen ylivoimaan. tshiiih... klup-klup-klup... aaaah... |
sellisti 07.05.2007 21:03:16 | |
---|
Mikä siinä voi olla että ollaan niin vähään tyytyväisiä... Suomi on ottanut 0-1 pataan Ruotsilta ja pelin jälkeen tulee tällaisia kommentteja... Westerlund: Hyvä suoritus Nummelin: Paras pelimme Kyllähän asioita kannattaa ajatella positiivisesti, mutta ei tässä lajissa tyylipisteitä jaeta, tappio on tappio, nolla pistettä... Toivottavasti alkaa oikeasti tapahtua kun saadaan tuo selittelijä-professori Westerlund pois sieltä aitosta. Vähän itselläkin tuo kävi korvaan. OK, tappio tuli vain yhdellä (säkä)maalilla ja Suomen pelissä oli paljon hyvääkin, muttei silti voi välttyä ajattelemasta että Westerlundissa ja Jarkko Niemisessä on paljon samaa - kumpikin on hävityn pelin jälkeen tyytyväinen. Mahtaakohan olla kehityksen kannalta kovin suotuisa näkökulma. No, omia mielipiteitä nämäkin... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Coatl 07.05.2007 21:42:38 (muokattu 07.05.2007 21:44:27) | |
---|
Helmi tos kun Kanadan kansallislaulu lähti raikaan niin taustalla näky kun katsomossa joku morjes koitti kouria vierustoverinsa tissejä :) Mutta juu.. USA tuli vastaan puolivälieriin, näin uumoilinkin jo ennen kun turnaus lähti edes käyntiin. Jenkit on pelannu vahvasti tässä turnauksessa mutta veikkaan että voitto irtoaa silti, 3-2. Asioita tapahtuu
Dana: Olipas mukava harjoittelu päivä.
kid ego: Yhdys sanoja harjoittelitte. |
j-o-n-e 07.05.2007 21:48:32 | |
---|
Mielummin USA kun Kanada imo. Mut jestas et oli hyvä peli toi Swe-Rus, ei ollu swedutkaan paskoja mut punanen vaara alkaa olla aika hurjissa liekeissä... "I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff." |
Coatl 07.05.2007 21:52:33 | |
---|
Mielummin USA kun Kanada imo. Mut jestas et oli hyvä peli toi Swe-Rus, ei ollu swedutkaan paskoja mut punanen vaara alkaa olla aika hurjissa liekeissä... Siis mitä vittua mä halusin kattoo ton SWE-RUS -pelin, mistä se tuli? Asioita tapahtuu
Dana: Olipas mukava harjoittelu päivä.
kid ego: Yhdys sanoja harjoittelitte. |
HaloOfFlies 07.05.2007 22:03:30 | |
---|
Siis mitä vittua mä halusin kattoo ton SWE-RUS -pelin, mistä se tuli? Se tulee TV2:lta muutaman minuutin päästä koosteena. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
sellisti 07.05.2007 22:07:39 | |
---|
Se tulee TV2:lta muutaman minuutin päästä koosteena. Mutta tuliko se suoranakin jostain? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
sikanaama 07.05.2007 22:07:54 (muokattu 07.05.2007 22:08:19) | |
---|
Ai ooh, hienoa että jatkopelit on järjestetty niin että ainakin teoriassa on mahdollista että suomi ja ruotsi pelais finaalissa. El Puercocara |
j-o-n-e 07.05.2007 22:20:39 | |
---|
Siis mitä vittua mä halusin kattoo ton SWE-RUS -pelin, mistä se tuli? http://myp2p.eu/NHL.htm Lataa (ja asenna) Sopcast -ohjelma ja avot! Tuolta on tullu kateltua muitakin herkkuja mitä ei muuten näkis, esim. NHL-pleijareita. Vink vink ens yönä Detroit - San Jose ;-) "I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff." |
RocknRoll 07.05.2007 22:53:16 | |
---|
Helmi tos kun Kanadan kansallislaulu lähti raikaan niin taustalla näky kun katsomossa joku morjes koitti kouria vierustoverinsa tissejä :) Tää oli kyllä hauska! 8) Mä alan pikkuhiljaa toivomaan että venäjä voittaisi mestaruuden, senverran upean näköistä ja viihdyttävää peliä. Perkele vain kun tsekit sattuu tulemaan niitä vastaan, ei voi tietää kumpi voittaa. |
jjylli 07.05.2007 23:03:22 | |
---|
heh. tyylikkäästi vältti ruotsi tsekit. luulisin, että kannatti hävitä.. |
kitaraontahtoni 07.05.2007 23:11:51 | |
---|
heh. tyylikkäästi vältti ruotsi tsekit. luulisin, että totta helvetissä kannatti hävitä.. Love me fender kalamies#49 >-)))> |
jjylli 07.05.2007 23:15:42 | |
---|
tässähän voi nyt tehdä veikkauksia puolivälierien voittajista oma veikkaukseni: suomi, ruotsi, kanada, tsekki |
rc 07.05.2007 23:31:49 | |
---|
heh. tyylikkäästi vältti ruotsi tsekit. luulisin, että kannatti hävitä.. Tshekki ja Slovakia on yhtä kovia joukkueita mun mielestä. Kumpikaan tosin ei ole vakuuttanut, joten aivan samantekevää... USA on ottanut Suomelta viime vuosina kuokkaan koko ajan, sama perinne sietäisi jatkua. Mulla on vahva luottamus siihen että näin käy. Peace, love & death metal |
jjylli 07.05.2007 23:33:32 | |
---|
Tshekki ja Slovakia on yhtä kovia joukkueita mun mielestä. Kumpikaan tosin ei ole vakuuttanut, joten aivan samantekevää... joo, mullekin on ihan samantekevää ketä vastaan ruotsi pelaa.. |
Jag 08.05.2007 00:54:00 | |
---|
Torstaina sitten se kisojen isoin peli.... ratkaiseva kotia tai mitalipeleihin. U.S.A tosiaan ollaan viime vuosina totuttu voittamaan, mutta U.S.A on kyllä tämän illan ottelua lukuunottamatta erittäin hyvä näissä kisoissa. Toivottavasti Lehtonen pelaa "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Jag 08.05.2007 03:06:29 (muokattu 08.05.2007 03:14:08) | |
---|
http://myp2p.eu/NHL.htm Lataa (ja asenna) Sopcast -ohjelma ja avot! Tuolta on tullu kateltua muitakin herkkuja mitä ei muuten näkis, esim. NHL-pleijareita. Vink vink ens yönä Detroit - San Jose ;-) eihän tuolta tuu ku baseballia ja lentopalloa e. alkaakin peli vasta neljältä. Eli ei mtn. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
j-o-n-e 08.05.2007 04:08:17 | |
---|
eihän tuolta tuu ku baseballia ja lentopalloa e. alkaakin peli vasta neljältä. Eli ei mtn. Kyl tulee, valkkaa Sopcast -kohdasta NHL3. Ja sit mennään! "I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff." |