Aihe: Martin Scorsesen blues-ohjelma
1 2 3
weelie
13.11.2006 14:22:21 (muokattu 13.11.2006 14:22:55)
No mä kuukahdin eilisen osan kesken (perjantain Tommy Emmanuel meni bluesin edelle :) ). Että tunti lopusta jäi näkemättä. Keskellä yötä tiiratessa "kehystarina" otti mua vain päähän... get to the point, man! :D
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
RonRoco
27.11.2006 11:42:12
Hyvä jakso oli ja niin totta nuo kiitokset jotka briteille lähti jakson lopussa.

Sen verran oli häiriöta oli olohuoneessa että tuo pianistin nimi meni ohi. Siis se joka niissä studio-pätkissä oli pianon takana. KErtokaas jos tiedätte. Hieno meininki! Lulukin veti niin tunteella.
I got the Blues...
Lilli
27.11.2006 14:15:22
Viimejaksossa erityisesti jäi mieleen alkuvaiheen jamisessio jossa Van Morrison osoitti kyllä melkoisia blueslaulajan ominaisuuksia.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
KHTT
27.11.2006 15:18:55
Hyvä jakso oli ja niin totta nuo kiitokset jotka briteille lähti jakson lopussa.

Sen verran oli häiriöta oli olohuoneessa että tuo pianistin nimi meni ohi. Siis se joka niissä studio-pätkissä oli pianon takana. KErtokaas jos tiedätte. Hieno meininki! Lulukin veti niin tunteella.

Jon Cleary
http://www.joncleary.com/
weelie
27.11.2006 16:31:32
Mun mielestä oli vähän löysä jakso. Ehkä olen vain ikuisesti kriittinen. Pianon soitto ja Jeff Beckin kitarointi kiinnostivat kyllä, mutta haastattelut oli pitkälle samaa liirumlaarumia.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
RonRoco
01.05.2007 09:04:11
Tämähän alkaa uusintana tänään teemalta. klo 16.30. Tällä kertaa olen varustautunut äänittävällä boxilla ja dvdllä!
...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison
CCRyder
01.05.2007 18:34:05
Kesken ohjelman tullut puhelinsoitto otti päähän suuresti. Onneksi on
nyt nauhalla.
RonRoco
01.05.2007 23:08:52
tuollai rennosti toteutettu tämä sarja. me like it=))

Ainoa mikä joskus häiritsee on noiden hienojen rallien pätkiminen. Onkos noissa dvd-julkaisuissa mitään extraa, esim noita biisejä kokonaisuudessaan. Suurta tuhlausta jos ei...
...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison
Blue Moon
02.05.2007 15:07:42 (muokattu 02.05.2007 15:09:01)

Onkos noissa dvd-julkaisuissa mitään extraa, esim noita biisejä kokonaisuudessaan. Suurta tuhlausta jos ei...

On niissä jonkin verran extroja, justiinsa noita esityksiä kokonaisina, esityksiä, jotka ei mahtuneet mukaan "varsinaiseen" dokkariin ym.
- Don't eat stuff off the sidewalk -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)