weelie 13.11.2006 14:22:21 (muokattu 13.11.2006 14:22:55) | |
---|
No mä kuukahdin eilisen osan kesken (perjantain Tommy Emmanuel meni bluesin edelle :) ). Että tunti lopusta jäi näkemättä. Keskellä yötä tiiratessa "kehystarina" otti mua vain päähän... get to the point, man! :D Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
RonRoco 27.11.2006 11:42:12 | |
---|
Hyvä jakso oli ja niin totta nuo kiitokset jotka briteille lähti jakson lopussa. Sen verran oli häiriöta oli olohuoneessa että tuo pianistin nimi meni ohi. Siis se joka niissä studio-pätkissä oli pianon takana. KErtokaas jos tiedätte. Hieno meininki! Lulukin veti niin tunteella. I got the Blues... |
Viimejaksossa erityisesti jäi mieleen alkuvaiheen jamisessio jossa Van Morrison osoitti kyllä melkoisia blueslaulajan ominaisuuksia. 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
KHTT 27.11.2006 15:18:55 | |
---|
Hyvä jakso oli ja niin totta nuo kiitokset jotka briteille lähti jakson lopussa. Sen verran oli häiriöta oli olohuoneessa että tuo pianistin nimi meni ohi. Siis se joka niissä studio-pätkissä oli pianon takana. KErtokaas jos tiedätte. Hieno meininki! Lulukin veti niin tunteella. Jon Cleary http://www.joncleary.com/ |
weelie 27.11.2006 16:31:32 | |
---|
Mun mielestä oli vähän löysä jakso. Ehkä olen vain ikuisesti kriittinen. Pianon soitto ja Jeff Beckin kitarointi kiinnostivat kyllä, mutta haastattelut oli pitkälle samaa liirumlaarumia. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
RonRoco 01.05.2007 09:04:11 | |
---|
Tämähän alkaa uusintana tänään teemalta. klo 16.30. Tällä kertaa olen varustautunut äänittävällä boxilla ja dvdllä! ...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison |
käsi 01.05.2007 18:23:28 | |
---|
Tämähän alkaa uusintana tänään teemalta. klo 16.30. Tällä kertaa olen varustautunut äänittävällä boxilla ja dvdllä! oli tuo dokari bluesin kotiinpaluu aika mainio. Hienosti tuotiin vanhoja bluessin soittajia esiin ja se mistä blues on syntynyt Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla. |
CCRyder 01.05.2007 18:34:05 | |
---|
Kesken ohjelman tullut puhelinsoitto otti päähän suuresti. Onneksi on nyt nauhalla. |
RonRoco 01.05.2007 23:08:52 | |
---|
tuollai rennosti toteutettu tämä sarja. me like it=)) Ainoa mikä joskus häiritsee on noiden hienojen rallien pätkiminen. Onkos noissa dvd-julkaisuissa mitään extraa, esim noita biisejä kokonaisuudessaan. Suurta tuhlausta jos ei... ...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison |
Blue Moon 02.05.2007 15:07:42 (muokattu 02.05.2007 15:09:01) | |
---|
Onkos noissa dvd-julkaisuissa mitään extraa, esim noita biisejä kokonaisuudessaan. Suurta tuhlausta jos ei... On niissä jonkin verran extroja, justiinsa noita esityksiä kokonaisina, esityksiä, jotka ei mahtuneet mukaan "varsinaiseen" dokkariin ym. - Don't eat stuff off the sidewalk - |