Aihe: Wasp-topikki
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Ritsie
20.04.2007 18:17:20
Pari kertaa kuunneltu läpi, ja pakko myöntää. Erittäin toimiva paketti.
Blackie laulaa komeasti, riffit on komean kuulosia ja kertsit jää päähän kun tauti. Tykkään.
onko tuossa jätkässä sitten mitään järkeä?
Vainhaalee
21.04.2007 13:48:33
Jotain riffien kierrätystä on kuultavissa, mutta jos itseään ei saa lainata, niin ketä sitten?

Jota on ollut muistaakseni havaittavissa mm. Helldoradolla... :)
Wasp (Tai siis Lawless...) on kyllä harvoja niitä "kasari" -bändejä joiden tuotanto on pelkkää helmeä aina näihin päiviin asti...
Mutta keikkailun saisi lopettaa, iskee tuo myötähäpeä niin kovasti...
Carry My Urn To Ukraine
JohnJ
21.04.2007 16:10:47
En saa noita biisiclippejä workkaamaan :(

Ne etusivun linkit ei tosiaan jostain syystä toimi, mutta tuosta ne saa otettua:
http://www.waspnation.com/IMAGES_files/
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Karipiirto
29.04.2007 20:53:17 (muokattu 29.04.2007 20:55:40)

Saanko kysyä(en jaksanut selata yheksää sivua) että mistä tulee lyhenne W.A.S.P.?
Wikipedia ei sanonut enkä muualtakaan löytänyt joten ajattelin että jos täällä joku sen tietäis. :)

Edit. Jaa tuollahan se sanottiinkin jo ekalla sivulla ettei ne itekkään tiedä, kunhan pistivät pisteet niihin väleihin. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
sellisti
29.04.2007 21:07:02
Hohoo, kaikkea se wikipedia tietää:

Lawless was originally slated to play T-1000 in the Terminator 2: Judgment Day movie, but was later replaced by Robert Patrick after Arnold Schwarzenegger deemed Lawless 'too tall'.

Kuvitelkaa Blackie Terminator-leffan pahisrobottina... siinä olis voinu jo yöunet mennä. :)
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Tympee Huttunen
29.04.2007 21:07:53
Hohoo, kaikkea se wikipedia tietää:

Kuvitelkaa Blackie Terminator-leffan pahisrobottina... siinä olis voinu jo yöunet mennä. :)

Aika uskomaton juttu, jos paikkansa pitää:D
Ritsie
29.04.2007 22:15:40
Blackiehän on jo valmiiksi luodinkestävä, täydellinen pahis siis :)
"No niin, sieltähän se Hirvaskankaan Hintti saapuu" - Jorma Hirvanen
JohnJ
30.04.2007 00:02:56 (muokattu 30.04.2007 00:03:33)
Vähän niinkuin Gene Simmonsin piti ensin näytellä Arskan rooli Commandossa :) En tiedä millanen maailma tää ois mikäli nuo kaksi asiaa olisi toteutuneet...
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Karipiirto
30.04.2007 00:58:36

Samaa rataahan uudeksi bondiksikin kaavailtiin tuohon uuteen leffaan Robbie Williamsia. Että kyllä sitä edelleen osataan. :D
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Minushuman
30.04.2007 08:05:35 (muokattu 30.04.2007 08:09:57)
Saanko kysyä(en jaksanut selata yheksää sivua) että mistä tulee lyhenne W.A.S.P.?
We Ain't Sure Pal

Ja tämä huumorilla, niinkuin kaikki W.A.S.P. lyhenteet.
"Do you think when I find my purpose I'll get some sort of sign? Like a glowing light? Not like an alien abduction or anything, but a Jesus light?" - Randy Hickey
santa
30.04.2007 09:38:09
we are satans people
sellisti
30.04.2007 15:09:28 (muokattu 30.04.2007 15:10:49)
we are satans people

Provonakin jo aika huono, mutta pannaan sitten lisää vaihtoehtoja:

White Anglo-Saxon Protestant
Women Airforce Service Pilots
Wireless Application Service Provider
Web Application Structure for PHP
Web Application Security Project
Wiskott-Aldrich Syndrome Protein
Wirelessly Accessible Sensor Populations
Workshop on Application Specific Processors
Western Australian Supercomputer Program

Olisko joku noista..? Kyllä googlella löytää.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
-Mickill-
01.05.2007 00:05:37
Pentuna luin jostain oisko ollu Suosikki tai joku niin siinä oli että W.A.S.P. meinaisi: We Are Sexual Perverts.
There's nothing left to say but fuck you anyway.
Antti1997
01.05.2007 13:56:11
Pentuna luin jostain oisko ollu Suosikki tai joku niin siinä oli että W.A.S.P. meinaisi: We Are Sexual Perverts.

Niinpä niin...

Ostinpa eilen Dominatorin, kyllähän tää potkii ihan hyvin. Kakkosbiisi etenkin!
kh 203
01.05.2007 14:33:29 (muokattu 01.05.2007 14:37:22)

Ne etusivun linkit ei tosiaan jostain syystä toimi, mutta tuosta ne saa otettua:
http://www.waspnation.com/IMAGES_files/

jee jee!! Tais mennä levy ostoon ;D
Ja muistaakseni Blackie oli jossai kommentoinut että se WASP o lyhenne White Anglo-Saxon Protestant:sta
Unelmani olisi soittaa ruotsalaisessa naisbändissä, ei sillä musiikilla niin väliä...
sellisti
01.05.2007 22:19:36
jee jee!! Tais mennä levy ostoon ;D
Ja muistaakseni Blackie oli jossai kommentoinut että se WASP o lyhenne White Anglo-Saxon Protestant:sta

Mä luulen että Blackie vaan naureskelee partaansa kun jengi tappelee siitä mitä se lyhenne vois meinata eikä anna itsekään siksi tarkkaa vastausta. Mitäpä väliä sillä toisaalta.
RocknRoll
01.06.2007 12:48:42 (muokattu 01.06.2007 17:26:48)
Dominator on itteasiassa aika hiton hyvä levy. Jokusen kerran vasta kuunnellut mutta Blackie ei ole aikoihin kuullostanut näin hyvältä mun korvaani.
Rumpukompitkin jyskyttää eteenpäin kuin juna perkele.

Kaveri on oldschool Wasp-fani ja totesi Burning manin kuullessaan että paras Waspin biisi mitä on kuullut, aika jäätävästi mun mielestä sanottu. Tollalailla tuomita ekalta kuulemalta, mutta pääasia että uudesta Waspista tykätään.

Ei varmasti ole häpeä vanhojen biisen rinnalla tätä levyä soittaa vaikkapa kokonaan livenä.
Tympee Huttunen
01.06.2007 16:30:05
Dominator on kyllä pahuksen kova levy. Sitä on tullut luukutettua aivan tolkuttomasti. Toivotaan, että Tuskassa kuultaisiin useampi Dominator-raita. Tällä hetkellä soitossa ovat olleet vain Heaven's Hung In Black ja Take me up. Musta Burning Man pitäisi ehdottomasti saada settiin. Biisissä on aivan mieletön vihaisuus ja voima! Melko lyhyitä settejä (55min) WASP edelleen vetää.
Maiden01
03.06.2007 22:10:46
Mutta keikkailun saisi lopettaa, iskee tuo myötähäpeä niin kovasti...

Tätä ei voi kyllä itse millään puoltaa. Viime syksynä (muistaakseni) Jyväskylän Pavilijongissa vedetyn keikan perusteella täytyy sanoa, että kyllä ovat vielä kovassa kunnossa, varsinkin siis Blackie kun miehellä eniten ikää on.

Kyllä jaksoi hyvin riehua ja viihdyttää yleisöä, eikä laulua tarvinut mielestäni hävetä yhtään, päinvastoin. Muistini mukaan keikka oli vieläpä melko hyvän pituinen, ainakin kunnon lista klassikoita tuli mukana huudettua.

Mutta jokaisella on tietysti mielipide, en ollut WASP:ia sitä ennen nähnyt, joten vertailukohtaa ei sille ole.
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)