Aihe: NoSori.tv
1
Räkkipeli
20.04.2007 13:29:44
www.nosori.tv

No, onkos kävijöitä? =)
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
gorgonoidi
20.04.2007 13:39:06 (muokattu 20.04.2007 13:40:20)

Niin siis mikä hitto tää No SORI! -juttu on?
Siis joku lehti?
Minä!
20.04.2007 13:41:30

Jos oikein olen ymmärtänyt, niin No sori on Kotiteollisuuden jäsenten netissä julkaistava lehti.
Räkkipeli
20.04.2007 13:41:43
Siis joku lehti?

Se on eräiden älypäiden tekemä interaktiivinen sivusto, joka paljastaa kaiken, ja vielä enemmänkin! =)

Käy tuolla, ja ihmety!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Räkkipeli
20.04.2007 13:42:28
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin No sori on Kotiteollisuuden jäsenten netissä julkaistava lehti.

Siinhän on messissä Stam1nankin jätkiä. Ja Monsteriserin. Mokomat saattaa vilahella dokumenteissa!
Drumjamo
20.04.2007 13:50:53
Onhan tuota tultu seurailtua siitä asti kun Kotiteollisuus-DVD ilmestyi.

Onko kukaan koskaan soittanut tuonne nosorin paskaluuriin?
Se nyt vaan on semmosta
Räkkipeli
20.04.2007 13:54:15
Onhan tuota tultu seurailtua siitä asti kun Kotiteollisuus-DVD ilmestyi.

Onko kukaan koskaan soittanut tuonne nosorin paskaluuriin?

Kuulemma soi päivittäin.
Drumjamo
20.04.2007 14:46:43
Kuulemma soi päivittäin.

Joo, mutta siis tarkoitin että tunnetteko ketään kuka olisi soittanu, vai tunnustaako joku itse soittaneensa?:) Vastaileeko siihen puhelimeen sitten Hyrde kun se tuolla sivuilla mainitaan puhelinvastaajaksi ja rosmoksi? :D
Se nyt vaan on semmosta
Räkkipeli
20.04.2007 15:27:23
Joo, mutta siis tarkoitin että tunnetteko ketään kuka olisi soittanu, vai tunnustaako joku itse soittaneensa?:) Vastaileeko siihen puhelimeen sitten Hyrde kun se tuolla sivuilla mainitaan puhelinvastaajaksi ja rosmoksi? :D

En oo ite vielä kehannu soittaa, mutta aikomus on ollut. =) Hyrde se kuulemma ompi...tai kuka milloinkin. =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)