Räkkipeli 20.04.2007 13:29:44 | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
gorgonoidi 20.04.2007 13:39:06 (muokattu 20.04.2007 13:40:20) | |
---|
Niin siis mikä hitto tää No SORI! -juttu on? Siis joku lehti? |
Minä! 20.04.2007 13:41:30 | |
---|
Niin siis mikä hitto tää No SORI! -juttu on? Jos oikein olen ymmärtänyt, niin No sori on Kotiteollisuuden jäsenten netissä julkaistava lehti. |
Räkkipeli 20.04.2007 13:41:43 | |
---|
Niin siis mikä hitto tää No SORI! -juttu on? Siis joku lehti? Se on eräiden älypäiden tekemä interaktiivinen sivusto, joka paljastaa kaiken, ja vielä enemmänkin! =) Käy tuolla, ja ihmety! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin No sori on Kotiteollisuuden jäsenten netissä julkaistava lehti. Siinhän on messissä Stam1nankin jätkiä. Ja Monsteriserin. Mokomat saattaa vilahella dokumenteissa! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Drumjamo 20.04.2007 13:50:53 | |
---|
Onhan tuota tultu seurailtua siitä asti kun Kotiteollisuus-DVD ilmestyi. Onko kukaan koskaan soittanut tuonne nosorin paskaluuriin? Se nyt vaan on semmosta |
Räkkipeli 20.04.2007 13:54:15 | |
---|
Onhan tuota tultu seurailtua siitä asti kun Kotiteollisuus-DVD ilmestyi. Onko kukaan koskaan soittanut tuonne nosorin paskaluuriin? Kuulemma soi päivittäin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Drumjamo 20.04.2007 14:46:43 | |
---|
Kuulemma soi päivittäin. Joo, mutta siis tarkoitin että tunnetteko ketään kuka olisi soittanu, vai tunnustaako joku itse soittaneensa?:) Vastaileeko siihen puhelimeen sitten Hyrde kun se tuolla sivuilla mainitaan puhelinvastaajaksi ja rosmoksi? :D Se nyt vaan on semmosta |
Räkkipeli 20.04.2007 15:27:23 | |
---|
Joo, mutta siis tarkoitin että tunnetteko ketään kuka olisi soittanu, vai tunnustaako joku itse soittaneensa?:) Vastaileeko siihen puhelimeen sitten Hyrde kun se tuolla sivuilla mainitaan puhelinvastaajaksi ja rosmoksi? :D En oo ite vielä kehannu soittaa, mutta aikomus on ollut. =) Hyrde se kuulemma ompi...tai kuka milloinkin. =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
AntiCosmicStorm_6 20.04.2007 16:39:58 | |
---|
Joo, mutta siis tarkoitin että tunnetteko ketään kuka olisi soittanu, vai tunnustaako joku itse soittaneensa?:) Vastaileeko siihen puhelimeen sitten Hyrde kun se tuolla sivuilla mainitaan puhelinvastaajaksi ja rosmoksi? :D Kaverin veli soitti sinne melkein heti Kotiteollisuuden dvdn ilmestymisen jälkeen. En muista kyllä mitä siel sanottiin, mut jotai ne ainaski lopussa oli sanonu että "me ollaan tällä hetkellä painamassa sun mutsia..." :) sillon tais vastata ihan Kotiteollisuuden jätkät itse. |