Joshua92 18.04.2007 22:48:08 | |
---|
Eli olisin itselleni ostamassa zildjianin ZBT:n peltejä jotenka kysyisin teiltä, että mikälaisia kokemuksia on ollut vastaavanlaisista pelleistä (äänenlaatu, pituus ym.)?? |
Jaska 18.04.2007 22:54:17 | |
---|
Ne on sitä merkkifirmojen halppiskuraa. Haitsut on aika pahvimaiset. Ride on kirkas ja pingi, aika pitkään soiva, ei mitään suhinoita. Crashi on lyhytsoitinen ja aika nopee syttymään. Mitkä pellit sulla nyt on? Neuvoisin nimittäin säästämään ja ostamaan parempaa. |
Joshua92 18.04.2007 23:51:10 | |
---|
Mulla on nyt paisteen ja stagin cräshit ja semmonen sekunda ride. Haikanpellit on kans paisteen. |
Ihmepoika 19.04.2007 01:08:56 | |
---|
ZBT:t ovat juurikin samanlaatuisia kuin Paisteen halvimmat pellit. Staggeja monet pitävät vieläpä parempina kuin ZBT:t ja vastaavat kolisijat. Oman kokemuksen mukaan ZBT:t ovat soinniltaan tunkkaisia ja kolisevia, eivät ostamisen arvoisia. Säästä hyvä mies jokin hetki. ai ku kiva. |
grind 19.04.2007 09:30:13 | |
---|
ZBT:t ovat juurikin samanlaatuisia kuin Paisteen halvimmat pellit. Staggeja monet pitävät vieläpä parempina kuin ZBT:t ja vastaavat kolisijat. Oman kokemuksen mukaan ZBT:t ovat soinniltaan tunkkaisia ja kolisevia, eivät ostamisen arvoisia. Säästä hyvä mies jokin hetki. ZBT:n kiina on pitempiaikaisen kurituksen jälkeen pehmentynyt sen verran, että se kireys on hävinnyt soundista. Reunat ovat taittuneet suoremmiksi, enemmän pellin suuntaisiksi. Nyt ihan ok china. Crashit ja ride aivan kauheita mitä olen soitellut ihan setin kanssa. |
wavelength 19.04.2007 10:12:19 | |
---|
Älä osta. Suuntaa katseesi käytettyihin ja hyväkuntoisiin laatupelteihin. |
Dj.Dumbass 20.04.2007 11:17:16 | |
---|
Mulla on muutamia vuosia vanhat ZBT PLUS 14 haikat ja 20 ride. En tiedä paljonko eroa on pelkkiin tämän päivän ZBT sarjaan, mutta itse tykkään kyllä noista haitsuista! Ride ei ole parhaimmasta päästä, sais olla enemmän pingiä mulle... Mut jos ottaa huomioon että noi kaks jäi maksamaan mulle 15 euroa, ni ei voi kun antaa täydet pisteet xD joo, ehkä hieman OT. Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...! |
Itseltä löytyy ZBT:een rock sarjaa ja sanoisin, että ihan ok... Aikas pitkäsointisia ovat ja varsinkin ride soi ja soi ja soi, ehkä liikaakin. Samaa mieltä kyllä olen, että aikas tunkkainen ääni. Ei ehkä sieltä parhaimmasta päästä, mutta itse kyllä tykkään. "An eye for an eye and the world will be blind" |
Tindrum 20.04.2007 12:05:21 (muokattu 20.04.2007 12:08:44) | |
---|
m©
Tiina Lymi on ihana. |
Analuuk 20.04.2007 12:59:48 | |
---|
Eli olisin itselleni ostamassa zildjianin ZBT:n peltejä jotenka kysyisin teiltä, että mikälaisia kokemuksia on ollut vastaavanlaisista pelleistä (äänenlaatu, pituus ym.)?? Ihan paskoja ja haisee pahalle. Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa! |
Jaska 20.04.2007 13:00:55 | |
---|
haisee pahalle. Tuo on muuten kyllä ihan totta, kirjaimellisesti. Sellanen likanen ummehtunut rauta.. hyi saatana |
Joshua92 20.04.2007 16:22:12 | |
---|
Mitäs Paistetta sieltä setin kyljestä nyt löytyy? Paiste PST5 Medium 18" crash ( aika hyvä saundi) Stagg furia Hand made crash ( ihan perseestä) Paiste PST5 Medium 14" haikan pellit ( ihan hyvät) Pearlin joku romu ride 18" ( ei miellytä oikeen et ku se on semmonen sekunda pelti) Ajattelin näitten arvioiden perusteella vaihtaakkin nuo ZBT haaveet kun tuntuu olevan aika huonoja. Rideks oon ajatellu jotain vastaavanlaista http://www.thomann.de/fi/meinl_amun20_mediumride.htm Ja sitte pitäs saaja jonkunäkönen virveli ja kustannukset ei sais nousta yli 400€. |
wardog 20.04.2007 16:27:55 | |
---|
Mun ZBT -haikka kolis vaan ikävästi.. En suosittele |
moderndrummer88 20.04.2007 16:44:11 | |
---|
Mitäs Paistetta sieltä setin kyljestä nyt löytyy? Paiste PST5 Medium 18" crash ( aika hyvä saundi) Stagg furia Hand made crash ( ihan perseestä) Paiste PST5 Medium 14" haikan pellit ( ihan hyvät) Pearlin joku romu ride 18" ( ei miellytä oikeen et ku se on semmonen sekunda pelti) Vaihda tuo pearlin ride johonkin parempaan, nuo sun muut nykyiset pellit on parempia kuin ZBT:t, säästä vuosi pari ja osta sitten ihan kunnon peltejä, mutta turha noita sun nykyisiä semi-pro:ita on vaihtaa toisiin semi-pro -pelteihin! "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Kärsänpuolikas 20.04.2007 16:54:35 | |
---|
korkuinen |
Joshua92 20.04.2007 21:10:53 | |
---|
Joo, kiitän vinkistä ja harkitsen ostoa. |