Aihe: Mysteeri: Vantage= Takamine?
1
oo-p
16.04.2007 22:35:17

Lainasin tuossa maaliskuun alussa demosessioihin kaverini isän vanhaa teräskielistä akustista. Kyseessä on vanha (n. -70 luvulta peräisin(?)) Japanissa valmistettu Vantage -merkkinen peli, joka on ollut ostettaessa kai muutamien satojen eurojen arvoinen vehje.

Merkki on minulle täysin outo, mutta muuten kyseessä on erittäin mukava soitin. Hyvä tatsi ja kauniit äänet. Tarkemmin kun silmäilin, huomasin että kitarassa on samanlainen lapa kuin Takaminen kitaroissa. Valmistusmaakin täsmää, nytpä kiinnostaisikin vaan, että mikä yhteys näiden pelien välillä on?

Jos löytyy tietoa niin jakakaa se, tai veikatkaa edes jotakin.
Terve, ja kiitos kaloista!
fox
18.04.2007 02:35:22

Jos löytyy tietoa niin jakakaa se, tai veikatkaa edes jotakin.

Takaminen ja Vantagen välillä ei oo yhteyttä, vaan Vantage oli/on (merkki on hengissä Koreassa, kuin moni muukin) aikoinaan yks Matsumokun brändeistä. Omakuvassa mulla on yks neckthru-Vantage..
Tuolta voi koittaa haeskella, josko löytyisi vastaavaa.. (siellä sivustolla EI oo kaikkia malleja..)
http://www.matsumoku.org/models/models.html

Takamine on aivan oma lukunsa, samoin kuin Koreassa tehty sisarmerkkinsä Jasmine (by Takamine)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
oo-p
18.04.2007 16:26:28

Takaminen ja Vantagen välillä ei oo yhteyttä, vaan Vantage oli/on (merkki on hengissä Koreassa, kuin moni muukin) aikoinaan yks Matsumokun brändeistä. Omakuvassa mulla on yks neckthru-Vantage..
Tuolta voi koittaa haeskella, josko löytyisi vastaavaa.. (siellä sivustolla EI oo kaikkia malleja..)
http://www.matsumoku.org/models/models.html

Takamine on aivan oma lukunsa, samoin kuin Koreassa tehty sisarmerkkinsä Jasmine (by Takamine)

Aivan. No, mitä mieltä olet Vantagesta?..
oo-p
20.04.2007 15:17:12

Onko sulla ne virikoneet niitä Gotohin laatukoneita Vantagen "V"-logolla? Jos on, niin vaihtaa ei tarvitse...

..Eipä oo tietoa virittimistä, kun piti palauttaa oikealle isännälleen takaisin. Mutta vireen se kyllä piti, ei tarvinut virittää kun kerran (alussa) sen parin viikon aikana jolloin sitä käytin. Oikein oli jäsyn oloset hardwaret Vantagessa .
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)