Aihe: Mysteeri: Vantage= Takamine?
1
fox
18.04.2007 02:35:22

Jos löytyy tietoa niin jakakaa se, tai veikatkaa edes jotakin.

Takaminen ja Vantagen välillä ei oo yhteyttä, vaan Vantage oli/on (merkki on hengissä Koreassa, kuin moni muukin) aikoinaan yks Matsumokun brändeistä. Omakuvassa mulla on yks neckthru-Vantage..
Tuolta voi koittaa haeskella, josko löytyisi vastaavaa.. (siellä sivustolla EI oo kaikkia malleja..)
http://www.matsumoku.org/models/models.html

Takamine on aivan oma lukunsa, samoin kuin Koreassa tehty sisarmerkkinsä Jasmine (by Takamine)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
oo-p
18.04.2007 16:26:28

Takaminen ja Vantagen välillä ei oo yhteyttä, vaan Vantage oli/on (merkki on hengissä Koreassa, kuin moni muukin) aikoinaan yks Matsumokun brändeistä. Omakuvassa mulla on yks neckthru-Vantage..
Tuolta voi koittaa haeskella, josko löytyisi vastaavaa.. (siellä sivustolla EI oo kaikkia malleja..)
http://www.matsumoku.org/models/models.html

Takamine on aivan oma lukunsa, samoin kuin Koreassa tehty sisarmerkkinsä Jasmine (by Takamine)

Aivan. No, mitä mieltä olet Vantagesta?..
Terve, ja kiitos kaloista!
fox
18.04.2007 16:37:54

Aivan. No, mitä mieltä olet Vantagesta?..

Vantaget on ei-hinnan kiroissa olevia, sellasia peruslaadukkaita Matsumokun kitaroita.. (tiietään, ympäripyöreä ja poliittinen vastaus, mutta kun en omaa valmiuksia arvostella tyyliin 2 x parempi kuin zz..)
Omasta mielestä, mitä olen niit laitellut ja pari-kolme sähkistä itselläkin ollut, edelleen on tuo omakuvan VA 900, niin ovat tosi hyvistä puista hyvin tehtyjä.. Tuppaavat olemaan harvinaisehkoja vaan. Mutta se hyvä puoli ainakin vielä on, ettei ole tuo "Japan-vintage" boomi niihin ylettänyt, ainakaan toistaiseksi. Kyllä niillä vallan hyvin soittelee.. Onko sulla ne virikoneet niitä Gotohin laatukoneita Vantagen "V"-logolla? Jos on, niin vaihtaa ei tarvitse...
Akustisia ei oo mulla ollut, joten en tiedä juuri mitään niistä, ainoastaan Ibanezin Concordeja, ja Jasmine itellä. Niin ja Italian ihmeitä.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
oo-p
20.04.2007 15:17:12

Onko sulla ne virikoneet niitä Gotohin laatukoneita Vantagen "V"-logolla? Jos on, niin vaihtaa ei tarvitse...

..Eipä oo tietoa virittimistä, kun piti palauttaa oikealle isännälleen takaisin. Mutta vireen se kyllä piti, ei tarvinut virittää kun kerran (alussa) sen parin viikon aikana jolloin sitä käytin. Oikein oli jäsyn oloset hardwaret Vantagessa .
Terve, ja kiitos kaloista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)