Aihe: Sepultura..
1 2 3 4 512 13 14 15 1628 29 30 31 32
Terrorwrist300
27.04.2007 11:42:14

Avaa tän kesän DBTL:n
www.dbtl.fi
opuh
24.06.2007 22:29:47
Nyt jätkät kertokaa onko Sepultura Kaapelitehtaalla heinäkuussa?
Hahahah
DVD-SOITIN
24.06.2007 23:09:54
Nyt jätkät kertokaa onko Sepultura Kaapelitehtaalla heinäkuussa?

Keikka on siirretty Nosturiin. Liput saman hintaiset, eli ei varmaan tule lähdettyä.
Emplate
25.06.2007 21:20:58

Itse lähden, koska isäni on kiltti ja maksaa liput :) MIkäs siinä, eikun faijan kanssa heviä kuuntelemaan, en valita.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
DVD-SOITIN
26.06.2007 13:20:50
Itse lähden, koska isäni on kiltti ja maksaa liput :) MIkäs siinä, eikun faijan kanssa heviä kuuntelemaan, en valita.

Itsekin olin ensin lähdössä, mutta sitten rupesi lipun natsihinta vituttamaan liikaa ja näin ollen skippaan. Muuten olisin voinutkin, mutta nyt kun se Igorkin puuttuu, niin aletaan olla jo faktoista liian kaukana. Igor on minulle yksi metallikentän kovimmista kannuttajista, ja nyt kun mies ei ole enää mukana, alkaa Sepultura OIKEASTI olla jo vainaa.
phiit
26.06.2007 13:39:00
Itsekin olin ensin lähdössä, mutta sitten rupesi lipun natsihinta vituttamaan liikaa ja näin ollen skippaan. Muuten olisin voinutkin, mutta nyt kun se Igorkin puuttuu, niin aletaan olla jo faktoista liian kaukana. Igor on minulle yksi metallikentän kovimmista kannuttajista, ja nyt kun mies ei ole enää mukana, alkaa Sepultura OIKEASTI olla jo vainaa.

Mikäs vika nykyisessä on? ;)
Deino
26.06.2007 15:16:28

Se, että se ei ole Sepultura.
phiit
26.06.2007 15:44:16 (muokattu 26.06.2007 15:44:22)
Se, että se ei ole Sepultura.

juu ei mennä tälle linjalle, kyllä tuo uusi jannu paukuttaa live vetojen perusteella vähintäänkin samalla intesiteetillä kuin Igor, mielenkiinnolla odotan Nosturin keikkaa
haunted
26.06.2007 17:08:05
juu ei mennä tälle linjalle, kyllä tuo uusi jannu paukuttaa live vetojen perusteella vähintäänkin samalla intesiteetillä kuin Igor

Totuusarvo. Kyllähän se ketuttaa ku igor läks, mutta jonku loppu on jonku alku =) Tätäkään ei sais varmaan ääneen sanoo, mutta kyl igor tolla rässipuolella on huippunsa varmaan saavuttanut ja ohittanut. kovasti tykkään kyllä herran soitosta vielä tänäpäivänäkin!
Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla.
McNulty
26.06.2007 17:14:13 (muokattu 26.06.2007 17:16:09)
Olishan se hurjaa jos Rollareista lähtis Kiif ja Jagger litoon... ja silti muu posse vetäis keikkaa The Rolling Stones nimellä, antaen ymmärtää että kyseessä on edelleen sama bändi ja sama meno. Mielestäni jos kaksi Sepulturan perustajajäsentä jättävät bändin, sitä bändiä ei enää ole... tai jos on niin mielestäni nimen vaihtaminen voisi olla hyvä juttu. Kuten teki esim. Panteran hajotessa Abbottin veljekset ja pystytti Damageplanin.

Paulo Xisto Pinto Jr. taitaa olla nykyään se ainoa alkuperäinen jäsen bändissä, mutta hän ei ikinä tehnyt Sepulturasta Sepulturaa. Kyllä se on/oli Maxin ja Igorin bändi, ei voi mitään.

Tämähän ei tietysti poissulje hyvää musiikkia. Esim. se viimeisin Sepulturan lätty oli ihan kuunneltava ja paikoitellen todella hyvä. Nimi vaihtoon ja Sepultura katakombeihin vanhentumaan. Parempi olisi niin... mielestäni.

PS. Igorhan vaikuttaa nykyään Iggor-nimellä konemusiikin puolella. Vaikuttanut jo jokusen tovin... joku Mixhell tms. prokkis hällä oli.

http://www.myspace.com/mixhell

Hurjaa nähdä Igor levylautasen ääressä kääntelemässä nuppeja ja liukuja :)
if the shit fits... wear it!
opuh
26.06.2007 18:39:59
Taitaa Iggori tehdä tota konemusaa jokseenkin myös vaimonsa kanssa, vai olenko ihan metsässä nyt. Niillä oli joku aika härö systeemi, missä neljä brasilialaista dj:tä heitti Nokian puhelimilla jotain biittiä.
Hahahah
DVD-SOITIN
26.06.2007 21:09:36

Itseasiassa minä en ole "Sepultura kuoli Maxin lähtöön"-tyyppejä ollenkaan. ;-) Dante XXI on mielestäni edelleen melkoisen hyvä levy, eikä muussakaan Greenin aikaisessa Sepulturassa Againstia lukuunottamatta ole mitään perustavanlaisesti pielessä. "Uusi" Sepultura on kaikinpuolin OK, mutta nyt Igorinkin lähdettyä olisi jäljellejääneiden varmaan aika vaihtaa nimeä ja päivittää vähän bändin tyyliä muutenkin.
Tomi_R
27.06.2007 00:58:53

Itseasiassa minä en ole "Sepultura kuoli Maxin lähtöön"-tyyppejä ollenkaan. ;-) Dante XXI on mielestäni edelleen melkoisen hyvä levy, eikä muussakaan Greenin aikaisessa Sepulturassa Againstia lukuunottamatta ole mitään perustavanlaisesti pielessä. "Uusi" Sepultura on kaikinpuolin OK, mutta nyt Igorinkin lähdettyä olisi jäljellejääneiden varmaan aika vaihtaa nimeä ja päivittää vähän bändin tyyliä muutenkin.

Niin, se on kuitenkin niin, että voihan joku cover bädnikin vetää helvetin hyvin Sepulturaa, mutta kun siinä ei ole niitä tyyppejä jotka muodostavat kyseisen bändin ytimen, niin ei sitä voi enää Sepulturaksi kutsua. Vetää uudet tyypit kuinka hyvin tahansa.
phiit
27.06.2007 09:05:49
Niin, se on kuitenkin niin, että voihan joku cover bädnikin vetää helvetin hyvin Sepulturaa, mutta kun siinä ei ole niitä tyyppejä jotka muodostavat kyseisen bändin ytimen, niin ei sitä voi enää Sepulturaksi kutsua. Vetää uudet tyypit kuinka hyvin tahansa.

Kyllä sitä voi, Max ja Igor molemmat lähtivät itse bändistä vaikka olivatkin alkuperäisjäseniä ;)
Tomi_R
28.06.2007 11:37:44

Kyllä sitä voi, Max ja Igor molemmat lähtivät itse bändistä vaikka olivatkin alkuperäisjäseniä ;)

Niin sitä juuri tarkoitin :) Minulle Max ja Igor olivat se Sepulturan ydin, joten nyt heidän lähdettyään Sepulturasta on jäljellä vain tällainen "cover"-bändi.

Eli vaikka helvetin hyvin vetäisivätkin, niin se olisi sama kuin katsoisi jonkun cover bändin touhuja.
Emplate
28.06.2007 15:52:35

No onhan siinä vielä sentään Kisser..
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Tohtori Tonus
28.06.2007 16:46:05 (muokattu 29.06.2007 15:14:35)
Tomi_R:lle vahvaa komppia.

E: laitetaan nyt sitten vielä plussaakin, kun hän ystävällisesti kirjoitti tänne järkevään muotoon juuri sen, mitä olin itse ajatellut.
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
McNulty
28.06.2007 18:21:06
No onhan siinä vielä sentään Kisser..

Kisser ei ole alkuperäistä jäsenistöä. Hän tuli mukaan vasta '86/87 tienoilla, kun Jairo Guedez lähti bändistä. Tällä hetkellä Sepulturan ainoa alkuperäinen jäsen on Paulo Xisto Pinto Jr.

Jotenkin minusta on tuntunut Maxin lähdettyä bändistä, ettei niissä Kisserin riffeissä oikein ole ollut sellaista särmää ja potkua kuin BtR:n ja Arisen aikoihin. Chaos AD ja Roots meni kitaroiden osalta tietyllä tavalla suoraviivaisemmaksi, jota Soulfly nykyään jatkaa. Pakko hieman kyseenalaistaa Maxitonta Sepulturaa, että kuinka paljon Sepulturan riffeistä ja muista oli hyvän yhteistyön tulosta, kuin pelkästään Kisserin panosta.

Kisser on kyllä metallimusiikin yksi aliarvostetuimmista soittajista, mutta Maxin johdolla Sepultura oli Sepultura!
if the shit fits... wear it!
Carvel
17.07.2007 21:09:15
Onko ketään lähtemässä Down by the laituriin? Ite voitin liput The Voicen kisassa, piti laulaa heviä radiossa :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)