kepulainen 10.04.2007 19:35:41 | |
---|
.... ja aina välillä tipauttaa orkestereita keskinäisen kehun nostattamalta egolavalta.... Tuli mieleen erään bilebändin omat kommentit kotisivulla:" ***** bilebändien ykkönen! Kansainvälinen vauhdikas SHOW & ohjelmisto, joka saa sukat pyörimään jalassa!, ***** band, Suomen biletysbändien aatelia! ..... eikä me pullistella, vaan kerrotaan totuuksia :) .... kukin omista näkökulmistaan.... Ja mahtava bändi onkin..ainakin egoilla-mitattuna:) |
R.Syke 11.04.2007 06:07:04 (muokattu 11.04.2007 06:07:38) | |
---|
Aika meno täällä. Enpä ota kantaa fink enkä hull enkä sib osastoon. Estradithan ovat vapaat, että siitä vaan. Kuuntelin tossa taannoin bluesia yhessä tapahtumassa. Siellä oli kitaristi, jolla nyt on saavutuksia muullakin alalla, hieman. Lehtiarvostelussa sitten oli mainio kommentti: ********* soitti hyvin, mutta siitä soitosta paistoi läpi liika akateemisuus. Nauratti, kun sen soittajan oppiarvo on tri. |
Nauratti, kun sen soittajan oppiarvo on tri. Mä oon dosentti, täytyyhän se soitossa kuulua! Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Sertzo S 11.04.2007 07:48:32 | |
---|
Mä oon dosentti, täytyyhän se soitossa kuulua! Mullapa on proffa ja akateemikkoystäviä, vaikka olenkin tälläinen (nyyh) koulujakäymätön humppaukko. Baronin koen kyllä ystäväksi, koska olen tavannut miehen. Hyvin toimi kemiat. :) |
baron 11.04.2007 07:51:28 | |
---|
. Hyvin toimi kemiat. :) Kiitos samoin! Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
isojussi 11.04.2007 14:25:01 | |
---|
...Baronin koen kyllä ystäväksi, koska olen tavannut miehen. Hyvin toimi kemiat. :) Joo - se on tunnustettava, että jos ei Barskan kanssa pärjää, löytyy syy helposti peilistä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
v_m_kangas 11.04.2007 16:19:13 | |
---|
Mä ainakin kehun olevani Suomen suurin OMB. Ei pidä paikkaansa tuo väite :P Sillä maailman suurin OMB on se eräs H:lla alkava bändi, Yamaha PSR + neljä marakattia, hoho. Joo..mää oon kuumehoureessa ;) Humppaa tai soita humppaa |
Martso 11.04.2007 16:25:00 | |
---|
Ei pidä paikkaansa tuo väite :P Sillä maailman suurin OMB on se eräs H:lla alkava bändi, Yamaha PSR + neljä marakattia, hoho. Joo..mää oon kuumehoureessa ;) Onko siinä nimessä viisi kirjainta ja loppuuvokaaliin "i"? :) Jos näin, niin uusi kitaristi käsittääkseni asetti ehdot, että joko hän tai kone ja kitaristi jäi. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
isojussi 11.04.2007 21:51:07 | |
---|
Onko siinä nimessä viisi kirjainta ja loppuuvokaaliin "i"? :) Jos näin, niin uusi kitaristi käsittääkseni asetti ehdot, että joko hän tai kone ja kitaristi jäi. HOHO - mullakin on siinä päntissä yks tuttu. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |