Aihe: Finkut lopettaa??
1 2 3
kepulainen
10.04.2007 19:35:41
.... ja aina välillä tipauttaa orkestereita keskinäisen kehun nostattamalta egolavalta....

Tuli mieleen erään bilebändin omat kommentit kotisivulla:" ***** bilebändien ykkönen! Kansainvälinen vauhdikas SHOW & ohjelmisto, joka saa sukat pyörimään jalassa!, ***** band, Suomen biletysbändien aatelia!

..... eikä me pullistella, vaan kerrotaan totuuksia :) .... kukin omista näkökulmistaan....

Ja mahtava bändi onkin..ainakin egoilla-mitattuna:)
baron
11.04.2007 07:37:47

Nauratti, kun sen soittajan oppiarvo on tri.

Mä oon dosentti, täytyyhän se soitossa kuulua!
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
Sertzo S
11.04.2007 07:48:32
Mä oon dosentti, täytyyhän se soitossa kuulua!

Mullapa on proffa ja akateemikkoystäviä, vaikka olenkin tälläinen (nyyh) koulujakäymätön humppaukko. Baronin koen kyllä ystäväksi, koska olen tavannut miehen. Hyvin toimi kemiat. :)
baron
11.04.2007 07:51:28

. Hyvin toimi kemiat. :)

Kiitos samoin!
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
isojussi
11.04.2007 14:25:01
...Baronin koen kyllä ystäväksi, koska olen tavannut miehen. Hyvin toimi kemiat. :)

Joo - se on tunnustettava, että jos ei Barskan kanssa pärjää, löytyy syy helposti peilistä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
v_m_kangas
11.04.2007 16:19:13

Mä ainakin kehun olevani Suomen suurin OMB.

Ei pidä paikkaansa tuo väite :P Sillä maailman suurin OMB on se eräs H:lla alkava bändi, Yamaha PSR + neljä marakattia, hoho.

Joo..mää oon kuumehoureessa ;)
Humppaa tai soita humppaa
Martso
11.04.2007 16:25:00
Ei pidä paikkaansa tuo väite :P Sillä maailman suurin OMB on se eräs H:lla alkava bändi, Yamaha PSR + neljä marakattia, hoho.

Joo..mää oon kuumehoureessa ;)

Onko siinä nimessä viisi kirjainta ja loppuuvokaaliin "i"? :) Jos näin, niin uusi kitaristi käsittääkseni asetti ehdot, että joko hän tai kone ja kitaristi jäi.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
isojussi
11.04.2007 21:51:07
Onko siinä nimessä viisi kirjainta ja loppuuvokaaliin "i"? :) Jos näin, niin uusi kitaristi käsittääkseni asetti ehdot, että joko hän tai kone ja kitaristi jäi.

HOHO - mullakin on siinä päntissä yks tuttu.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)