Spiralmind 02.01.2004 18:20:55 | |
---|
^töks^ Vieläkin mietin tota. Olisi siis kiva jotain kokemuksia/vertailua kuulla... Behringer, Orange, Kustom vai Vox? (Ja muuten, kommenteista tyyliin "Osta se Kustom, se on hyvä." ei ole paljoa apua...:/) Ja mikä kuulostais parhaalta erillisen särön kanssa (kun oon väsäämässä ite Tech 21 SansAmp GT-2 -kloonia - jolloin ois eräänlainen köyhän miehen Trademark 10). "My lips are dry you gave me drugs to try
Hold me when I die
The sky has frozen to a wall
We die we all" - Katatonia |
Dinorocker 02.01.2004 19:16:17 | |
---|
Osta mun Marsu JTM30.....putkipeli Behringerin hinnalla! Perkele College of Music |
kalkkuna 02.01.2004 19:25:15 | |
---|
Osta mun Marsu JTM30.....putkipeli Behringerin hinnalla! Ite ainakin ottaisin ton jos olisi tarve. Ainakin kun sulla se ilmoitus torilla oli, niin ei todellakaan paha hinta siinä ollut. |
Dinorocker 02.01.2004 19:34:04 | |
---|
Ite ainakin ottaisin ton jos olisi tarve. Ainakin kun sulla se ilmoitus torilla oli, niin ei todellakaan paha hinta siinä ollut. Back for the attack; se on torilla taas. IMO se toimii pienellä volalla tosi hyvin...erottelevampi. Perkele College of Music |
Back for the attack; se on torilla taas. IMO se toimii pienellä volalla tosi hyvin...erottelevampi. Miten toi toimii vähän rankemman käden rokissa? Onko lisäkaapille mahdollisuutta? |
Dinorocker 02.01.2004 19:45:18 | |
---|
Miten toi toimii vähän rankemman käden rokissa? Onko lisäkaapille mahdollisuutta? Tämä on nyt ihan IMO pohjalta mutta; miten mä ajattelen rokin ni kyllä toi rankemmatkin rokit klaaraa, AC/DC/GNR, no problem. Itse soitan lähinnä pykälää hevimpää musaa ja siihenkin taipuu, jotenkin. Lisäkaapille/fxloopille/direct out tiskiin tai.... kaikki onnistuu. Perkele College of Music |
kalkkuna 02.01.2004 19:49:31 | |
---|
Postiennakkoon mahdollisuus? |
Dinorocker 02.01.2004 19:51:52 | |
---|
Pikaviestii peliin. Perkele College of Music |
barnabas 02.01.2004 22:17:20 | |
---|
Mites tuo Marshallin eli Marsun MG15DFX? Tuomannilla 185 eurpoa + lähteys. Tuollaista on lähdössä tilaukseen, ellei joku teilaa ajatusta hyvillä argumenteillä ja oikein jäsennetyllä vastauksella. Tai sano mistä sen saa Helsingissä tohon hintaan. Multa saa satasella + lähetys. Hyvin menee. |