Aihe: Mikä harjotusvahvistin?
1 2 3
Spiralmind
02.01.2004 18:20:55

^töks^

Vieläkin mietin tota. Olisi siis kiva jotain kokemuksia/vertailua kuulla... Behringer, Orange, Kustom vai Vox? (Ja muuten, kommenteista tyyliin "Osta se Kustom, se on hyvä." ei ole paljoa apua...:/)

Ja mikä kuulostais parhaalta erillisen särön kanssa (kun oon väsäämässä ite Tech 21 SansAmp GT-2 -kloonia - jolloin ois eräänlainen köyhän miehen Trademark 10).
"My lips are dry you gave me drugs to try Hold me when I die The sky has frozen to a wall We die we all" - Katatonia
kalkkuna
02.01.2004 19:25:15
Osta mun Marsu JTM30.....putkipeli Behringerin hinnalla!

Ite ainakin ottaisin ton jos olisi tarve.
Ainakin kun sulla se ilmoitus torilla oli, niin ei todellakaan paha hinta siinä ollut.
Dinorocker
02.01.2004 19:34:04
Ite ainakin ottaisin ton jos olisi tarve.
Ainakin kun sulla se ilmoitus torilla oli, niin ei todellakaan paha hinta siinä ollut.

Back for the attack; se on torilla taas. IMO se toimii pienellä volalla tosi hyvin...erottelevampi.
Perkele College of Music
kalkkuna
02.01.2004 19:38:28
Back for the attack; se on torilla taas. IMO se toimii pienellä volalla tosi hyvin...erottelevampi.

Miten toi toimii vähän rankemman käden rokissa?
Onko lisäkaapille mahdollisuutta?
Dinorocker
02.01.2004 19:45:18
Miten toi toimii vähän rankemman käden rokissa?
Onko lisäkaapille mahdollisuutta?

Tämä on nyt ihan IMO pohjalta mutta; miten mä ajattelen rokin ni kyllä toi rankemmatkin rokit klaaraa, AC/DC/GNR, no problem. Itse soitan lähinnä pykälää hevimpää musaa ja siihenkin taipuu, jotenkin.

Lisäkaapille/fxloopille/direct out tiskiin tai.... kaikki onnistuu.
Perkele College of Music
kalkkuna
02.01.2004 19:49:31
Postiennakkoon mahdollisuus?
Dinorocker
02.01.2004 19:51:52
Pikaviestii peliin.
Perkele College of Music
barnabas
02.01.2004 22:17:20
Mites tuo Marshallin eli Marsun MG15DFX? Tuomannilla 185 eurpoa + lähteys. Tuollaista on lähdössä tilaukseen, ellei joku teilaa ajatusta hyvillä argumenteillä ja oikein jäsennetyllä vastauksella. Tai sano mistä sen saa Helsingissä tohon hintaan.

Multa saa satasella + lähetys.
Hyvin menee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)