Aihe: Uusi ESP Laiho-signature
1 2 3
Lego
08.04.2007 13:59:42
Niin tai voisko toi johtua siitä että ovat _erilaisia_?! Erilaisuus ei välttämättä ole pahasta... Ajattelitteko sitä..?
Kasperi Tervonen
08.04.2007 14:06:34
Mun mielestä tuo uusi Laiho-signature on aika tyylikäs! Kelpaisi ainakin mulle vaikken siitä välttämättä 4000 euroa maksaisikaan (vai minkä hintaisia nuo nyt olivatkaan). Ja mieshän alkaa pikkuhiljaa saamaan vähän katu-uskottavuuttakin kun on antanut naamakarvojensa vähän kasvaa. :D
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myös menee.
Twinkle
08.04.2007 16:06:49
Todellisuudessa monilla näistä herroista (Laihosta en tiedä) on kotona isot kokoelmat vanhoja Gibsoneja, Gretchejä, Fendereitä ja Martineja ym, joilla on kiva soitella kun on vaihdettu vapaalle.

Hiton kiva kun kerroit, nyt mekin tiedämme totuuden. Voi elämä näitä ihmisiä, mikä ihme on että näitäkin juttuja täytyy tulla selittämään, mikä ihmeen egon pönkittämisen vimma oikein on että ylipäätänsä näin otsikoitu threadi pitää ylipäätänsä avata jos ei tykkää, välitä eikä ennen kaikkea tajua.
pekurides
08.04.2007 21:48:50

..olisko joku muukin heränny krapulaisena väärästä päästä sänkyä:) ?
Tunteella päin vittua.
snpa
08.04.2007 22:06:19
..olisko joku muukin heränny krapulaisena väärästä päästä sänkyä:) ?

Minä heräsin kokonaan väärästä sängystä. Nimittäin omasta. Hehheh...
Karipiirto
08.04.2007 22:11:43

Tähän järkytykseen herännyt itsekin jo kaksikymmentä vuotta. Joka aamu aivan yhtä masentavaa. :)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
Werde
08.04.2007 22:38:52

Kyllä oma sänky on ihan yhtä hyvä paikka herätä kuin mikä tahansa, jos seura on oikea ;)

Säästyy taksikyydeiltä ja kaikkea.
"lets just say they have a godly auroa around them. if jesus shreded he did it on one of these" - random guy@JCF about Soloist Archtop Pro
Karipiirto
08.04.2007 22:48:28

Nyt on koko "Laiho-tyyppinen" humppa+vola ratkasu romutettu ku on joku switchi keppiin laitettu. Siinähän voi tulla vaikka vahingossa monipuolisempi kitara.

Kumminkin se on joku ledvalokatkaisin. :D
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)