Aihe: Uusi ESP Laiho-signature
1 2 3
Lego
08.04.2007 13:59:42
Niin tai voisko toi johtua siitä että ovat _erilaisia_?! Erilaisuus ei välttämättä ole pahasta... Ajattelitteko sitä..?
Kasperi Tervonen
08.04.2007 14:06:34
Mun mielestä tuo uusi Laiho-signature on aika tyylikäs! Kelpaisi ainakin mulle vaikken siitä välttämättä 4000 euroa maksaisikaan (vai minkä hintaisia nuo nyt olivatkaan). Ja mieshän alkaa pikkuhiljaa saamaan vähän katu-uskottavuuttakin kun on antanut naamakarvojensa vähän kasvaa. :D
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myös menee.
pekurides
08.04.2007 21:48:50

..olisko joku muukin heränny krapulaisena väärästä päästä sänkyä:) ?
Tunteella päin vittua.
snpa
08.04.2007 22:06:19
..olisko joku muukin heränny krapulaisena väärästä päästä sänkyä:) ?

Minä heräsin kokonaan väärästä sängystä. Nimittäin omasta. Hehheh...
Karipiirto
08.04.2007 22:11:43

Tähän järkytykseen herännyt itsekin jo kaksikymmentä vuotta. Joka aamu aivan yhtä masentavaa. :)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
Werde
08.04.2007 22:38:52

Kyllä oma sänky on ihan yhtä hyvä paikka herätä kuin mikä tahansa, jos seura on oikea ;)

Säästyy taksikyydeiltä ja kaikkea.
"lets just say they have a godly auroa around them. if jesus shreded he did it on one of these" - random guy@JCF about Soloist Archtop Pro
Pope-
08.04.2007 22:46:23
Nyt on koko "Laiho-tyyppinen" humppa+vola ratkasu romutettu ku on joku switchi keppiin laitettu. Siinähän voi tulla vaikka vahingossa monipuolisempi kitara.
semmosta.
Karipiirto
08.04.2007 22:48:28

Nyt on koko "Laiho-tyyppinen" humppa+vola ratkasu romutettu ku on joku switchi keppiin laitettu. Siinähän voi tulla vaikka vahingossa monipuolisempi kitara.

Kumminkin se on joku ledvalokatkaisin. :D
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)