karkki 02.01.2004 13:09:05 | |
---|
Kun Line6 on pajallaan värkännyt mallintavia kitaravahvistimia ja mallintavia kitaroitakin, arveletteko että mallintavan laulumikin kehitystyö on jo pitkällä? Sellaisen, että kun siihen omalla äänellään rääkäisee, niin kuulostaakin Robert Plantilta, Elvikseltä tai ihan itseltään Matti Nykäseltä? |
jPekka 02.01.2004 13:12:54 | |
---|
Kun Line6 on pajallaan värkännyt mallintavia kitaravahvistimia ja mallintavia kitaroitakin, arveletteko että mallintavan laulumikin kehitystyö on jo pitkällä? Vinkeä ajatus 8-) Mikrofoninmallintajahan sinänsä onkin jo olemassa. http://www.antarestech.com/products/amm.html. Mutta sehän mallintaa vain itse mikrofoneja, ei ääniä. - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
askomiko 02.01.2004 13:52:47 (muokattu 02.01.2004 13:54:19) | |
---|
Sen jälkeen suora linjalaite suoraan päästä, niin ei tarvitse vaivautua suuta aukomaan. Update-versiossa piuhaa pitkin tulee koko sovitus erillisinä midiraitoina. Ja 3-versiossa sitten oikeilla soundeilla. Ja pieni automatiikka hoitamassa soinnutusta ja oivaltavia jousikuvioita taustalle jos ei itseltä suju. Minä ostan heti. Ja jopa melkein uskon että jotain tuommoista joskus nähdään. :) Ainiin, tc-electroniksin purkeissa on lauluäänimallinnusta. Tunnistamattomaksi se osaa muuttaa, mutta vielä saa selvää, ja marlboro-miehen saa aikaan. Kuulemma. Varmaan hauska peli. |
Hotakainen 02.01.2004 14:43:39 | |
---|
Karaokessakin olisi kiva laulaa Topi Sorsakosken äänellä. Huora! Kuraperse! |
askomiko 02.01.2004 14:48:20 | |
---|
Matti Nykäsen mä jo osaan. |
Karaokessakin olisi kiva laulaa Topi Sorsakosken äänellä. Tai M.A.Nummisen :) "And now for something completely different..." |
Exhausted 02.01.2004 22:48:57 | |
---|
Louis Armstrong-presetti olis kovassa käytössä |