HaloOfFlies 04.04.2007 13:03:53 | |
---|
No niin, aika avata ketju, kun kisoihin on aikaa enää nelisen viikkoa ja jännitys alkaa nousta sopivasti kokoonpanoja odotellassa. Kanada on jo julkistanut ensimmäiset pelaajansa, joukkueen GM Steve Yzerman on saanut myöntävät vastaukset Edmontonin Dwayne Rolosonilta, St Louisin Eric Brewerilta, Columbuksen Rick Nashilta, Phoenixin Shane Doanilta ja Los Angelesin Mike Cammallerilta, siinä on hyvä viiden pelaajan runko johon voi hyvän joukkueen rakentaa. Venäjän joukkueessa varmoja tulijoita ovat jo Washingtonin kaksikko Alexander Ovechkin - Alexander Semin ja Losin Alexander Frolov. Lisäksi huhujen mukaan Dallasin Sergei Zubov on lupautunut tulemaan kisoihin jos Starsin pelit päättyvät ensimmäiselle kierrokselle. Myöskin Columbuksen Sergei Fedorov on luvannut tulevansa jos hänen veljensä Fedor Fedorov on mukana. Venäjän valmennusjohto odottelee vielä vastausta Chicagon Nikolai Habibulinilta. Kyllä näistä taitaa aika hyvät kisat tulla. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Larry 04.04.2007 13:35:52 | |
---|
Kyllä näistä taitaa aika hyvät kisat tulla. Riippuu kenen kantilta asiaa katsoo. Toivottavasti nähdään pelillisesti hienoja pelejä, mutta niinkuin aina, ekat kierrokset on pelkkää muniinpuhaltelua ja sitten ollaankin jo lopullisessa finaalissa. Veikkaan että Suomi tipahtaa alkusarjan jälkeen varsin nopeasti. Varsinkin pakkikalusto tulee varmaan olemaan niiiiiiiiiin susipaskaa että ei voi mitään. Myöskin ketään maalitykkejä ei varmaan kummemmin ole tulossa joten sijat 5-8 on varmaan varattu meille. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Veikko 04.04.2007 13:43:32 (muokattu 04.04.2007 19:40:34) | |
---|
Moskovassa on uusi systeemi käytössä alku- ja jatkosarjan pelit ei voi päättyä enää tasan. Homma menee niinkuin liigassakin eli varsinaisella peliajalle voittava joukkue saa 3 pojoa ja jatkoajasta sekä mahdollisesta rankkarikisasta voittajalle tulee 2 pistettä ja häviäjälle 1 piste. Lisa: - Our parents are not supposed to help with our school project.
Homer: - That's just orphan talk. |
HaloOfFlies 04.04.2007 14:40:44 | |
---|
Suomen tilanne NHL-apuja ajatellen näyttää seuraavalta tällä hetkellä: Columbuksen Fredrik Norrena lienee varma tulija maalivahtiosastolle, ainakin hän itse on osoittanut kiinnostusta tulla kisoihin. Kakkos- ja kolmosvahti tulevat todennäköisesti Euroopan sarjoista. Antero Niittymäki ei taida tulla kisoihin kun joutuu lonkkaleikkaukseen. NHL:n pleijarien ensimmäinen kierros saattaa ja todennäköisesti muuttaakin asetelmia, sieltä kun olisivat silloin vapaina varmaankin Kari Lehtonen, Vesa Toskala ja Niklas Bäckström. Miikka Kiprusoffin saamiseen en usko. Puolustuksessa Philadelphian Joni Pitkänen on jo ilmoittanut olevansa käytettävissä kisoissa, toinen myöntävästi vastannut on saman seuran Lasse Kukkonen. Näistä kahdesta, lisättynä Aki Bergillä, Janne Niskalalla muodostuu hyvä runko. Pudotuspelien ensimmäisen kierroksen jälkeen mukaan saattavat tulla vielä Petteri Nummelin ja Sami Salo ainakin. Buffalo ja Nashville menevät todennäköisesti pitkälle, joten sieltä ei tule apuja. Hyökkäysosastolla näyttää hyvältä. EHT:lla mukana olleista Jari Viuhkola, Petri Kontiola, Mika Pyörälä, Jani Rita Sean Bergenheim ja ehkä Kim Hirschovits ovat melko varmasti mukana ja Janne Pesosta odotan itse kovasti näkeväni kisoissa. NHL-avuista ainakin Niko Kapanen on kiinnostunut tulemaan kisoihin, lisäksi Ville Peltonen, Tuomo Ruutu ja Jarkko Ruutu ovat näyttäneet vihreää valoa, jälkimmäinen tosin silloin jos Pittsburgh tippuu ekalla kierroksella. Ensimmäisen kierroksen jälkeen kysymykseen tulisivat Minnesotan Mikko Koivu, Montrealin Saku Koivu, Dallasin suomalaiset. Selänteen tulokin voi olla mahdollista mutta aika epätodennäköistä. Yksi mielenkiintoinen nimi voisi olla Losin Lauri Tukonen. Seuraavat viikot näyttävät että miten paljon Suomen joukkue vahvistuu Pohjois-Amerikan avuilla. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Deg 04.04.2007 14:43:56 | |
---|
Jääkiekko ei oikein sytytä muuten, mutta Mömmöm-kisat tulee kyllä kateltua aina. Mitään asiantuntijalausuntoja en ole kykenevä esittämään, mutta vahvasti tunnepitoisesti näitä seuraan. Ja niinhän se mukavinta onkin. Kasvot värjätään sinivalkoisiksi ja välierän jälkeen voidaan taas itkeä. Vuoden 2007 ensimmäisen dada-viestin lähettäjä!! |
W-Man 04.04.2007 14:45:52 | |
---|
Ville Peltonen Mites OJ, kun florida ei näköjään selviä pleijareihin? Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
sellisti 04.04.2007 14:56:21 | |
---|
Kasvot värjätään sinivalkoisiksi ja välierän jälkeen voidaan taas itkeä. Kun vaan päästäis sinnekin asti. Selänteellä sellainen kausi menossa että kelpais joukkueeseen kuin joukkueeseen. Harmi vaan että Anaheim ei taida pudota ihan ensimmäisten joukossa. Ei tietenkään harmi Teemun kannalta. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
meitu 04.04.2007 14:58:37 | |
---|
Offtopikkia tai sitten ei: Juutas että vituttaa kun urheiluruudut sun muut mediat oikein hehkuttaa ja tuntuvat toivovankin sitä, että suomalaisten NHL-kausi päättyisi mahdollisimman äkkiä, jotta nämä voisivat osallistua MM-kisoihin. Pidetään itsestäänselvyytenä sitä, että pitkän kauden jälkeen tippuminen pleijareista jättää vielä motivaatiota tulla pelaamaan joihinkin "jämäkisoihin". MM-kisat on Amerikassa (ja ehkä myös muualla) niin turhana nähty turnaus, että monet parhaat pelaajat, media sekä yleisö eivät edes ole kiinnostuneita koko kisoista. Tosin, viime vuosina MM-turnausten arvostus on noussut rapakon takana. Itse toki seuraan kisoja ja toivon suomalaisilta menestystä, mutta kuitenkin NHL-pelit ovat suomalaisten NHL-pelaajien pääleipäpuu, ja heille toivon menestystä etenkin niissä peleissä. "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
Deg 04.04.2007 15:05:30 | |
---|
Mites OJ, kun florida ei näköjään selviä pleijareihin? Jokisella on paikat ollu kovilla, joten varmaan jää toipumislomille. "Olli Jokinen on kärsinyt kuluvalla kaudella alavatsa- ja nivusvaivoista, vaikka pistetili onkin karttunut hurjaan tahtiin Floridassa. " -yle Vuoden 2007 ensimmäisen dada-viestin lähettäjä!! |
Sergei Fallinen 04.04.2007 15:10:08 | |
---|
kai näitä jonkin verran seurattua tulee, vaikka vähän tuntuu kyllä että joko taas. |
W-Man 04.04.2007 15:10:49 (muokattu 04.04.2007 15:11:01) | |
---|
Jokisella on paikat ollu kovilla, joten varmaan jää toipumislomille. "Olli Jokinen on kärsinyt kuluvalla kaudella alavatsa- ja nivusvaivoista, vaikka pistetili onkin karttunut hurjaan tahtiin Floridassa. " -yle Perskeles, siinä ois ollu kova vahvistus. Noh, toivottavasti Ruudun Jakke tulee ni on joku mielenkiintoinen persoona ketä seurata.. :) Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
HaloOfFlies 04.04.2007 15:24:57 | |
---|
Mites OJ, kun florida ei näköjään selviä pleijareihin? Loukkaantumisista kärsii, ei taida tulla kisoihin. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
sellisti 04.04.2007 15:25:19 | |
---|
Juutas että vituttaa kun urheiluruudut sun muut mediat oikein hehkuttaa ja tuntuvat toivovankin sitä, että suomalaisten NHL-kausi päättyisi mahdollisimman äkkiä, jotta nämä voisivat osallistua MM-kisoihin. Pidetään itsestäänselvyytenä sitä, että pitkän kauden jälkeen tippuminen pleijareista jättää vielä motivaatiota tulla pelaamaan joihinkin "jämäkisoihin". Näinhän se, ja kieltäytyminen ilman hyväksyttävää syytä (jalka poikki tms.) on sitten maanpetokseen verrattava rikos. Näin perheellisenä kuulostaa ihan inhimilliseltä Sami Kapasenkin lausunto, että tuntuu pahalta lähteä moneksi viikoksi Moskovaan ilman perhettä. Pitkä kausi jo takana kumminkin. Mutta varmaan sitäkin moni katsoo pahalla. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
RocknRoll 04.04.2007 15:28:02 | |
---|
Perskeles, siinä ois ollu kova vahvistus. Noh, toivottavasti Ruudun Jakke tulee ni on joku mielenkiintoinen persoona ketä seurata.. :) Höh, tuo mies pelaa vielä pitkälle kesäkuuhun NHL:ssä. |
Sakmäster 04.04.2007 15:51:26 | |
---|
Taitaa olla taas aika heittää telkkari ulos kämpästä... Larsson bergeri |
Loukkaantumisista kärsii, ei taida tulla kisoihin. Mä oon lähes varma, että tulee. Minä olen minä. |
porcupine 04.04.2007 15:58:49 | |
---|
Taitaa olla taas aika heittää telkkari ulos kämpästä... Ai siis alas parvekkeelta? Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
eewo 04.04.2007 17:53:41 | |
---|
Suomihan on epäilemättä maailman parhaimpia jääkiekkomaita Ruotsin ja Kanadan kanssa, niinkuin esim. olympialaisissa näkyi. Mutta valitettavasti kaikki huippupelaajat ovat NHL:ssä ja kun SM-liigan taso on nykyään huonontunut ja laskee kuin lehmän häntä, ei näytä hyvältä nyt, eikä tulevissa MM-kisoissa... Erityisesti maalivahtiosasto näyttää huonolta, vaikka Norrena on rapakon taka apuun tulossakin. Veikkaan voittajaksi Ruotsia tai Kanadaa. Venäjäkin saatta vihdoin nousta nimilistansa vaatimalle tasolle ja viedä koko roskan. Taitaa jäädä Suomi-pojan toivo NHL-apujen varaan. Saa vaan nähdä kiinnostaako tähtiä, vai onko jollekin muulle noussut keltainen neste päähän Kiprusoffin tapaan ja poijat alkacvatkin olla liian suuria tähtiä tällaisiin karkeloihin. Ihme diivailua... "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." -Bleeding Gums Murphy |
Seppo_Howitzer 04.04.2007 18:23:52 | |
---|
Kyllähän näitäkin kisoja tulee varmasti katsottua, mutta enemmän kiinnostaa kyllä NHL playoffsit. |
Sakmäster 04.04.2007 19:12:29 | |
---|
Ai siis alas parvekkeelta? Yläkerran ikkunasta, kun Suomi häviää taas Ruottille. Larsson bergeri |