badcompany 27.03.2007 01:12:38 | |
---|
mitä mieltä bändistä?. |
sellisti 27.03.2007 21:21:41 | |
---|
Anteeksi nyt kun aloitan heti saarnauksella, mutta aloituksen eteen voisi nähdä vähän enemmänkin vaivaa, etenkin kun bändistä löytyy jo ketju. Pahuksen haku kun ei toimi. Mutta hyvä bändi oli, tyylilajinsa parhaimmistoa minusta. Ei ehtinyt tehdä kuin kaksi levyä ennen kuin vakava onnettomuus oli viedä vokalisti Mike Matijevicin hengen, ja lupaava nousu katkesi siihen. Jonkun verran myöhemmin ilmestyi kolmaskin levy, mutta se oli tyyliltään jo aika erilaista. Kaksi ekaa levyä ovat erittäin toimivia; jos nyt eivät alusta loppuun aivan superia niin kuitenkin riittävän hyviä kestääkseen aikaa ja kuuntelua. Iso osa bändin tehosta on Matijevicin karismaattinen ja vaikuttava vokalisointi. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
-Cale 27.03.2007 21:27:04 | |
---|
Anteeksi nyt kun aloitan heti saarnauksella, mutta aloituksen eteen voisi nähdä vähän enemmänkin vaivaa, etenkin kun bändistä löytyy jo ketju. Mun mielestä toi on ihan riittävä aloitus. Parempi se kuin puoli sivua turhaa jaarittelua, kuinka ajauduin bändin pariin, mitkä levyt omistan ja parhaat biisit, mitkä ei oikeasti kiinnosta ketään, tai näin ainakin luulisin. Vaikka en väitä ettenkö itsekin olisi joskus toiminut edellämainitulla tavalla. Pahuksen haku kun ei toimi. Asialle saisi tehdä kyllä jo pikkuhiljaa jotain! |
carnation 27.03.2007 21:33:12 | |
---|
Mun mielestä toi on ihan riittävä aloitus. Parempi se kuin puoli sivua turhaa jaarittelua, kuinka ajauduin bändin pariin, mitkä levyt omistan ja parhaat biisit, mitkä ei oikeasti kiinnosta ketään, tai näin ainakin luulisin. Vaikka en väitä ettenkö itsekin olisi joskus toiminut edellämainitulla tavalla. "Puoli sivua turhaa jaarittelua..." Onhan se toki nettifoorumien kirous, jos joku kirjoittaa bändistä vähän pidemmästi. Aivan sama kuin että jokainen tähän ketjuun kirjoittava pistäisi viestiensä sisällöksi: "ihan hyvä", "tykkään ihan ok", "en tykkää" -tason pläjäyksiä, ikään kuin vastaten tuohon "riittävään" aloitukseen. Eikös nuo ole sitten ihan riittäviä vastauksia? Ei tuo nyt ihan putkeen mennyt badcompanylla, mutta josko tästä vielä keskustelu saataiisin aikaiseksi. Parempien viestien puolesta, kiitos ja anteeksi. |
-Cale 27.03.2007 21:40:39 | |
---|
"Puoli sivua turhaa jaarittelua..." Onhan se toki nettifoorumien kirous, jos joku kirjoittaa bändistä vähän pidemmästi. Aivan sama kuin että jokainen tähän ketjuun kirjoittava pistäisi viestiensä sisällöksi: "ihan hyvä", "tykkään ihan ok", "en tykkää" -tason pläjäyksiä, ikään kuin vastaten tuohon "riittävään" aloitukseen. Eikös nuo ole sitten ihan riittäviä vastauksia? Ei tuo nyt ihan putkeen mennyt badcompanylla, mutta josko tästä vielä keskustelu saataiisin aikaiseksi. Parempien viestien puolesta, kiitos ja anteeksi. Tarkoitinkin lähinnä aloitusta. Kyllähän itsekin voisin postata bändistä vähän pidemmän kirjoituksen vaikka aloitus tuollainen olisikin, ei mua haittaa ainakaan yhtään. Toki threadin onnistuminen edellyttää muilta vähän pidempiä postauksia. Tuskinpa aloituksen pituus ja asiasisältöisyys vaikuttaa muiden kirjoituksiin juurikaan, paitsi että aloittajaan kohdistuu turhaa päänaukomista ja vittuilua, tai valitusta, yleensä... Mutta ei pilata threadia näillä. |
sellisti 27.03.2007 22:14:00 | |
---|
Mun mielestä toi on ihan riittävä aloitus. Parempi se kuin puoli sivua turhaa jaarittelua No noiden kahden ääripään väliltäkin löytyy varmaan vaihtoehtoja. mutta josko tästä vielä keskustelu saataiisin aikaiseksi. Toivotaan, koska en sitä vanhaa ketjua löytänyt, vaikka alun neljättäkymmentä sivua selasin taaksepäin sekä tätä että raskaan musiikin palstaa. Laitetaan nyt keskustelun kirvoittamiseksi vaikka pari videopätkää: Liveä http://www.youtube.com/watch?v=fWdIXdNVpiw Upea balladi: http://www.youtube.com/watch?v=PEDWndwli9o Matijevicin onnettomuus, karua kuvaa kohdasta 01:10 eteenpäin http://www.youtube.com/watch?v=q5FHi34480U "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Mitä vittua, en tiennytkään että joku onnettomuus grungen sijaan tuhosi orastavan uran pojilta. |
Late-89 28.03.2007 09:19:46 | |
---|
Yhden biisin olen kuullut, melkoisen toimivaa materiaalia. Tuo biisi oli muistaakseni "She's Gone", ja sitä tuli taannoin pyöritettyä melkoisen tiheään. Olisi kiva päästä kuulemaan lisää mateiaalia tältä bändiltä. |
sellisti 28.03.2007 12:45:10 (muokattu 28.03.2007 12:45:31) | |
---|
Yhden biisin olen kuullut, melkoisen toimivaa materiaalia. Tuo biisi oli muistaakseni "She's Gone", ja sitä tuli taannoin pyöritettyä melkoisen tiheään. Olisi kiva päästä kuulemaan lisää mateiaalia tältä bändiltä. She's Gone ja muutakin löytyy tuolta YouTubesta. Tällainenkin sivu on olemassa: http://www.steelheart.com/ tuolla biografiaosastossa Matijevic kertoo aika yksityiskohtaisesti tuosta onnettomuudesta ja sen jälkiseuraamuksista. Oli todella onnekas ettei henki lähtenyt; kesken keikkaa kaatui n. tonnin painoinen valaistusteline hänen päähänsä, seurauksena lukuisia ruhjeita ja aivovaurio. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Skebaholikko 28.03.2007 16:01:26 | |
---|
I'll Never Let You Go. Ne kertsien kiljaisut. Awesomness. 'Nuff Said M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
-Aleksi- 29.03.2007 10:21:09 (muokattu 29.03.2007 11:56:21) | |
---|
Noniin pääsinpä jäähyltä. Eli bändihän nyt on keskivertokasaria, mutta laulaja, huh kun matijevic osaa laulaa! Täällä on puhuttu nyt melkein vaan noista hitaammista, mutta myös esim Rock n' Roll (I just Wanna), Down n' Dirty, Sticky side up jne ovat hyviä biisejä. http://www.youtube.com/watch?v=lIn77HQhriY |
sellisti 29.03.2007 21:40:38 | |
---|
Täällä on puhuttu nyt melkein vaan noista hitaammista, mutta myös esim Rock n' Roll (I just Wanna), Down n' Dirty, Sticky side up jne ovat hyviä biisejä. Kyllä ja minusta bändin ehdottomasti kovin biisi on Tangled in Reins -albumilta löytyvä bändin "nimikkobiisi" Steelheart. Kovimpia kasaribiisejä ikinä! Hemmetin tiukka kertsi ja tykki meno muutenkin, kannattaa yrittää etsiä käsiinsä. Jos on pitänyt Steelheartia lähinnä slovarien osaajana, niin kyllä leuka loksahtaa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Skebaholikko 30.03.2007 02:02:47 | |
---|
Kyllä ja minusta bändin ehdottomasti kovin biisi on Tangled in Reins -albumilta löytyvä bändin "nimikkobiisi" Steelheart. Kovimpia kasaribiisejä ikinä! Hemmetin tiukka kertsi ja tykki meno muutenkin, kannattaa yrittää etsiä käsiinsä. Jos on pitänyt Steelheartia lähinnä slovarien osaajana, niin kyllä leuka loksahtaa. Puhumattakaan sitten Evribadi laavs Eileen!! M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |