Aihe: Lundgren-kitaramikit
1
KoRnholic
05.05.2005 18:06:56
onkos kellään kokemusta kyseisen valmistajan mikeistä?? mikäli on niin kertokaa ihmeessä.
ihmeitä teen hetkessä, mutta mahdottomuuksiin menee hieman kauemmin.
saastara
27.02.2007 00:46:38 (muokattu 27.02.2007 00:47:12)
Huom! Olet kirjoittamassa yli 662 päivää vanhaan ketjuun!

Pahus.. Olisi pitänyt ventata pari päivää lisää niin olisi pudonnut lisää katu-uskottavuuspropseja..:(

Elikkäs.. Nyt kun äänitysvempulat ja koneen tuunauskalut varastivat rahani, en ole saanut omaan seiskaani vieläkään mikkejä vaihdettua. Kokemuksia Lundgreneistä?

E: Jep. Mesukka soittaa niillä ja hyvältä kuulostaa mutta soittaako niillä muuta..? :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
Ze Kink
27.02.2007 00:56:13
Kovasti kehutaan, mutta maksavat ihan älyttömästi. 195e yhdestä mikistä on aika paljon. Bare Knuckle voisi olla aika varteenotettava vaihtoehto, itse olen aikeissa tilata customiini Nailbomb -setin 7-kielisenä versiona.
Who gare`s...
Lilli
27.02.2007 06:34:34
onkos kellään kokemusta kyseisen valmistajan mikeistä?? mikäli on niin kertokaa ihmeessä.

Telessä oli tallassa Hot-Lunkreeni ja se soi varsin hyvin, Telesoundi tallessa pienellä tehostuksella. - Varmasti tällaisten pikkupajojen tuotteet noin yleensä ovat varsin korkealaatuisia koska tuotteiden markkinointi tulee pääosin tyytyväisten käyttäjien suunnalta.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
Chaanim
27.02.2007 08:53:40
Kokemuksia Lundgreneistä?

Minulla on ollut nyt vajaan vuoden tuo M-7. Samoin nimimerkeillä mungiisi ja JAK on kyseinen mikki (ainakin ollut). Omasta mielestäni melko tummasaundinen, mutta kuitenkin erotteleva. Minulla ei tosin ole hirveästi vertailupohjaa näille 7-kielisten mikeille... Niin paljon olen kuitenkin pitänyt, että tarkoitus olisi hankkia Lundgrenilta M-7:lle hieman viileämpi kaveri ja mahdollisesti myös telen mikit.
Lego
27.02.2007 09:19:47
Minulla on ollut nyt vajaan vuoden tuo M-7. Samoin nimimerkeillä mungiisi ja JAK on kyseinen mikki (ainakin ollut). Omasta mielestäni melko tummasaundinen, mutta kuitenkin erotteleva. Minulla ei tosin ole hirveästi vertailupohjaa näille 7-kielisten mikeille... Niin paljon olen kuitenkin pitänyt, että tarkoitus olisi hankkia Lundgrenilta M-7:lle hieman viileämpi kaveri ja mahdollisesti myös telen mikit.

Juu löytyyhän tuo vieläkin, eikä muuten ole lähdössä yhtään mihinkään. Jotenkin oon kuitenkin eri mieltä tuosta tummasoundisuudesta. Itse voin verrata esim. Dimarzion Evolution7:aan jota pidin ihan parhaana seiskamikkinä mutta kyllä toi Lundgren on kaikin puolin vaan niin paljon parempi että oksat pois. Evo7 oli todella "mutainen" ja tumma M7:aan verrattuna. Molemmat oli siis samassa kepissä. Ibanez RG7421XL.
HeavyMachinery
27.02.2007 11:13:31

Millaisia toimitus aikoja tuolla on yleensä ollut ?
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Kuha
27.02.2007 11:36:03 (muokattu 27.02.2007 11:36:30)

Houkuttelee tilata P90 -setti. 110 e/kpl eli ei paha hinta putiikkimikille.
Muistakaa venytellä.
Lego
27.02.2007 11:43:29
Millaisia toimitus aikoja tuolla on yleensä ollut ?

Jos oikein muistan niin öbaut viikko meni maksusta että mikki kolisi postiluukkuun.
HeavyMachinery
27.02.2007 14:07:29

Jos oikein muistan niin öbaut viikko meni maksusta että mikki kolisi postiluukkuun.

Jep ! Mitäs tuli toimituskuluja ?

Aatellin että jos tuon M7 ja M8 tilaisi. Kovasti niitä tunnutaan kehuttavan....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Kuha
27.02.2007 17:39:52

Lunkreeni ilmoitti 4 viikkoa toimitusajaksi..jaa-a.
Muistakaa venytellä.
saastara
26.03.2007 14:41:35
Juu löytyyhän tuo vieläkin, eikä muuten ole lähdössä yhtään mihinkään. Jotenkin oon kuitenkin eri mieltä tuosta tummasoundisuudesta. Itse voin verrata esim. Dimarzion Evolution7:aan jota pidin ihan parhaana seiskamikkinä mutta kyllä toi Lundgren on kaikin puolin vaan niin paljon parempi että oksat pois. Evo7 oli todella "mutainen" ja tumma M7:aan verrattuna. Molemmat oli siis samassa kepissä. Ibanez RG7421XL.

Hmm.. Melko mielipiteitä jakava tuo M7:n soundimaailma näemmä. :D Toiset sanovat, että on hieman tumma soundiltaan ja ilmeisesti joidenkin mielestä erittäin kirkas. Jos Evo on johonkin mikkiin verrattuna "erittäin mutainen", niin on minulla ainakin hieman ihmeteltävää. :) Lundgrenin sivujen mukaan runsaasti löytyy alapäätä tuosta mikistä.

Saarnibodyyn olen tuota vain kaavaillut ja mietin, että vaahterankaulan kanssa voi mennä _pikkuisen_ kirkkaaksi Evolla.. Joten mietin, että olisikohan tuo Lundgren sitten sangen paljon parempi vaihtoehto. Tosin, ei ole se mikin erotelevuus tietenkään pelkästään eq:sta kiinni.
Lisää middleä.
Chaanim
26.03.2007 18:41:32
Niin siis tuolla tummasaundisuudella nimenomaan tarkoitin, että bassoakin riittää. Puuroinen tai tunkkainen tuo ei missään nimessä ole.
Juunsku
28.03.2007 11:29:02

Onko kellään kokemuksia M6:sta? Itsellä ollut harkinnan alla et laittais sen.. Itse oon etsimässä ihan normi 6 kieliseen mikkiä ja mietin et onko toi M6 tehty myös alaviremurinaan?
Huumori on yksi elämän elin ehdoista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)