Aihe: Lundgren-kitaramikit
1
KoRnholic
05.05.2005 18:06:56
onkos kellään kokemusta kyseisen valmistajan mikeistä?? mikäli on niin kertokaa ihmeessä.
ihmeitä teen hetkessä, mutta mahdottomuuksiin menee hieman kauemmin.
saastara
27.02.2007 00:46:38 (muokattu 27.02.2007 00:47:12)
Huom! Olet kirjoittamassa yli 662 päivää vanhaan ketjuun!

Pahus.. Olisi pitänyt ventata pari päivää lisää niin olisi pudonnut lisää katu-uskottavuuspropseja..:(

Elikkäs.. Nyt kun äänitysvempulat ja koneen tuunauskalut varastivat rahani, en ole saanut omaan seiskaani vieläkään mikkejä vaihdettua. Kokemuksia Lundgreneistä?

E: Jep. Mesukka soittaa niillä ja hyvältä kuulostaa mutta soittaako niillä muuta..? :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
Ze Kink
27.02.2007 00:56:13
Kovasti kehutaan, mutta maksavat ihan älyttömästi. 195e yhdestä mikistä on aika paljon. Bare Knuckle voisi olla aika varteenotettava vaihtoehto, itse olen aikeissa tilata customiini Nailbomb -setin 7-kielisenä versiona.
Who gare`s...
Lilli
27.02.2007 06:34:34
onkos kellään kokemusta kyseisen valmistajan mikeistä?? mikäli on niin kertokaa ihmeessä.

Telessä oli tallassa Hot-Lunkreeni ja se soi varsin hyvin, Telesoundi tallessa pienellä tehostuksella. - Varmasti tällaisten pikkupajojen tuotteet noin yleensä ovat varsin korkealaatuisia koska tuotteiden markkinointi tulee pääosin tyytyväisten käyttäjien suunnalta.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
Chaanim
27.02.2007 08:53:40
Kokemuksia Lundgreneistä?

Minulla on ollut nyt vajaan vuoden tuo M-7. Samoin nimimerkeillä mungiisi ja JAK on kyseinen mikki (ainakin ollut). Omasta mielestäni melko tummasaundinen, mutta kuitenkin erotteleva. Minulla ei tosin ole hirveästi vertailupohjaa näille 7-kielisten mikeille... Niin paljon olen kuitenkin pitänyt, että tarkoitus olisi hankkia Lundgrenilta M-7:lle hieman viileämpi kaveri ja mahdollisesti myös telen mikit.
HeavyMachinery
27.02.2007 11:13:31

Millaisia toimitus aikoja tuolla on yleensä ollut ?
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Kuha
27.02.2007 11:36:03 (muokattu 27.02.2007 11:36:30)

Houkuttelee tilata P90 -setti. 110 e/kpl eli ei paha hinta putiikkimikille.
Muistakaa venytellä.
Lego
27.02.2007 11:43:29
Millaisia toimitus aikoja tuolla on yleensä ollut ?

Jos oikein muistan niin öbaut viikko meni maksusta että mikki kolisi postiluukkuun.
HeavyMachinery
27.02.2007 14:07:29

Jos oikein muistan niin öbaut viikko meni maksusta että mikki kolisi postiluukkuun.

Jep ! Mitäs tuli toimituskuluja ?

Aatellin että jos tuon M7 ja M8 tilaisi. Kovasti niitä tunnutaan kehuttavan....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Kuha
27.02.2007 17:39:52

Lunkreeni ilmoitti 4 viikkoa toimitusajaksi..jaa-a.
Muistakaa venytellä.
saastara
26.03.2007 14:41:35
Juu löytyyhän tuo vieläkin, eikä muuten ole lähdössä yhtään mihinkään. Jotenkin oon kuitenkin eri mieltä tuosta tummasoundisuudesta. Itse voin verrata esim. Dimarzion Evolution7:aan jota pidin ihan parhaana seiskamikkinä mutta kyllä toi Lundgren on kaikin puolin vaan niin paljon parempi että oksat pois. Evo7 oli todella "mutainen" ja tumma M7:aan verrattuna. Molemmat oli siis samassa kepissä. Ibanez RG7421XL.

Hmm.. Melko mielipiteitä jakava tuo M7:n soundimaailma näemmä. :D Toiset sanovat, että on hieman tumma soundiltaan ja ilmeisesti joidenkin mielestä erittäin kirkas. Jos Evo on johonkin mikkiin verrattuna "erittäin mutainen", niin on minulla ainakin hieman ihmeteltävää. :) Lundgrenin sivujen mukaan runsaasti löytyy alapäätä tuosta mikistä.

Saarnibodyyn olen tuota vain kaavaillut ja mietin, että vaahterankaulan kanssa voi mennä _pikkuisen_ kirkkaaksi Evolla.. Joten mietin, että olisikohan tuo Lundgren sitten sangen paljon parempi vaihtoehto. Tosin, ei ole se mikin erotelevuus tietenkään pelkästään eq:sta kiinni.
Lisää middleä.
Chaanim
26.03.2007 18:41:32
Niin siis tuolla tummasaundisuudella nimenomaan tarkoitin, että bassoakin riittää. Puuroinen tai tunkkainen tuo ei missään nimessä ole.
saastara
27.03.2007 22:24:23
Niin siis tuolla tummasaundisuudella nimenomaan tarkoitin, että bassoakin riittää. Puuroinen tai tunkkainen tuo ei missään nimessä ole.

Jep.. Jotain tämän suuntaista toivonkin. :)
Lisää middleä.
Juunsku
28.03.2007 11:29:02

Onko kellään kokemuksia M6:sta? Itsellä ollut harkinnan alla et laittais sen.. Itse oon etsimässä ihan normi 6 kieliseen mikkiä ja mietin et onko toi M6 tehty myös alaviremurinaan?
Huumori on yksi elämän elin ehdoista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)