Aihe: kenelläkään kokemusta saksalaisesta soitin kaupasta thomannista?
1 2
aavee
30.12.2003 15:05:48
eli onko kenelläkään kokemusta thomannilta?
miten maksut hoidettiin,tuliko huonoja/hyviä kokemuksia?
ja sitten muita juttuja mitä tulee mieleen netti tilauksesta..

-aavee-
phiit
30.12.2003 15:07:01
eli onko kenelläkään kokemusta thomannilta?
miten maksut hoidettiin,tuliko huonoja/hyviä kokemuksia?
ja sitten muita juttuja mitä tulee mieleen netti tilauksesta..

-aavee-

Omat kokemukset pelkästään positiivisia, paketti on noudettavissa postista n. 8 päivän kuluttua tilauksesta ja maksut voi hoitaa suoraan postiin tai etukäteen visalla.

Itse voin suositella kunhan muistat että mahdollisissa takuuasioissa voikin olla enemmän kiemuroita matkassa!
krushing
30.12.2003 15:10:01

Tästä on muuten ollut puhetta täällä n. 8 miljoonaa kertaa...
Leikari
30.12.2003 15:19:19
Tästä on muuten ollut puhetta täällä n. 8 miljoonaa kertaa...

tai ennemminkin 8 miljoonaa + 1 miljoonaa kertaa
käki
30.12.2003 15:21:01 (muokattu 30.12.2003 15:25:34)
Kunhan haku on taas käyttökunnossa, löytyy sen avulla aiheesta paljonkin.

edit: no vastataan silti: Itse tilasin nykybassoni + muuta rompetta, paketti tuli 2 viikossa, mutta vain osa tavaroista kerralla. Kamaa oli niin laidasta laitaan, ettei kaikkea löytynyt varastosta.

Loput tulivat viikon jälkijunassa, mutta tulivat kuitenkin. Olin ihan tyytyväinen. Tosin tilauslistat ym. postihässäkkäselvitykset olivat Saksan kielellä, mutta siitäkin selvittiin kunnialla.
Minulla on kalyamaha.
vanhami
30.12.2003 15:34:08
Moi

olen tilannut puolen kymmentä kertaa, ja aina on kaikki mennyt hyvin, niin hyvin kuin postimyynntihommiusssa yleensäkin.

Kuluneena vuonna olaan ostettu isommat roippeet st pauls soundista, joka myy halvemmalla, kuin thomann. (subbari, aktiivi pa:t mixereita 2kpl, efekti,) Ainakin kantsii kysyä tarjous.

http://www.stpaulssound.fi

Mika
Super-Jari
30.12.2003 16:18:35
Yhdesti tilasin ja hommat toimi niinkuin pitikin. Tulen tilaamaan vastakin.

Jos on pakko etsiä jotain huonoa niin yhteyshenkilön suomi oli kummallista. :D

Suosittelen.
Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia.
anttipi
30.12.2003 17:33:14

Olen tilannut useita kertoja; joka kerta olen ollut tyytyväinen. Yhteydenpito pelaa, tuotteet sitä mitä luvataankin - ei välistä vetämistä ja kusetusta.
Lennu
30.12.2003 18:22:52

Toimii.
Selvänä symppis, humalassa huippujätkä. HÄTÄTILA-OFFTOPIC
Dutteri
30.12.2003 21:06:55
Oon tilannu kitaran, vahvistimen ja efektilaitteen Thomannilta. Onhan se ihan hyvin pelittäny. Kesti vain ihan hirveen kauan että tavarat tuli perille. Johtu tosin siitä että esim. kitaraan piti ilmeisesti tilata jotain osia saksasta tai jotain sellasta pistivät postissa..
Mikä soittaen tulee se laulaen lähtee..
JMP71
30.12.2003 23:35:21
Mitenkä sitten käy kun se paikallinen musiikkikauppa menee nurin, koska kaikki tilaa Saksasta Thomannilta tms? Tulee itku kun kitarasta kielet poikki ja keikka lähestyy.. Tilaa siinä sitten Saksasta...

Tämmönen näkemys asiaan. Suosi paikallista, pitemmän päälle parempihalvempi.
Hanki parempaa luettavaa.
Super-Jari
30.12.2003 23:55:23
Mitenkä sitten käy kun se paikallinen musiikkikauppa menee nurin, koska kaikki tilaa Saksasta Thomannilta tms? Tulee itku kun kitarasta kielet poikki ja keikka lähestyy.. Tilaa siinä sitten Saksasta...

Vähän ennenkuin kauppa menee nurin kauppian varmaan ymmärtää että hinnoissa on jotain vikaa kun kukaan ei osta.

Mutta toisaalta jos mietit miten KotiPizzat pysyvät pystyssä..
Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia.
Torniojaws
31.12.2003 00:03:16 (muokattu 31.12.2003 00:04:45)

Noin 10 pakettia tilannu (kaverin kanssa yhteistilaus, postikulut puoliksi) ja aina tullut ehjänä perille. Ei ongelmia ja huomattavasti halvempi kuin paikallinen liike.

Tavarat oli mm. akustinen kitara, pari pakettia kieliä, kaapeleita, pari pedaalia, mikki ja mikseri, eli kaikenlaista.
RIP Fallout 3
Billsner
31.12.2003 00:05:00

Kyllähän minä maitoa haen kioskilta vaikka kilometrin päässä olisikin "oikea" kauppa josta saisi maidon 0.2€ halvemmalla, koska en jaksa 0.2€:n takia kävelemään kilometriä.

Miksi EI saisi tilata thomannilta? Kyllähän heilläkin on oikeus tehdä rahaa samalla tavalla kuin suomalaisillakin. Suomalaiset musakauppiaat voisivat tarjota jotain muuta jos ne eivät hintojaan pysty pudottamaan (esim. hyvää asiakaspalvelua).
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Super-Jari
31.12.2003 00:14:21
Jos yksi vahvistin Oulussa on kalliimpi kuin Thomannilla, se ei tarkoita, etteikö monet hinnat Suomessa olisi alhaisempia.

Oikeassa olet.
Tulen silti vastaisuudessakin tilaamaan Thomannilta.

Kaikkihan nykyään Saksasta, tuolta tuhopolttajien ja natsien luvatusta maasta, ostetaan autoista ja vahvareista lähtien.
Vilhelmus
31.12.2003 00:17:46

Oikeassa olet.
Tulen silti vastaisuudessakin tilaamaan Thomannilta.

Öh.. paradoksi?
Now he knows his father betrayed, Now his wings turn to ashes to ashes his grave.
Burning Winter The Coveralls
Billsner
31.12.2003 00:18:39
Kaikkihan nykyään Saksasta, tuolta tuhopolttajien ja natsien luvatusta maasta, ostetaan autoista ja vahvareista lähtien.

Ja täällä sitten ihmetellään miksei kukaan ostaa -92 samaraa 10 000€:llä.
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Super-Jari
31.12.2003 00:20:11
Öh.. paradoksi?

Jep, minäkin olen oikea ihminen mutta käytän naulaamiseen tarkoitetun työkalun nimeä.
Härski
31.12.2003 00:56:21
Joo, olen tilannut ja tilaan kyllä jatkossakin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)