Aihe: Koivuniemi TV 2
1 2 3 4 5
v_m_kangas
16.01.2007 09:16:28

Konsertin alussa tuli fiilis, että bändi ja solisti eivät soi yhteen. Niissä alun biiseissä räyhäsi semmoinen ampiaspesäkitaramössö aikas lujaa taustalla. Solistin miksaus oli selkeä ja laulusaundissa 'läheisyyttä' kun taas bändi yhtä mössöä taustalla. Loppua kohden tuo balanssi parani, taikka siihen sitten vain turtui.

Aika rohkeita sovituksia, mutta osa niistä kyllä toimikin. Paulakin jopa vitsaili Buananotten aikana, että hei pojat soitetaanpa oikeaa biisiä :)
Humppaa tai soita humppaa
osruau
16.01.2007 23:02:31
Konsertin alussa tuli fiilis, että bändi ja solisti eivät soi yhteen. Niissä alun biiseissä räyhäsi semmoinen ampiaspesäkitaramössö aikas lujaa taustalla. Solistin miksaus oli selkeä ja laulusaundissa 'läheisyyttä' kun taas bändi yhtä mössöä taustalla. Loppua kohden tuo balanssi parani, taikka siihen sitten vain turtui.

Aika rohkeita sovituksia, mutta osa niistä kyllä toimikin. Paulakin jopa vitsaili Buananotten aikana, että hei pojat soitetaanpa oikeaa biisiä :)

Tais olla Ruosilan PA:t ko. kiertueella... itte oltiin parvella, kun varattiin liput myöhään, joten sieltä ei oikein saanut kuvaa...

Paras mixaus Ruosilalta mitä mä olen niiltä kuullut oli Sillanpään joulukonsertti 2007. Tosi selkeä, soiva kokonaisuus, tosin niin oli orkkakin .. mm. Lanu, Mongo, Pohto jne. ... Silloin istuinkin 14 rivin aivan keskellä..

Sovituksista vielä, että oikeastaan yhtä juttua jäin Mikalta Paulan konsertissa kaipaamaan; Kuuleeko yö, biisin tuplaskittasooloa - se on mun mielestä omalla tavallaan yksinkertainen, mutta silti 'legendaarisen soiva juttu...'

Kerran soittaja, ja edelleen ...
Api
Oksu
26.03.2007 10:07:29

Väinölän Tuomas. Hurja topi soittimessaan.

"Töyhtö" Wäinölähän se. Tuttu mm. täältä: http://www.kotipelto.com/pictures/93.jpg
Hippi kukapa muukaan, ainainen riesa tän päivän stadissa. Oi tulispa kunnon sade joka pyyhkis alleen kaiken ton saastaan. Ja siihen paskaan mä luen hipit, stallarit, kommarit, revarit ja muut hihhulit jotka vaikeuttaa kekkosen duunia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)