Aihe: Koivuniemi TV 2
1 2 3 4 5
v_m_kangas
16.01.2007 09:16:28

Konsertin alussa tuli fiilis, että bändi ja solisti eivät soi yhteen. Niissä alun biiseissä räyhäsi semmoinen ampiaspesäkitaramössö aikas lujaa taustalla. Solistin miksaus oli selkeä ja laulusaundissa 'läheisyyttä' kun taas bändi yhtä mössöä taustalla. Loppua kohden tuo balanssi parani, taikka siihen sitten vain turtui.

Aika rohkeita sovituksia, mutta osa niistä kyllä toimikin. Paulakin jopa vitsaili Buananotten aikana, että hei pojat soitetaanpa oikeaa biisiä :)
Humppaa tai soita humppaa
Oksu
26.03.2007 09:56:50

Mitä pätkiä näin, niin kyllä tuli ilmi se, että on muia tehnyt kunnioitettavan määrän keikkaa! Toki moinen rutiini kääntyi myös haitaksi, niin kuin ketjun alkuvaiheesta lie tulkittavissa.

Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että Anssi Nykäsiä on useampi kuin yksi. Miten se kundi muka ehtii joka ainoan rumpupatterin taakse niin, ettei kuuppa kilahda. Miten voi yksi ainoa rumpali kumota aika-avaruusjatkumon lait? Kun tuossa edellä joku ei ollut 100-prosenttisen varma siitä, oliko tämänkertainen mätkijä todella Nykänen, niin olisiko tuossa voinut olla kyse kaksoisolennosta?

Tämä on sitä paitsi jatkunut jo useita vuosia! Mitä Matti lööpeissä, sitä Antti tv:ssä.

Asiaan ei missään nimessä liity ongelmaa: hienoa, kun mäiskintäosaston tekijämiehelle löytyy keikkaa. Itse lämpeän kuitenkin enemmän "vähän on paljon" -sutikoulukunnalle. Olen myös harkinnut teettää "Parental advisory: Anssi Nykänen not present in this record" -tarroja levyn kansiin kliistrattaviksi. Mutta oli mitä mieltä tahansa, energinen ja suvereeni Nykänen on paljolti suomalaisen rumpujensoiton ulospäin näkyvä kuva, elävä legenda. Mutta jollain selvittämättömälllä tavalla todellisuuden manipuloija.

Ilmoittelen, kun saan aiheesta selville lisää.

Mie ilmoittauduin heti tilaamaan noita tarroja ja jos paitoja/huppareita vielä niin parhautta :)
Hippi kukapa muukaan, ainainen riesa tän päivän stadissa. Oi tulispa kunnon sade joka pyyhkis alleen kaiken ton saastaan. Ja siihen paskaan mä luen hipit, stallarit, kommarit, revarit ja muut hihhulit jotka vaikeuttaa kekkosen duunia.
Oksu
26.03.2007 10:07:29

Väinölän Tuomas. Hurja topi soittimessaan.

"Töyhtö" Wäinölähän se. Tuttu mm. täältä: http://www.kotipelto.com/pictures/93.jpg
Hippi kukapa muukaan, ainainen riesa tän päivän stadissa. Oi tulispa kunnon sade joka pyyhkis alleen kaiken ton saastaan. Ja siihen paskaan mä luen hipit, stallarit, kommarit, revarit ja muut hihhulit jotka vaikeuttaa kekkosen duunia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)