Aihe: Megadeth
1 2 3 4 557 58 59 60 61121 122 123 124 125
JTL
12.03.2007 15:49:52

Thaimaahan. Ei Thaimaaseen, perunamaaseen tai Alankomaaseen. Sori, tää on aina pakko huomauttaa *köh*

Joo, on kyllä tiedossa, että mikä on sanan oikea kirjoitusmuoto. Huomaamattani silti sen kirjoitin väärin.
http://www.kolumbus.fi/meolli/jtl/ -+- http://bedimmed.kypara.net/ -+- http://skullfucker.kypara.net/
DethBanger
12.03.2007 16:22:21
Joo, on kyllä tiedossa, että mikä on sanan oikea kirjoitusmuoto. Huomaamattani silti sen kirjoitin väärin.

Mahdatko olla JTL megafoorumeilta? Korjaa mut jos oon väärässä
www.mikseri.net/rayha
kid ego
14.03.2007 19:56:46
Mikä on Megadethin nykyisen kokoonpanon historia? Milloin tuli kasaan ja mitä kautta?

Kiinnostais tietää sillä tämähän me (varmaan) saunassa nähdään

Tuo porukka kasattiin edellisen levyn kiertuetta varten. Itse levyllä kuitenkin soitti mm. Chris Poland, joka taas ei kuulu livekokoonpanoon.
"Real men don't cry / Stand up! Banzai! / God speaks through / Dr. Phil and Ted Nugent" - Freak Kitchen: Guilt Trip
ballfish
14.03.2007 19:58:59
Missäs bändeissä ovat soittaneet?
Kiviniemi
14.03.2007 20:19:59 (muokattu 14.03.2007 20:20:39)
Missäs bändeissä ovat soittaneet?

Glen Droverin biossa näytti lukevan King Diamond, Shawn Droverilla ei mitään ja tällä nykyisellä basistilla James LoMenzolla noin toistasataa bändiä kattava listaus joista ehkä merkittävimpinä mainittakoon Black Label Society ja Ozzy Osbourne. =)

Lähteenä siis käytettiin www.megadeth.com -sivustoa.
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
Moimies
14.03.2007 22:19:09
Eivätkös Droverin hunsvotit soittaneet Eidolon -nimisessä kokoonpanossa myöskin? Vai oonko ihan pusikossa?
Archt!!! Etsitään treenikämppää Mikkelistä!
phiit
15.03.2007 08:15:11
DethBanger
16.03.2007 15:53:28
Kuulin justiinsa ton A tout le monde (set me free) .. Aika mielenkiintosta. Tiedosto oli tosin hyvin huonolaatunen ni ei saanu kunnon käsitystä tosta. Hyvä se muuten oli IMO
www.mikseri.net/rayha
Parasite
16.03.2007 16:29:25
Kuulin justiinsa ton A tout le monde (set me free) .. Aika mielenkiintosta. Tiedosto oli tosin hyvin huonolaatunen ni ei saanu kunnon käsitystä tosta. Hyvä se muuten oli IMO

Oliko paljon alkuperästä nopeempi?
"I love animals, that's why I like to kill them"
Disposable
16.03.2007 18:19:41
Voitteko kuvitella Psychotronin taikka Captive Honorin laulusuorituksiin jotakin muuta kuin Mustainea? Laulaa kyllä silleen että toivottavasti kukaan ei koskaan yritäkkään. En sano että "kaunista", mutta parasta.
"Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous
rakula
16.03.2007 18:27:40
Voitteko kuvitella Psychotronin taikka Captive Honorin laulusuorituksiin jotakin muuta kuin Mustainea? Laulaa kyllä silleen että toivottavasti kukaan ei koskaan yritäkkään. En sano että "kaunista", mutta parasta.

Musta train of consequencesissä (levyllä) Mustaine laulaa jumalaisesti, myös mainitsemassasi captive honourissa. Psychotron on vaan ollut mielestäni se yksi megadethin heikoimmista kappaleista joten ei mua haittais vaikka kuulisin jonkun muun vetävän sen :P
"No kyllähän se zorrokin pukeutuu mustaan" -Elo
Disposable
16.03.2007 18:39:12
Psychotron on vaan ollut mielestäni se yksi megadethin heikoimmista kappaleista joten ei mua haittais vaikka kuulisin jonkun muun vetävän sen :P

No ei se nyt Megadethin parhaimmistoa ole miltään osa alueelta, mutta tuo kertsi on kyllä Mustaineltakin jotain aivan uniikkia. Se ei vain poistu aivoista.
"Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous
Jormaz
16.03.2007 18:45:42
Musta train of consequencesissä (levyllä) Mustaine laulaa jumalaisesti

Näin tekee. Olin teininä ihan säkeille lyöty kun telkkarissa pyöri mainos jossa joku täti ripustaa vauvoja pyykkinarulle ja sit joku äijä narisee siihen päälle. Piti heti tutustua siihen bändiin.
Parasite
16.03.2007 18:51:45
Näin tekee. Olin teininä ihan säkeille lyöty kun telkkarissa pyöri mainos jossa joku täti ripustaa vauvoja pyykkinarulle ja sit joku äijä narisee siihen päälle. Piti heti tutustua siihen bändiin.

Heh. Oon sitä tälleen jälkeen päin ihmetelly että kun muistan tuon mainoksen ja sen kun Youthanasia oli listoilla, olin tuolloin nimittäin 8-vuotias taniainen.
ekikoo
16.03.2007 19:24:19
Hankin pari päivää sitten Cryptic Writingsin. Tajuttoman hienoa säätöä. Tällainen ajatus on syntynyt muutaman kuuntelukerran jälkeen. Erikoismaininta levyn aloittavalle kappaleelle Trust. Haluan myös sanoa että Lucretian (levyltä RIP) alun käkätys on jotain parasta.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Parasite
16.03.2007 19:28:50
Hankin pari päivää sitten Cryptic Writingsin. Tajuttoman hienoa säätöä. Tällainen ajatus on syntynyt muutaman kuuntelukerran jälkeen. Erikoismaininta levyn aloittavalle kappaleelle Trust. Haluan myös sanoa että Lucretian (levyltä RIP) alun käkätys on jotain parasta.

On muuten ehdottomasti 'dethin aliarvostetuin levy. Trust ja She-wolf varsinkin kuuluvat yhtyeen parhaimpiin biiseihin.
DethBanger
16.03.2007 19:53:32
Oliko paljon alkuperästä nopeempi?

Ihan vähän.

Toi Cryptic on todellakin aliarvostettu. She-wolf (varsinkin livenä) ja esim. VORTEX ovat todella kovia biisejä!
www.mikseri.net/rayha
rakula
16.03.2007 20:13:32 (muokattu 16.03.2007 20:14:35)
Mulla alko diggailu 9-vuotiaana kun näin trustin musavideon jyrkissä, jumalauta mä diggasin sitä riffii!

Edit. Vortex on tosiaan ihan vitun kova biisi, musta crypticin parhautta. Miksköhän tuo biisi ei kuulu livesettiin juuri koskaan?
"No kyllähän se zorrokin pukeutuu mustaan" -Elo
DethBanger
16.03.2007 21:24:24
Edit. Vortex on tosiaan ihan vitun kova biisi, musta crypticin parhautta. Miksköhän tuo biisi ei kuulu livesettiin juuri koskaan?

Dave ja jäbät joko säästää sitä vielä tuleville keikoille tai sitten ei vaan halua/jaksa soittaa sitä jostain syystä. esim jos eivät pidä siitä biisistä erityisemmin
www.mikseri.net/rayha
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)