Aihe: Asenne
1 2
Super-Jari
27.12.2003 02:37:51
Mutta tuo ensimmäisenä lainaamani lausehan on aivan loistava...

Ja täysin tottakin.

Sitä räppijuttua en ottanut lainaukseen, vaikka mieli teki :-)

Sekin oli tosi :D
aaaaaaaaaaaaaaaaöööööööööööö (Slayer - Angel of Death)
baron
27.12.2003 08:28:09

Olet väärässä. Tällä voorumilla pyörii aika paljon tanssi/ huttumuusikoita, jotka ei ole edes etäisesti rock. Soittavat ja kilkuttelevat kaiken maailman joululevyillä ja karaokelätyillä.

Eli ihan rauhassa vaan.

Mä "humppamuusikkona" sen verran kommentoisin, että kyllä meidänkin sisällä on pieni rock-muusikko ja ne muutamat rock-piisit, jotka saa setteihin upotettua, tekevät elämisestä elämisen ja soittamisesta soittamisen arvoista.
My name is Baron - James Baron
JarnoH
27.12.2003 23:23:37

Itse olen havainnut, että sellaiset ihmiset, joiden mieltymykset liikkuvat hyvin kapealla alueella, pitävät usein kovaa meteliä itsestään ja kiinnostuksistaan ja ovat usein hyvin kriittisiä kaikkea sellaista kohtaan, mistä "eivät pidä".
Kuitenkin, usein vaikuttaa siltä että nämä asiat, joista he "eivät pidä", ovat asioita joista he eivät tiedä yhtään mitään.
Kyse taitaa olla jostain ennakkoluuloista, he pelkäävät kovasti sitä, mitä heistä muut ajattelevat. Mieti nyt, jos "Rock- jäbä" tunnustaa pitävänsä vaikka björkistä, niin sitähän saattaa vaikka rokkikukkokaverit ruveta kiusailemaan.
Useat näistä "ahdasmielisistä" ihmisistä myös pyrkivät todistelemaan, miten heidän mielipiteensä on ainoa oikea, ja muut ovat väärässä.

Mielestäni tällaisella asenteella ihminen ei kehity elämässään kovinkaan pitkälle. Jos ei ole yhtään innoissaan oppimaan uutta ja tutustumaan uusiin asioihin ilman ennakkoluuloja, vaan yrittää tuolla tavalla väkisin pidätellä itseään jumissa, niin lopputuloksena ei varmastikaan ole kovin iloinen ja elämään annetun aikansa järkevästi käyttänyt ihminen. Mistäköhän nämä asennemallit tulevat, kai ne jostain peritään(?)

Itsekään en kaikesta musasta tykkää mutta yritän aina päästä kaikkeen edes vähän sisään, enkä ala heti dissailemaan että "hirveetä paskaa", ei siitä ole mitään hyötyä näyttää muille että on väkisin negatiivinen ihminen.

Pahinta on että tämä asenneongelma ei ilmene pelkästään musiikkiin liittyvissä asioissa, vaan ihan jokapäiväisessä elämässä. Kasvakaa jo aikuisiksi

Olipa ihanan tyhjentävästi sanottu. Muuta en jaksa nyt lukea mutta tuo kyllä lämmitti sydäntä.
" La ballerina si chiama bella rusa "
NORTON
28.12.2003 11:53:29

Suomessahan on sentään ihan oikea kansallinen kulttuuri, joka näkyy edelleen. Samaa ei voi sanoa esim. Ameriikasta. Meillä on vanha samanistinen perinne, josta pitäisi pitää kynsin ja hampain kiinni. Kaikki eivät tätä tietenkään tiedosta, koska eivät ole asiaan perehtyneet.

Ja dissailusta ( sana joka ei oikein minun suuhuni sovi ) sanon vielä sen verran, että se on ihan ymmärrettävää silloin kuin tietää mistä puhuu. Jos musiikki on erittäin lähellä sydäntä, niin silloin suhtautuminen siihen voi olla aika tunteenomaista. Itse en voi esim. periaatteen vuoksi kuunnella kuunnella Bon Jovia, joka edustaa kaikkea sitä, mitä vastaan rock kapinoi. Rolling Stones on täydellinen rock bändi koska "heitä ei kiinnosta mikään paskan vertaa", kuten joku on joskus sanonut.

Eli homma ei ole välttämättä kiinni pelkästään siitä musiikista, vaan siitä mitä se edustaa.
Lennu
28.12.2003 13:49:09

Ritari sir Mick Jagger on kyllä pesunkestävä bisnesmies ennen kaikkea. Mutta Keith Richardsilla on kyllä tatsia. Karismaahan niillä on toki kaikilla.
Selvänä symppis, humalassa huippujätkä. HÄTÄTILA-OFFTOPIC
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)