Aihe: Classic 30 modaus
1
superfly
26.12.2003 13:18:18
En tiedä onko puhuttu aiheesta ennenkin, mutta kysymys: Onko kukaan modannut Peavey Classic 30 -vahvaria? Netistä löytyy aika radikaalejakin modauksia, itse olen tyytynyt vain putkien vaihtoon. Millaisia vaikutuksia saundiin modauksilla? Mietin jo omani raahaamista Wahvarikellariin, kun selailin tuota alla olevaa linkkiä.

http://blueguitar.org/
Harppu on alaston piano
Jurza
27.12.2003 11:14:15

Kyselin itse joskus myös samasta aiheesta. Ostin oman classicin käytettynä ja siihen oli tehty/teetetty jotain modeja. Se boost-nappi on laitettu siihen jalkapedaaliin ja sen boost-nappulan tilalla on jonkunlainen bright-kytkin tai vastaava.
Pitäis varmaan käydä joskus kaupassa kokeilemassa ihan modaamatonta versiota ni pystyisi vertaamaan. Mutta ainakin toi bright-kytkin toimii mielestäni hyvin, saundi tulee paljon selkeämmmäksi ja erottelevammaksi.
Hmmm...Pitää alkaa tutkia tarkemmin mitä tolle mun vahvistimelle on oikeen tehty.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan
Socialite
27.12.2003 18:05:23
Minä olen ainakin kiinnostunut tuosta modaus hommasta.
Vierailin yllä olevalla nettisivulla jo aiemmin mutta operaatiot vaikuttivat vähän liian vaikeilta itse tehtäviksi.

Onko kukaan kysynyt vahvarikellarista paljonko modaus maksaisi?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)