Aihe: Classic 30 modaus
1
superfly
26.12.2003 13:18:18
En tiedä onko puhuttu aiheesta ennenkin, mutta kysymys: Onko kukaan modannut Peavey Classic 30 -vahvaria? Netistä löytyy aika radikaalejakin modauksia, itse olen tyytynyt vain putkien vaihtoon. Millaisia vaikutuksia saundiin modauksilla? Mietin jo omani raahaamista Wahvarikellariin, kun selailin tuota alla olevaa linkkiä.

http://blueguitar.org/
Harppu on alaston piano
Jurza
27.12.2003 11:14:15

Kyselin itse joskus myös samasta aiheesta. Ostin oman classicin käytettynä ja siihen oli tehty/teetetty jotain modeja. Se boost-nappi on laitettu siihen jalkapedaaliin ja sen boost-nappulan tilalla on jonkunlainen bright-kytkin tai vastaava.
Pitäis varmaan käydä joskus kaupassa kokeilemassa ihan modaamatonta versiota ni pystyisi vertaamaan. Mutta ainakin toi bright-kytkin toimii mielestäni hyvin, saundi tulee paljon selkeämmmäksi ja erottelevammaksi.
Hmmm...Pitää alkaa tutkia tarkemmin mitä tolle mun vahvistimelle on oikeen tehty.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan
superfly
27.12.2003 21:22:43
Minä olen ainakin kiinnostunut tuosta modaus hommasta.
Vierailin yllä olevalla nettisivulla jo aiemmin mutta operaatiot vaikuttivat vähän liian vaikeilta itse tehtäviksi.

Onko kukaan kysynyt vahvarikellarista paljonko modaus maksaisi?

Asun ihan tuon Wahvarikellarin vieressä ja lähiaikoina olis tarkoitus mennä kyselemään sieltä. Voin ilmoitella kun olen käynyt. Ei noita itse uskalla lähteä tämmöinen tumpelo tekemään.
Harppu on alaston piano
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)