jenkkamies 03.03.2007 13:02:14 | |
---|
Olen perustanut oman huoneen, jossa jaan neuvoja eri asioissa. Tarkoitukseni on näin edistää ja ylläpitää tanssimusiikkikulttuuria sekä kykyjeni mukaan valistaa elämän eri osa-alueilla. Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä. Tervetuloa jenkkamies Muusikko, KM. Jaakko Laavunkorpi |
uruttaja 03.03.2007 13:57:14 | |
---|
Olen perustanut oman huoneen, jossa jaan neuvoja eri asioissa. Tarkoitukseni on näin edistää ja ylläpitää tanssimusiikkikulttuuria sekä kykyjeni mukaan valistaa elämän eri osa-alueilla. Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä. Tervetuloa jenkkamies Muusikko, KM. Mä varmaan pääsen, koska osaan kysyä jopa täysin mahdottomia kysymyksiä, jotka saattavat vaikuttaa ensikatsannolta autotekniikalta tai maitopurkin tuoteselosteelta, mutta ovat kuitenkin loppujen lopuksi vain pelkkää humppaa. |
Sertzo S 03.03.2007 14:09:36 (muokattu 04.03.2007 11:31:29) | |
---|
Uteliaisuus kuuluu yleissivistykseen, toisin kuin vanhentunut sananlasku toteaa. Mietin huonejäsenyyttä vielä ja pikaviestitän tarvitessa myöhemmin. |
Ukko 03.03.2007 17:45:55 | |
---|
Olen perustanut oman huoneen, jossa jaan neuvoja eri asioissa. Tarkoitukseni on näin edistää ja ylläpitää tanssimusiikkikulttuuria sekä kykyjeni mukaan valistaa elämän eri osa-alueilla. Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä. Tervetuloa jenkkamies Muusikko, KM. Pitäiskö mun perustaa huone missä voi haukkua runpalit maanrakoon :) |
Jupi57 03.03.2007 19:54:39 | |
---|
Pitäiskö mun perustaa huone missä voi haukkua runpalit maanrakoon :) Pitäisi, mutta haukkukaa siellä rumpalit ; ) |
Welldrum 03.03.2007 20:13:16 | |
---|
Pitäiskö mun perustaa huone missä voi haukkua runpalit maanrakoon :) Varatkaa semmonen pyöreä huone pehmustetuilla seinillä. Ovenkahvat vain ulkopuolella...hehee Let me assure you ! |
Lennu 03.03.2007 20:53:31 | |
---|
Varatkaa semmonen pyöreä huone pehmustetuilla seinillä. Ovenkahvat vain ulkopuolella...hehee Ei kun sisäpuolella. Kyllä kävis armoton kapuloiden lätke ulkoseinissä, kun rumpalit pyrkii sisään. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
Olen perustanut oman huoneen, jossa jaan neuvoja eri asioissa. Tarkoitukseni on näin edistää ja ylläpitää tanssimusiikkikulttuuria sekä kykyjeni mukaan valistaa elämän eri osa-alueilla. Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä. Tervetuloa jenkkamies Muusikko, KM. Kuka perustais jenkkakahva huoneen siihen anoisin kyllä jäsenyyttä= ) Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
Sertzo S 04.03.2007 07:37:49 | |
---|
Minut yleensä kutsutaan eri huoneisiin suositusten tai muiden seikkojen takia. Jos nyt näin ei käy, niin katson ettei minulla ole mitään annettavaa ko. huoneessa tai huoneen perustajalta jäsenineen minulle. |
Timi 04.03.2007 14:56:51 | |
---|
Pitäiskö mun perustaa huone missä voi haukkua runpalit maanrakoon :) No voi! Miksi pitäisi haukkua runpalit?Kuitenkin ne yrittävät pitää kasassa ja ryhdissä sen taiteellisen tuotoksen jonka muut bändin jäsenet saavat aikaan ja nimeävät musiikiksi.Saati sitten että sen tahdissa pitäisi tanssia. Kylmän viileesti! |
lukkari 05.03.2007 11:15:27 | |
---|
Ei kun sisäpuolella. Kyllä kävis armoton kapuloiden lätke ulkoseinissä, kun rumpalit pyrkii sisään. Pitäis olla pehmustettu ulkoseinä. |
R.Syke 05.03.2007 12:08:57 (muokattu 05.03.2007 12:09:51) | |
---|
Pitäis olla pehmustettu ulkovessa Vierashuone? |
jenkkamies 05.03.2007 13:58:25 | |
---|
Minut yleensä kutsutaan eri huoneisiin suositusten tai muiden seikkojen takia. Jos nyt näin ei käy, niin katson ettei minulla ole mitään annettavaa ko. huoneessa tai huoneen perustajalta jäsenineen minulle. Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä. Jaakko Laavunkorpi |
Tankoprinssi 05.03.2007 14:06:32 | |
---|
Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä. Läpäisin testin ja pääsin jenkkakerhoon. Ps. Pääsykokeessa kysyttiin: Mikä on 5 m pitkä ja haisee virtsalle? Vastaus paljastetaan Jenkkamiehen neuvovassa huoneessa. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Martso 05.03.2007 14:35:31 | |
---|
Läpäisin testin ja pääsin jenkkakerhoon. Ps. Pääsykokeessa kysyttiin: Mikä on 5 m pitkä ja haisee virtsalle? Vastaus paljastetaan Jenkkamiehen neuvovassa huoneessa. Jenkkamiehen kysymykset liittyy vahvasti jenkkaan. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
half 05.03.2007 17:32:30 | |
---|
Jenkkamiehen kysymykset liittyy vahvasti jenkkaan. Jep. Letkajenkkaan. |