Aihe: Jenkkamiehen neuvova huone
1
jenkkamies
03.03.2007 13:02:14
Olen perustanut oman huoneen, jossa jaan neuvoja eri asioissa. Tarkoitukseni on näin edistää ja ylläpitää tanssimusiikkikulttuuria sekä kykyjeni mukaan valistaa elämän eri osa-alueilla. Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä.

Tervetuloa

jenkkamies

Muusikko, KM.
Jaakko Laavunkorpi
uruttaja
03.03.2007 13:57:14
Olen perustanut oman huoneen, jossa jaan neuvoja eri asioissa. Tarkoitukseni on näin edistää ja ylläpitää tanssimusiikkikulttuuria sekä kykyjeni mukaan valistaa elämän eri osa-alueilla. Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä.

Tervetuloa

jenkkamies

Muusikko, KM.

Mä varmaan pääsen, koska osaan kysyä jopa täysin mahdottomia kysymyksiä, jotka saattavat vaikuttaa ensikatsannolta autotekniikalta tai maitopurkin tuoteselosteelta, mutta ovat kuitenkin loppujen lopuksi vain pelkkää humppaa.
Ukko
03.03.2007 17:45:55

Tervetuloa

jenkkamies

Muusikko, KM.

Pitäiskö mun perustaa huone missä voi haukkua runpalit maanrakoon :)
Jupi57
03.03.2007 19:54:39
Pitäisi, mutta haukkukaa siellä rumpalit ; )
Welldrum
03.03.2007 20:13:16

Varatkaa semmonen pyöreä huone pehmustetuilla seinillä. Ovenkahvat vain ulkopuolella...hehee
Let me assure you !
Lennu
03.03.2007 20:53:31

Varatkaa semmonen pyöreä huone pehmustetuilla seinillä. Ovenkahvat vain ulkopuolella...hehee

Ei kun sisäpuolella. Kyllä kävis armoton kapuloiden lätke ulkoseinissä, kun rumpalit pyrkii sisään.
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
jykke65
03.03.2007 22:33:20

Tervetuloa

jenkkamies

Muusikko, KM.

Kuka perustais jenkkakahva huoneen siihen anoisin kyllä jäsenyyttä= )
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Sertzo S
04.03.2007 07:37:49
Minut yleensä kutsutaan eri huoneisiin suositusten tai muiden seikkojen takia. Jos nyt näin ei käy, niin katson ettei minulla ole mitään annettavaa ko. huoneessa tai huoneen perustajalta jäsenineen minulle.
Timi
04.03.2007 14:56:51

No voi!
Miksi pitäisi haukkua runpalit?Kuitenkin ne yrittävät pitää kasassa ja ryhdissä sen taiteellisen tuotoksen jonka muut bändin jäsenet saavat aikaan ja nimeävät musiikiksi.Saati sitten että sen tahdissa pitäisi tanssia.
Kylmän viileesti!
lukkari
05.03.2007 11:15:27
Ei kun sisäpuolella. Kyllä kävis armoton kapuloiden lätke ulkoseinissä, kun rumpalit pyrkii sisään.

Pitäis olla pehmustettu ulkoseinä.
R.Syke
05.03.2007 12:08:57 (muokattu 05.03.2007 12:09:51)
Pitäis olla pehmustettu ulkovessa

Vierashuone?
jenkkamies
05.03.2007 13:58:25
Minut yleensä kutsutaan eri huoneisiin suositusten tai muiden seikkojen takia. Jos nyt näin ei käy, niin katson ettei minulla ole mitään annettavaa ko. huoneessa tai huoneen perustajalta jäsenineen minulle.

Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä.
Jaakko Laavunkorpi
Tankoprinssi
05.03.2007 14:06:32

Jäseneksi pääsy edellyttää yhteydenottoa minuun pikaviestitse. Kirjoita lyhyt seloste miksi juuri sinun pitäisi saada oikeus vierailla minun huoneessani. Jäsenyys vahvistetaan lähettämälläni pikaviestillä.

Läpäisin testin ja pääsin jenkkakerhoon.

Ps. Pääsykokeessa kysyttiin: Mikä on 5 m pitkä ja haisee virtsalle?

Vastaus paljastetaan Jenkkamiehen neuvovassa huoneessa.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Martso
05.03.2007 14:35:31
Läpäisin testin ja pääsin jenkkakerhoon.

Ps. Pääsykokeessa kysyttiin: Mikä on 5 m pitkä ja haisee virtsalle?

Vastaus paljastetaan Jenkkamiehen neuvovassa huoneessa.

Jenkkamiehen kysymykset liittyy vahvasti jenkkaan.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
half
05.03.2007 17:32:30
Jenkkamiehen kysymykset liittyy vahvasti jenkkaan.

Jep. Letkajenkkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)