Aihe: haitari sample?
1
hvinnamo
01.03.2007 16:03:01
Anteeksi jos loukkaan jotakuta, mutta tietääkö kukaan saako netistä tai mistään motif es:ään sopivia haitarisampleja? En viitsisi lähteä itse tusaamaan vaan ostaisin mieluummin valmiita.Kiitos tiedoista etukäteen!!
oizo
01.03.2007 16:21:29
Ite oon käyttänyt es:n omaa "accordion" saundia. Toimii ihan ok sillon harvoin ku tarttee.
sattuuhan näitä
Bronks
01.03.2007 18:24:57

Ite oon käyttänyt es:n omaa "accordion" saundia. Toimii ihan ok sillon harvoin ku tarttee.

Sanoisin että riittää es:n oma (mikäli on sama kuin s 90 es:ssä, ja käsittääkseni on). Ei ne koskaan sen enempää oikealta haitarilta kuulosta.
JPQ
01.03.2007 19:14:11

Vaikka haitari fani ei olekkaan toivon totisesti että noissa yammuissa S30 mallia parempi siinä tuntuu olevan selvä looppi.:(
Ja kyllä varmasti hyvä erillis sample voittaa uskoisin näin spesiaali kohdassa mutta mistä sne saisi sitä en tiedä.
aaro
01.03.2007 19:16:22
Hanki oikea haitari ;)
hvinnamo
02.03.2007 11:54:31
Ei kun meinasin kun mulla on toi Solton-x1 johon on tehty suomessa sample joka on eri planeetalta kuin sen omat versiot. Jonkun verran tulee kuitenkin käytettyä ja Motifin oma soundi on myös kökkö. Oikeaa haitari en osta varmasti;) Korgin versiot ovat myös huomattavasti parempia. Ja tosiaan en halua loukata ketään tällä perversiolla hakea mahdollisimman aidon kuuloista soundia vaikkakin se on eettisesti hyvin arvelluttavaa...
KoskPaavo
02.03.2007 15:04:53
Jos turakaisilta otetaan humpalla rahat pois niin sen etiikkapuolen voi ihan vapaasti jättään kotiin. Noi tollaset "haitari lavanreunalle rekvisiitaksi"-jutut on nykypäivänä aika aunuksesta, ei ne tanssijat enää sitä haitaria kuiki ,että "missäs se on" , pääasia että siltä kuulostaa.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
iikkuli
02.03.2007 15:13:06
Mitä tohon etikkaan tulee, niin haitarin soitto muuttaa hienoimmankin viinin etikaksi.
SPEKULOISIN JOS...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)