hvinnamo 01.03.2007 16:03:01 | |
---|
Anteeksi jos loukkaan jotakuta, mutta tietääkö kukaan saako netistä tai mistään motif es:ään sopivia haitarisampleja? En viitsisi lähteä itse tusaamaan vaan ostaisin mieluummin valmiita.Kiitos tiedoista etukäteen!! |
oizo 01.03.2007 16:21:29 | |
---|
Ite oon käyttänyt es:n omaa "accordion" saundia. Toimii ihan ok sillon harvoin ku tarttee. sattuuhan näitä |
Bronks 01.03.2007 18:24:57 | |
---|
Ite oon käyttänyt es:n omaa "accordion" saundia. Toimii ihan ok sillon harvoin ku tarttee. Sanoisin että riittää es:n oma (mikäli on sama kuin s 90 es:ssä, ja käsittääkseni on). Ei ne koskaan sen enempää oikealta haitarilta kuulosta. |
JPQ 01.03.2007 19:14:11 | |
---|
Vaikka haitari fani ei olekkaan toivon totisesti että noissa yammuissa S30 mallia parempi siinä tuntuu olevan selvä looppi.:( Ja kyllä varmasti hyvä erillis sample voittaa uskoisin näin spesiaali kohdassa mutta mistä sne saisi sitä en tiedä. |
aaro 01.03.2007 19:16:22 | |
---|
Hanki oikea haitari ;) |
Ei kun meinasin kun mulla on toi Solton-x1 johon on tehty suomessa sample joka on eri planeetalta kuin sen omat versiot. Jonkun verran tulee kuitenkin käytettyä ja Motifin oma soundi on myös kökkö. Oikeaa haitari en osta varmasti;) Korgin versiot ovat myös huomattavasti parempia. Ja tosiaan en halua loukata ketään tällä perversiolla hakea mahdollisimman aidon kuuloista soundia vaikkakin se on eettisesti hyvin arvelluttavaa... |
KoskPaavo 02.03.2007 15:04:53 | |
---|
Jos turakaisilta otetaan humpalla rahat pois niin sen etiikkapuolen voi ihan vapaasti jättään kotiin. Noi tollaset "haitari lavanreunalle rekvisiitaksi"-jutut on nykypäivänä aika aunuksesta, ei ne tanssijat enää sitä haitaria kuiki ,että "missäs se on" , pääasia että siltä kuulostaa. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
iikkuli 02.03.2007 15:13:06 | |
---|
Mitä tohon etikkaan tulee, niin haitarin soitto muuttaa hienoimmankin viinin etikaksi. SPEKULOISIN JOS... |
aaro 02.03.2007 18:16:07 | |
---|
Jos turakaisilta otetaan humpalla rahat pois niin sen etiikkapuolen voi ihan vapaasti jättään kotiin. Noi tollaset "haitari lavanreunalle rekvisiitaksi"-jutut on nykypäivänä aika aunuksesta, ei ne tanssijat enää sitä haitaria kuiki ,että "missäs se on" , pääasia että siltä kuulostaa. Heh! Ite olin viime kesänä lavatansseissa ja siellä oli haitaristi. Ihmettelin vaan että missä urkuri on kun kuulu urkuääni mutta ei haitariääntä. Mysteerio selvisi mulle kun vähän aikaa mietin.. ;) |