Aihe: Peltisetti(sabian/Meinl/?)
1
juup
02.03.2007 12:57:29
::::Moro:::::

VOE ETTÄ! Ostan uudet rummut ja nyt on hankittava tietty pellit siihen edellisten mentyä kaupan mukana. Välttämättömyys olisi saada jotkut pellit, että voi soittaa..

Edellytykset(speksit):
*Riihikuivaa niihin olisi käytettävissä n.150-200€
*Erityisesti haikan pitäisi olla, ja hyvä(!)
*Päätös pitää tehä nopeesti(not kuud), mutta ei niillä pelkillä kannuilla voe soittaa!

Olen katsellut valmiita tuommoisia settejä.. Esim. Meinlin MCS ja Sabian B8, onko p*skaa, ja millaisia kokemuksia näistä teillä, soundillisesti ja kestävyydellä. Itsekkin olen kokeillut näitä, mutta vain musaliikkeessä.. Tuo MCS:n haikka vaikutti aika ei niin hyvältä.. Musaliikessä ne muutenkii aina kuulostaa eriltä, eikös se näin mene?

Vai kannattaisiko hankkia joku hyvä(?) haikka+pelti setti(esim. http://www.thomann.de/fi/meinl_a14msw10s_amun_beckenset.htm ) Jotta pääsis alkuun..(Olen soittanut monta vuotta toisten seteillä, ja bändeissä, en vaan tiedä näistä symbaaleista vielä oikein mitään :/)

Voi myös ehotella muita tuohon hintaluokkaan, eikä mielellään käytettyjä, jotenkin tullut kammo niihin käytettyihin(tuntuu että miksi ihmiset haluasivat myydä hyvää kamaa pois). Huom. haikka ja toinen pelti oltava.. Toisaalta jos ostais tuon B8-setin niin osais sitten ennakoida mikä on p*skaa ja mikä ei? Siis viisaimmat, pyydän:

::::Apuva::::: :::::KIITOS::::::

Juup,
ps. v*ttuilu ja muu nenäkäs puhuttelu ei ainakaan edistä tätä eikä mitään muutakaan ketjua eikä minun eikä muidenkaan tietoutta, ne jotka haluaa semmosia oman sisäisen hyvinvointinsa kannalta, ehtikää toinen treadi, kiitos..
wavelength
02.03.2007 13:09:40

Edellytykset:
*Riihikuivaa niihin olisi käytettävissä n.150-200€
*Erityisesti haikan pitäisi olla, ja hyvä

Voi myös ehotella muita tuohon hintaluokkaan, eikä mielellään käytettyjä, jotenkin tullut kammo niihin käytettyihin(tuntuu että miksi ihmiset haluasivat myydä hyvää kamaa pois). Huom. haikka ja toinen pelti oltava.

Jos rahaa on vähän käytettävissä, kannattaa mieluummin säästää pikkuisen lisää ja ostaa käytettynä laatupeltejä. 200 eurolla saa jo todella hyvät haitsut tai riden, crashista puhumattakaan, ja näiden jälleenmyyntiarvo pysyy, jos pidät pelleistä hyvää huolta. Halvoista pelleistä tulee lähinnä paha mieli, ja niiden arvo putoaa reilusti, kun astut niiden kanssa kaupasta ulos...

Itse olen ostanut paljon tavaraa käytettynä, kaikki on ollut moitteettomassa kunnossa ja hinnat kohdillaan. Osta aluksi hyvät haikat, säästä rahaa ja osta hyvä ride, säästä vielä vähän, ja osta hyvä crashi. Näin saat kattauksen, jolla soittelet iloisesti vuosia, ja jos haluat ne joskus myydä, saat melko varmasti suurimman osan rahoista takaisin.

Pidä Muusikoiden.netin toria silmällä ja tarkkaile esim. Paisteen 2002:ta, Sabianin AA:ta ja Zildjianin A Customia.
Tindrum
02.03.2007 13:30:13
Jees, edellämainitut toimii.
Kannattaa tsekkailla noita Paisteen 2000- ja 3000-sarjoja, miksei 505-sarjaakin. Ovat hyviä lättyjä ja joskus niitä löytää edullisestikin. Voi kyllä viedä hetken.
m© Tiina Lymi on ihana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)