Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gretsch Americana Series
1
shellraiser
25.02.2007 11:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on kyllä Gretsch laittanut markkinoille aika hupaisan setin kitaroita:
 
http://www.gretschguitars.com/americana/
 
Onhan noita Recording King'ejä ja Martinin vastaavia näkynyt, mutta kyllä noissa on ehkä enemmän otetta. Siis minun mielestäni, maku kysymys.
 
Halvalla saa esim. tuolta:
 
http://www.power-sound.fi/product_info.php?products_id=1915
 
Ja nyt vaan kaikki lehmipojat ja tytöt keräämään koko sarja!
YEAA-HAW!!
 
Tarkastaja
25.02.2007 22:54:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo The Showdown on kyllä todella komean näköinen. Voisi harkita oman squierin lerinuotio kitaran korvaamista tuollaisella Gretschillä. http://www.gretschguitars.com/americana/images/showdown_xl.jpg
 
PS. Tän voisi mahdollisesti siirtää tuonne akustiset kitarat palstalle niin voisi kerätä vähän enemmän keskustelua.
 
JeeVes
26.02.2007 13:48:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tommosen tosissaan vois itelleen nuotikitaraks hankkia, pitäispä joskus panostaa ja ostaa. Ois just letkee peli, ainakin kuvien perusteella semmoselta vaikuttais.
 
Kalamies #15 >-)))>
shellraiser
26.02.2007 14:02:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PS. Tän voisi mahdollisesti siirtää tuonne akustiset kitarat palstalle niin voisi kerätä vähän enemmän keskustelua.
 
Laitoin tän alunperin tonne roots osastolle, kun ajattelin siellä pyörivän enemmän "alan miehiä".
 
Yleensä puolisoni hieman kritisoi soitin ostoksia, tyyliin:" Eikö niitä soittimia ole jo ihan tarpeeksi ?" ( Kuulostaako tutulta?) Niin hän oli ihan innoissaan Wild West Sweethearts- mallista, kehotti minua jopa tilaamaan sellaisen.
 
Onkohan noita jossain Tampereen liikkeissä, tietääkö kukaan?
 
weelie
26.02.2007 14:40:48 (muokattu 26.02.2007 14:41:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossako on siis se idea että se on ikäänkuin piskuinen reissukitara "Martin LXM"-tyyliin hauskalla värityksellä halvemmalla? Mun mielestä sais kyllä olla vieläkin halvemmalla. :D
 
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Veikko
26.02.2007 14:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin hän oli ihan innoissaan Wild West Sweethearts- mallista, kehotti minua jopa tilaamaan sellaisen.
 
Sopii varmaan verhojen väriin ;-)
 
"Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno" (Ef 5:18).
flattopguitar
26.02.2007 15:26:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos haluaa koristeen, niin kannattaa ehdottomasti ostaa. Jos haluaa akustisen kitaran, niin sitten ei. Minusta nuo näyttävät korneilta ja halvoilta, eikä niillä ole mitään tekemistä vanhojen Recording Kingien ja Martinien kanssa.
 
shellraiser
26.02.2007 16:41:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sopii varmaan verhojen väriin ;-)
 
Seinän paremminkin.
 
Minusta nuo näyttävät korneilta ja halvoilta
 
Niin ja Martinin cowboy kitarako ei kirkkaine väreineen sitten näytä? Maku asia kuten jo alussa ilmoitin. Ja kyllähän meilläkin päin kaupat notkuvat "vanhoja" Martineita ja Recording Kingejä puolentoistasadan egen hintaan.
 
Roberto
27.02.2007 10:48:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitihän se sit yks Wild West Sweethearts hoitaa.. kommentteja heti kun pääsee testaileen.
 
Roberto
01.03.2007 09:51:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin.. tunnin pikatestailun jälkeen olen kyllä erittäin fiiliksissä! Mukavan vanerisen avoin soundi, ei mitään kolmen millin lakkakerrosta tukkimassa meininkiä. Vire toimii ihan ok, myös capottaessa.
 
Ehkä toiseksi paras 150 euron kitara minkä olen hommannut.
 
weelie
01.03.2007 10:34:00 (muokattu 01.03.2007 10:35:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin.. tunnin pikatestailun jälkeen olen kyllä erittäin fiiliksissä! Mukavan vanerisen avoin soundi, ei mitään kolmen millin lakkakerrosta tukkimassa meininkiä. Vire toimii ihan ok, myös capottaessa.
 
Ehkä toiseksi paras 150 euron kitara minkä olen hommannut.

 
Oisko kuvia tai speksejä? Minkä kokoinen kitara, mikä on nut width?
 
Mun paras 150€:n akustinen oli se jonka myin viikon päästä 50% voitolla. Ehkä mulla vaan siis ei ole käynyt tuuri, kun en ole 150€:lla itseäni innostavaa akustista löytänyt. :P
 
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Roberto
01.03.2007 12:39:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko kuvia tai speksejä? Minkä kokoinen kitara, mikä on nut width?
 
Ei oo kameraa just nyt, mut nut width on 43mm eli onkse nyt sitten 1.69". Kopan korkeus on semmoset 45.5cm ja leveys leveimmillään 33cm. Skaala on 65cm.
 
Mun paras 150€:n akustinen oli se jonka myin viikon päästä 50% voitolla. Ehkä mulla vaan siis ei ole käynyt tuuri, kun en ole 150€:lla itseäni innostavaa akustista löytänyt. :P
 
Osta Nosoja niin onnistut! Mun paras Noso maksoi aikanaan sen että jaksoi siivota ullakon.
 
Puavali
02.03.2007 16:33:11 (muokattu 02.03.2007 16:33:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...Mun paras 150€:n akustinen oli se jonka myin viikon päästä 50% voitolla. Ehkä mulla vaan siis ei ole käynyt tuuri, kun en ole 150€:lla itseäni innostavaa akustista löytänyt. :P
 
Mun paras akustinen on se, jonka ostin 150 eurolla. En myy 50 % enkä edes 150 % voitolla. Ainut (ehkä!) parenpi tähän mennessä on toistatonnia maksava Breedlove. Se oli hyvin samantapainen saundiltaan, mutta koristeellisenpi.
 
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Demo Harrison
09.08.2012 15:11:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiplailin noita eilen F-musiikista. Ehkä oire jostakin vakavammasta että kävin hiplailemassa kolmekin kertaa. Selviydyin tällä kertaa kuitenkin kaupasta ulos vain 20 euroa köyhtyneenä, taskussani Clapton's Choice-kielisetti ja pari piuhanpätkää. Mutta jäi näköjään mieleen...
 
"Näitä laulan joita tiiän..."
Veikko
19.08.2012 11:24:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Demo Harrison: Hiplailin noita eilen F-musiikista. Ehkä oire jostakin vakavammasta että kävin hiplailemassa kolmekin kertaa. Selviydyin tällä kertaa kuitenkin kaupasta ulos vain 20 euroa köyhtyneenä, taskussani Clapton's Choice-kielisetti ja pari piuhanpätkää. Mutta jäi näköjään mieleen...
 
Mitä maksoivat? Voisin ostaa Way out west -mallilleni kaverin.
 
"Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki
Demo Harrison
24.08.2012 10:31:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Mitä maksoivat? Voisin ostaa Way out west -mallilleni kaverin.
 
Voihan jummijammi, en valitettavasti muista enää. Olisiko ollut tyyliin 150 euroa? Ehkä oletkin jo kurkistellut Tuumannilta? http://www.thomann.de/fi/search_dir … 841c&sw=gretsch+americana&x=17&y=10
 
Toi voisi olla kyllä hauska kitara.
 
"Näitä laulan joita tiiän..."
Veikko
24.08.2012 12:22:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Demo Harrison: Voihan jummijammi, en valitettavasti muista enää. Olisiko ollut tyyliin 150 euroa? Ehkä oletkin jo kurkistellut Tuumannilta? http://www.thomann.de/fi/search_dir … 841c&sw=gretsch+americana&x=17&y=10
 
Toi voisi olla kyllä hauska kitara.

 
Se ei ole pelkästään hauska vaan ihan kelposoitin. Ei mene rahat hukkaan tuossa. Ainoa mikä jäi harmittamaan oli se, etten tuohon omaan Americana Seriesiin ei jostainsyytä tullut orkkispahvipakkausta mukaan.
 
"Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki
Demo Harrison
29.08.2012 23:13:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari juutuupia aiheeseen liittyen bongasin. Nätistihän se soi hyvissä käsissä. Semmoinen blues-fiilis mullekin välittyi Americanasta heti ensi tutustumisellani.
 
http://youtu.be/qIqbGtQNhtI
 
http://youtu.be/h91zVE7CMis
 
Saattaapi ollakin että juhlistan ylihuomista palkkapäivääni vaikka tälläisen hankinnan merkeissä.
 
"Näitä laulan joita tiiän..."
Old Guitar
31.08.2012 20:49:35 (muokattu 31.08.2012 20:50:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Demo Harrison: Pari juutuupia aiheeseen liittyen bongasin. Nätistihän se soi hyvissä käsissä. Semmoinen blues-fiilis mullekin välittyi Americanasta heti ensi tutustumisellani.
 
http://youtu.be/qIqbGtQNhtI
 
http://youtu.be/h91zVE7CMis
 
Saattaapi ollakin että juhlistan ylihuomista palkkapäivääni vaikka tälläisen hankinnan merkeissä.

 
Kuka kahjo on menny piirteleen kitaran kanteen!!!?? Törkeen näkönen!
 
Ota iisisti - loppu lähestyy...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «