Aihe: Led Zeppelin-How The West Was Won
1
doolittle
18.12.2003 12:04:13
Vuosikymmenien livehän se taitaa olla kyseessä,vai kuinka? Tänään itku silmäkulmassa kaivoin 30€ taskun pohjalta ja paketin lunastin mutta enää ei harmita! Eikä lopu kesken! ylistys!
"It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
Bonham
19.12.2003 16:52:22
No eipä tätä voi liikaa kehua...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bluesmies
19.12.2003 16:53:22
joo, se dvd on uskomattoman hyvä.

Mutta eihän tää How the West Was Won ole dvd? Eikö se niin ollut, että tämä on vain livelevy?
Kitara on tyhmä!!!
paavi
19.12.2003 16:55:58
Mutta eihän tää How the West Was Won ole dvd? Eikö se niin ollut, että tämä on vain livelevy?

Muistaakseni sekä että. Mulla on se DVD ja aivan mieletön kokemus, kun ei ennen ollut nähnyt Zeppeliniä kunnolla mistään livenä.
I know the pieces fit
Angie
19.12.2003 16:56:42

Sekä dvd:n, että cd:n nimi on How the west was won.
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
bastardo
19.12.2003 23:51:35
DVD löytyy, ja voi äiti kun on uskomatonta menoa. Eikä lopu ihan heti.
Jos tätä ei vielä löydy, niin äkkiä hankkimaan.
"Tullessani paikalle, se oli jo rikki"
Risto Mustalisä
22.12.2003 14:48:35 (muokattu 22.12.2003 14:50:52)
On tullut kuunneltua.Itse asiassa ainoa tripla jonka olen ostaessani kuunnellut putkeen läpi. No okei - ei minulla muita triploja ole ,mutta kun tuo ensi istumalta koko levyn läpi kuuntelu on minulle aika harvinaista niin tuli mieleen mainita asiasta. Ja soundit ovat hyvät.Se mikä on myös hienoa (muillakin tuon ajan bändeillä kuin zepuilla) on improvisointi.Siihen ei uudemmilla hevilevyillä monestikaan törmää.Myös Pagen arvostus nousi entisestään: sävykästä kitarointia.Ja kuunnelkaapa miten h-tin monipuolinen bändi Zeppelin oli:on folkia,heviä bluesia jne.kuitenkaan homma ei hajoa.Moniko nykybändi on tuotannossaan yhtä avarakatseinen?

Mielestäni päihittää The song remains the same -levyn.
Born to be wild! - paitsi kotona..
doolittle
22.12.2003 15:55:38

Se levy ja elokuva meni ainakin multa lievästi ohi, jotenkin livesoittoon kaipasi sellaista vivahteikkuuden ja innovatiivisuuden balanssia mitä tältä uudelta löytyy. ainakin ne TSRTS:n hippifiilistelyt vihreillä nummilla oli jotenkin häröjä. Oli siis ihan tilausta ja tarvetta tällaiselle elämykselle. Ja nyt olen huomannu että paranee vain koko ajan!
"It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
Aamuhaamu
22.12.2003 17:02:35
Liian paljon sooloja, en tykkää. Kuuntelen mieluummin Led Zeppeliniä tietokoneeni kovalevyltä.
jPekka
22.12.2003 22:57:41

Sekä dvd:n, että cd:n nimi on How the west was won.

Itse asiassa DVD:n nimi on "DVD", livetripla-CD:n "How the West Was Won".
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
jazzmies
23.12.2003 14:39:02

Ihan 6-0, The song remains the same on väsynyttä meininkiä, mutta tämä tripla ja DVD näyttävät mitä on musisointi. Varsinkini DVD on kulttuurikteko!
Marlowe
25.12.2003 14:57:28
Livetripla tuli hankittua heti sen ilmestyttyä, DVD:ta odottelin ihan näihin päiviin saakka. Viimeksimainittua en ole vielä ehtinyt katsoa kokonaan läpi, mutta eipä ole 40 euron satsaus ainakaan ykköslevyn perustella ryhtynyt kaduttamaan. Tanskan televisiolle tehtyjä nauhoituksia olisi epäilemättä ollut aika hienoa olla aikoinaan todistamassa - intiimin oloista touhua!

Classic Rock- lehden uusimmassa numerossa "How the West Was Won" taidettiin rankata kaikkien aikojen viiden kovimman livelevyn joukkoon. "Laulu jää pystyyn" löytyi sekin listalta, ellen väärin muista.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)