Morot, satuinpa kuulemaan radiohelsingin taajuuksilta biisin Coco Montoyan uudelta levyltä Dirty Deal. Messevältä matskultahan se kuulosti. Onko kellekkään tarttunut ko. äänite ja jos on niin miltä vaikuttaa..? http://www.cocomontoya.com/Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian! |
willie 14.02.2007 19:57:47 | |
---|
Tuosta äänitteestä ei ole kuulohavaintoa.. Ekan kerran tutustuin Coco Montoyaan, kun mies oli Mayallin bändissä Porissa 1986. Aivan loistava kitaristi ! Hyllystä ei tosin löydy kuin Montoyan 2002 tekemä albumi Cant Look Back. Bassoa vuodesta 1972. |
Gaines 16.02.2007 09:20:54 | |
---|
Kiitti kommentista, ounastelinkin ettei tämä ole tainnut vielä tänne härmään ehtiä. Mutta varsin maukasta soittoa tuossa radiobiisissä oli ja kiinnostus heräsi. Bluesbreakers -ketjussa taisi ollakin juttua tuosta Porin keikan tv-esityksestä. Walter Trout ja Coco Montoya pistelivät hurmoksellisesti menemään. Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian! |
urkkini 16.02.2007 18:54:40 | |
---|
Dirty Deal. Jatkaa samaa linjaa edellisen levyn tyyliin. Hienoa laulua ja kitarointia. Ok biisejä. Ehkä liian "powerbluesia" minun makuuni... toisaalta hyllystä löytyy muistaakseni äijän kaikki levyt, joten joku siinä kuitenkin kiinnostaa. |
B-tone-flat 18.02.2007 00:18:11 | |
---|
Itseltä löytyy myös pari levyä Montyoalta. Mun mielestä liian mainstreamia verrattuna bluesbreaker kamaan. Hyvää silti. Olen nähnyt muutaman vilauksen joskus telkkarista tuosta porin jazz keikasta. Aivan mieletöntä soittoa. Sen kun sais dvd:lle. |
BigPapa 18.02.2007 01:13:27 (muokattu 18.02.2007 01:13:38) | |
---|
Mull ei oo Montoyaa kun tos Mayallin A Sense Of Place vinyylillä...hyvähän se on... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |