A.Starving 03.02.2007 02:33:12 (muokattu 03.02.2007 02:36:44) | |
---|
"Jopa FIS:n virkailija myönsi minulle ennen Jannen hyppyä, että kisa pitää nyt pistää poikki." Sporde on edellen vireessä jos mäkimiehet ei olisikaan. Inolla odellaan sakenvärittämiä raportteja Jaappaniasta, kun sen aika koittaa. "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
sellisti 04.02.2007 14:19:01 (muokattu 04.02.2007 14:19:24) | |
---|
"Jopa FIS:n virkailija myönsi minulle ennen Jannen hyppyä, että kisa pitää nyt pistää poikki." Sporde on edellen vireessä jos mäkimiehet ei olisikaan. Inolla odellaan sakenvärittämiä raportteja Jaappaniasta, kun sen aika koittaa. Ja Porttila raportoi jälleen innolla ja epäilemättä leveällä vahingoniloisella virneellä norjalaisten hyppypukutouhuista. (MTV3 teksti-tv s. 286) "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Jani The Rock 04.02.2007 14:53:58 | |
---|
Ja Porttila raportoi jälleen innolla ja epäilemättä leveällä vahingoniloisella virneellä norjalaisten hyppypukutouhuista. (MTV3 teksti-tv s. 286) Jep. Dramaattista loppunousua unohtamatta... 8) Harmi kun en nähnyt eilistä kisaa. Aatami alkaa olla vedossa. Your funeral, my trial. |
Sinap 04.02.2007 18:16:06 | |
---|
Voi voi..ompa suomalaiset kehnossa vireessä titiseessä. Adam tulee taas viiksineen. Puolaan menossa pari mitalia mm-kisoista. Kiusantekijät sahasivat Kouvolan rautatieasemalla vanhan puun - Meitä on moneen junaan, kommentoi VR:n puutarhuri. |
Alpha 07.02.2007 17:38:22 | |
---|
Here we go again. Kierros uusiksi... |
Anonymous-jazz 08.02.2007 08:03:29 (muokattu 08.02.2007 08:03:47) | |
---|
Voi voi..ompa suomalaiset kehnossa vireessä titiseessä. Adam tulee taas viiksineen. Puolaan menossa pari mitalia mm-kisoista. Kyllä se Janne vielä nousee. Sehän leikautti jo aika hurjat lukemat siinä tynkäkisassa silloin 2-viikkoa sitten mutta koko kierros peruttiin ja yllätysnimi nousi voittajaksi ensimmäiseltä hyppykierrokselta. Kustavilainen tilaa olutta rahtina: "Milloin olut on kustavissa?" |
tigrushka 08.02.2007 08:15:06 | |
---|
Adam tulee taas viiksineen ja sinisine surumielisine silmineen. Jos suomipojat eivät menesty niin ennen Aatami kuin norskit. Näin. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
Jani The Rock 08.02.2007 11:39:41 | |
---|
Jos suomipojat eivät menesty niin ennen Aatami kuin norskit. Näin. Mä olen jopa sitä mieltä että mieluummin Aatami saa menestyä kuin Suomisoffamiehet. Your funeral, my trial. |
DJKaaos 08.02.2007 12:41:39 | |
---|
Kyllä se Janne vielä nousee. Sehän leikautti jo aika hurjat lukemat siinä tynkäkisassa silloin 2-viikkoa sitten Ei se nouse mihinkään tällä kaudella. Sama kitinä ja murjotus jatkuu. Kananlento. Sapporosta tulee korkeintaan yksi mitali meidän hyppypojille, joukkuemäestä. Kaikki muut mitalit olisivat jättiyllätyksiä. ...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
Sinap 08.02.2007 12:50:12 | |
---|
Sapporosta tulee korkeintaan yksi mitali meidän hyppypojille, joukkuemäestä. Kaikki muut mitalit olisivat jättiyllätyksiä. Joukkuepronssi. Hautamäki kyl yleensä venyy arvokisoissa, joten...maybe. "Siinähän se tuubi on." |
DJKaaos 08.02.2007 13:08:31 | |
---|
Joukkuepronssi. Hautamäki kyl yleensä venyy arvokisoissa, joten...maybe. Tämä. Hautamäki voi tosiaan kyllä napata mitalin, tai sitten olla siellä toisella kymmenellä. Mutta Ahosen uskon olevan sijoilla 5-10. ...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
Anonymous-jazz 11.02.2007 14:13:16 | |
---|
Oli kyllä eilen huvittava näky tuo Saksalainen mummo jonka päähineessä oli Michael Uhrmanin lyhennenimi UHRI... Kustavilainen tilaa olutta rahtina: "Milloin olut on kustavissa?" |
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
Kaake 11.02.2007 19:13:01 | |
---|
http://www.yle.fi/tekstitv/html/P206_01.html Eteenpäin on menty. Tota Suomen B-maajoukkueen suoritusta kuvastaa että yksi venäläisistä kaatui ekan hyppynsä eikä hypännyt toista ollenkaan. Silti Suomi jäi 50 pinnaa. Ja niinkin kova mäkihyppymaa kun Kazakstan voitti Suomea 60 pojoa, tsekki olikin sitten jo 150 pisteen päässä. Ei tuota Suomen tasoa tällähetkellä voi hyvällä tahdollakaan kovin leveäksi kutsua. No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
DJKaaos 11.02.2007 19:54:28 | |
---|
Eipä tuota kannata kauaa muistella. Täytyy muistaa, että muut maat hyppäsivät parhailla mahdollisilla porukoilla. Suomen poppoo koostui B-tason loikkijoista. Jos meillä olisi ollut mukana "normaali" joukkue, niin sijoitus olisi ollut aivan toinen, tosin voittoon ei siltikään, eikä edes kolmen parhaan joukkoon mitään saumaa. Mutta silti rehellisesti sanottuna surkea esitys. Minä olen minä. |
Jani The Rock 11.02.2007 20:05:11 | |
---|
Mutta silti rehellisesti sanottuna surkea esitys. Juurikin näin. Kyllä turpaan saa ottaa, mutta pitäis edes kaatua saappaat jalassa. Your funeral, my trial. |