Aihe: Lost
1 2 3 4 562 63 64 65 6681 82 83 84 85
G-mies
02.02.2007 22:53:40
Sanokaas muuten mistä se Ana Lucian äitiä näytellyt nainen on tuttu?

Eikös hän ollut Total Recallissa se Quaidin/Hauserin vanha hoito Marsissa? Nimi nyt ei tule mieleen...
For great justice.
Guitar Hero
03.02.2007 00:03:42 (muokattu 03.02.2007 00:04:14)

jossain rikossarjassa/leffassa se näytteli... nypd bluessa tai jossain sen tyylisessä
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
LiiMaNHeNKi
03.02.2007 09:44:33

Katsoppa tältä listalta mikä vaikuttaa tutuimmalta:
http://www.imdb.com/name/nm0001797/

Köytyy ainakin Con Air ja Total Recal, mitä olen itse nähnyt.
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen?
Osmo
03.02.2007 12:50:11
Näytti kyllä siltä että olisi ampunut käsivarteensa tai jalkaansa tai jotain. Luulen että kyseessä on Henryn paon lavastus, jota varten "The Othersit" lähettivät Miihkalin takaisin.

Luulen kanssa näin, että othersit sanoivat Michaelille että vapauta Henry niin saat Waltin takaisin. Mitä tuskin tulee käymään. Ilmeisesti jotenkin tärkeä heidän projektin kannalta.
Pixies.
Rocco_Longfella
03.02.2007 14:07:58

Too fast and too furious?
Rasittava ämmä, onneksi ammuttiin.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. Bella Italia #21
sellisti
04.02.2007 13:53:18
Rasittava ämmä, onneksi ammuttiin.

Ana Lucian äiti?
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Legatus
04.02.2007 16:35:53
Ana Lucian äiti?

Eikun itse Anal Ucia
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
Rocco_Longfella
04.02.2007 17:10:48
Oho, tosiaan. Tarkoitin Anaa itseään. Luin väärin.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. Bella Italia #21
Nieby
04.02.2007 18:24:42
Maikkelin pitää kato saada Jacki luulemaan että otherssit "on" vanhoja ja heikkoja ja niitä on vähän. sitte ku Jacki kerää armeijan niitä vastaan ja menee sinne ni hupsista ku siellä on 76 000 Commandoa minigunit kätösissään ja kaikki kuolee.

Sarjan pari viimeistä kautta kuvataankin sitten saaren eläinten elämää. "Wau! katsokaa tuolla menee leguaani!"

tämä on tosin vain arvailua.
sellisti
04.02.2007 22:28:19
tämä on tosin vain arvailua.

No juma, mä jo luulin että nyt jätkä spoilaa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Nieby
05.02.2007 18:26:13
vitsi. olen heikko. eilen menin ja katsoin kakkoskauden loppuun saamiltani DVD:iltä-- loistavaa kamaa tulossa, enempää en spoilaa..

moneskos kausi jenkeissä on menossa? kolmas?
Jag
05.02.2007 18:26:59

vitsi. olen heikko. eilen menin ja katsoin kakkoskauden loppuun saamiltani DVD:iltä-- loistavaa kamaa tulossa, enempää en spoilaa..

moneskos kausi jenkeissä on menossa? kolmas?

juu... 6 jaksoo tullut vasta ulos kolmatta kautta
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Chrissie
15.02.2007 22:14:43
Olipahan taas sellainen lopetus jaksolla, että oksat pois ja vähän latvaakin. Sitten taas odotellaan viikko..

Muutenkin tuntui, että päästiin eteenpäin roppakaupalla. Todella hyvä jakso oli. Pidän eniten tällaisista saaren omista takautumista enkä niinkään niistä normeista, joten mukavaa vaihtelua olivat nämä muistelupätkät. Lisää tällaista!
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
MV
15.02.2007 22:23:03
Mitäs tän päivän jaksossa oli?
carnation
16.02.2007 11:34:22
Mitäs tän päivän jaksossa oli?

Jakso "Three Minutes", näytettiin Michaelin seikkailuja others-leirissä. Lopussa kesken Ana-Lucian ja Libbyn hautajaisten Sun huomasi veneen ulapalla.... pam, LOST.
Rattata
16.02.2007 11:41:31
Olipahan taas sellainen lopetus jaksolla, että oksat pois ja vähän latvaakin. Sitten taas odotellaan viikko..

Sanos muuta. On tää viikon odottelu ihan liikaa.
spacemonkeyevolution
16.02.2007 13:53:34
Multa meni vähän ohitte se Ekon napin painelujuttu. Siis ei viime, mutta sitä edellisessä jaksossahan Locke ja Eko löysivät sen ?-paikan ja siellä Locke totes että napin painelulla ei ole enää mitään merkitystä, se on vaan koe, mutta Eko väitti että nyt se vasta napin painaminen onkin tärkeää. Oliko sillä mikä pointti tukemaan väitettään että napin painelua pitää jatkaa?
Don't worry, be heavy
Jani The Rock
16.02.2007 13:54:12

Ei ei ei. Jumalauta, että rupee toi sarja meneen vituralleen. Mielenkiintosimmat henkilöt tapetaan tai jätetään sivuosiin. Ja toi "teen poikani puolesta mitä vaan, yhyy" -propaganda on niin vastenmielistä että sitä ei voi sanoin kuvailla.

Vittu mitä paskaa. Oikeesti.
Your funeral, my trial.
carnation
16.02.2007 14:20:24
Ei ei ei. Jumalauta, että rupee toi sarja meneen vituralleen. Mielenkiintosimmat henkilöt tapetaan tai jätetään sivuosiin. Ja toi "teen poikani puolesta mitä vaan, yhyy" -propaganda on niin vastenmielistä että sitä ei voi sanoin kuvailla.

Vittu mitä paskaa. Oikeesti.

WRONG.

Ilta-Sanomien nettisivuilla on muuten eräänlainen juonipaljastus kolmannen tuotantokauden tuoreimmasta jaksosta, eli sinne ei ehkä kannata eksyä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)