HaloOfFlies 01.02.2007 16:12:27 | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Demo Harrison 02.02.2007 09:31:34 | |
---|
No hitto! En seurannut bändin uraa, mutta tykkäsin aina biisistä Song for Whoever... ja oli tuo Don't Marry Her myös kiva. |
porcupine 02.02.2007 11:21:07 | |
---|
Ai nyt sit kävi noin? Mä olen jotenkin pitänyt tota bändiä menneenä jo muutaman vuoden. Kumpikin edellinen levy, se cover-kokoelma ja uusin, on tullu mulle yllätyksenä. Miaowista lähti mun diggailu ja onneksi tuli nähtyä bändi Ruisrockissa joskus viime vuosituhannen puolella. Eiköhän Heaton kuitenkin jatka musiikin parissa... Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Folcce 02.02.2007 19:53:41 | |
---|
Nyt vasta??? Kattelin niitä eturivistä Ruisrockissa 12 vuotta sitten (Black Crowes tuli seuraavana lavalle). Hyvä keikka oli! Pistivät vielä krikettipelitkin pystyyn festarialueella ennen vetoaan. Ehkä Housemartins tekee comebackin? Olisivatkin niin kekseliäitä. Bisse on hyvää ja kossu |
(Black Crowes tuli seuraavana lavalle). Ah, muistoja, Lappeenrannasta Turkuun (siis lavan eteen) puol tuntia ennen Beautiful Southin alkua ja heti Black Crowesin jälkeen veks. Mitä sitä festareilla turhia pyöriä... Worth every penny! Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Bluesmies 04.02.2007 21:10:24 | |
---|
Don't marry her, fuck me!!! |
Blue Moon 04.02.2007 21:17:20 | |
---|
Hieno pop-yhtye oli, monia kappaleita tekivät jotka jäävät varmasti elämään. "Don't Marry Her", "Perfect 10" ja "Rotterdam Or Anywhere" tulevat ensimmäisenä mieleen. Sama lista olis mulla. Hienoja lauluja. |
porcupine 05.02.2007 10:35:22 | |
---|
Omia suosikkeja ovat mm. Song for whoever - tuo mahtava laulu sossun tädeille, A little time - kitkerää parisuhdetilitystä (kuten itseasiassa suurin osa BSin parhaista), vakiintumista pelkäävä jätkä saa pataan 100-0, 36D - kritiikkiä iltatytöille, Especially for you - tärkeä kappale sinkkuuden vaikeina hetkinä "Only buy this if you're lonely...", Prettiest eyes / Worthless lie - parisuhteellista jälleen Tattoo ja Mini-correct - jälkimmäinen maailman paras sovinistikappale (itseasiassa koko Miaow-levyn vois listata tähän - bändin paras tuotos) Myös Blitzkrieg bop -cover on mainio. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |