Aihe: Lost
1 2 3 4 561 62 63 64 6581 82 83 84 85
KillingMachine
28.01.2007 10:52:26
Tulin eilen semmoseen tulokseen että sarjasta ei kannata katsoa kun viimeset 10minuuttia per jakso.

Tästä olen kyllä eri mieltä. Tulevat viisi viimeistä jaksoa ovat Lostia parhaimmillaan. Katsoin nämä juuri DVD:ltä, kun sain lainaksi. Yritin jopa sunnuntain vastaisena yönä katsoa koko toisen kauden yhteen putkeen, mutta en jaksanut kun ei tullut kahvikupposta juotua.
Basistit kunniaan.
Thet
01.02.2007 22:04:38
Tulipa taas yllättävä loppu. Voiko tosiaan olla että kolme päähenkilöä kuoli? Tulee kiintoisat viimeiset jaksot.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
W4R
01.02.2007 22:07:54
Oli kyllä semmonen loppu nyt, että sai kauan etsiskellä sitä leukaa lattialta. Mahtavuutta.
"Today the only voice of reason would have to be the sound of the soup of the season hitting ground" -D. Gildenlöw
sellisti
01.02.2007 22:58:17 (muokattu 01.02.2007 23:00:02)
No olipas jakso. Michael oli saanut osansa "sairaudesta". Harmi Hurleyn puolesta. Ana Luciakaan ei enää niin paljon ärsyttänyt ja pisteet tietenkin nussuttelusta nousivat.

Onkohan tässä ideana, että ensin Michael lähetetään kertomaan valheita "Othersien" leiristä ja luomaan taisteluhenkeä ja myöhemmin "lavastamaan" Galen pako. Tarkoituksena siis saada porukka hyökkäämään.

Vaikuttais aika todennäköiseltä kuviolta. Kieltämättä saarella kyllä tapahtuu paljon outoa mihin ei todennäköisimmät selitykset ole olleetkaan oikeita. Mutta mitäs se partaäijä sillon selitti että raja kulkee tässä ja jos kukaan ei sitä ylitä niin kaikki saa elää rauhassa... onko ne nyt noin vittuuntuneita Galen vankeudesta.

Mutta mikäs kumma on Galen, Ana Lucian ja Goodwinin yhteys..? Ei ehtinyt selvitä kun hengiltälaittajaiset alkoi. Enkä siis kysy siksi että spoilattaisiin, kunhan mietin.

E. Ja lisää pohdintaa; miten pahasti mahtaa Hurley seota Libbyn kuolemasta..? Hänhän on tähänkin asti syyttänyt itseään suurin piirtein kaikkien epäonnesta, ja nyt todennäköisesti tästäkin kun Libby lähti hänen vuokseen hakemaan niitä huopia. Ettei vaan pimahtaisi koko äijä.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jag
01.02.2007 23:03:17

Mutta mikäs kumma on Galen, Ana Lucian ja Goodwinin yhteys..? Ei ehtinyt selvitä kun hengiltälaittajaiset alkoi. Enkä siis kysy siksi että spoilattaisiin, kunhan mietin.

Aihettahan käsiteltiin koneen peräpään ihmisien tekemisistä kertovissa jaksoissa. Olisiko olleet nimellä "toiset 48 päivää"
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
sellisti
01.02.2007 23:05:12
Aihettahan käsiteltiin koneen peräpään ihmisien tekemisistä kertovissa jaksoissa. Olisiko olleet nimellä "toiset 48 päivää"

Niinkös oli... helvetti, pitäis vissiin katsoa kokonainen tuotantokausi putkeen että muistais mitä juttuja ja takautumia missäkin jaksossa oikein on ollut. Oliko Goodwin siis se tyyppi jonka Ana Lucia seivästi siellä jossain vuorella..?
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jag
01.02.2007 23:21:10

Niinkös oli... helvetti, pitäis vissiin katsoa kokonainen tuotantokausi putkeen että muistais mitä juttuja ja takautumia missäkin jaksossa oikein on ollut. Oliko Goodwin siis se tyyppi jonka Ana Lucia seivästi siellä jossain vuorella..?

jeps... siis yksi othersseista...
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
sellisti
01.02.2007 23:38:22 (muokattu 01.02.2007 23:41:24)
jeps... siis yksi othersseista...

No niin just... sekotin sen ensin siihen ilmapallon luo haudattuun tyyppiin ja luulin että Ana Lucialla olis ollu jotain tekemistä hänen kuolemansa kanssa. Mikä jälkeenpäin ajatellen oli hölmö sekaannus, koska sen tyypin nimihän nimenomaan oli tämä Henry Gale.

Mutta kylläpä tosiaan löi pumppu pari kertaa tyhjää kun alkoi ammuskelu. Aika rankkaa jos kolme noinkin keskeistä hahmoa poistuu ihan yhtäkkiä. Ja mikä sen Waltin kohtalokin on jos iskä nyt heitti veivin. Onkohan kaikki sittenkään miltä näyttää...

E. Niin tai no eihän siinä näytetty kuoliko Michael vai haavoittiko vain itseään.
Tympee Huttunen
02.02.2007 07:16:40
Mulla tuli sekin vielä mieleen, että aseessa olisi ollut jotain tainnutusluoteja tms. mutta se olisi jo vähän tylsää.

Sellainen skenaario tuli mieleen, että saaren toisella puolella on toinen samanlainen porukka. Hekin ovat jonkinsortin lento-onnettomuuden tms. uhreja. Nyt Othersin tavoitteena on laittaa porukat hyökkäämään heitä vastaan.
thescientist
02.02.2007 16:07:19
Sanokaas muuten mistä se Ana Lucian äitiä näytellyt nainen on tuttu?
"This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital" Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
sepeli
02.02.2007 16:14:01
E. Niin tai no eihän siinä näytetty kuoliko Michael vai haavoittiko vain itseään.

Näytti kyllä siltä että olisi ampunut käsivarteensa tai jalkaansa tai jotain. Luulen että kyseessä on Henryn paon lavastus, jota varten "The Othersit" lähettivät Miihkalin takaisin.
Jos haluaa vanukasta ei saa munakasta
Kulkunen
02.02.2007 17:01:43

Jos meinaat muita sarjoja, niin en osaa sanoa. Lostissahan se on ollut samassa roolissa aikaisemminkin, mutta en muista onko muiden flashbackeissä näkynyt.

Näytti kyllä siltä että olisi ampunut käsivarteensa tai jalkaansa tai jotain. Luulen että kyseessä on Henryn paon lavastus, jota varten "The Othersit" lähettivät Miihkalin takaisin.

Taisi itseään käsivarteen ampua. Ensimmäinen teoria mulla jatkon suhteen oli, että se päästää Galen karkuun ja väittää sen ampuneen naikkoset ja itseään. Tai jotain. Aika turha yrittää ennustaa mitä tässä sarjassa tapahtuu...
The downward spiral never ends.
Blastbeat-Pete
02.02.2007 17:21:28
Michael saattoi ampui itseään vain hämäykseksi. Ehkä se saa Waldon takaisin päästämällä Henry Galen pois.
Vittu, kun ne E!Entertainment ohjelmat pilasivat kaiken. Niissä sanottiin jo vuosi sitten, että Michael ampuu Ana Lucian, joka ei ollut vielä silloin edes sarjassa mukana.
Jag
02.02.2007 17:42:31

itseä vaivaa ihan sama juttu.
FatSam
02.02.2007 17:43:18

Mitä viimeisellä kolmanneksella eilen tapahtui? Nukahdin saatana. Ei jutuista päätellen mitään tärkeää ;)
Ei se mitn.
Tympee Huttunen
02.02.2007 18:14:39
Niissä sanottiin jo vuosi sitten, että Michael ampuu Ana Lucian, joka ei ollut vielä silloin edes sarjassa mukana.

Niinno sinäkin spoilasit, että Ana Lucia kuolee tuohon.
Blastbeat-Pete
02.02.2007 19:49:33
Niinno sinäkin spoilasit, että Ana Lucia kuolee tuohon.

Valehtelin aiemmin, ei se siihen kuole.
FatSam
02.02.2007 20:49:46 (muokattu 02.02.2007 20:50:10)

Ihan hölömöä
"Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer
Nieby
02.02.2007 22:38:55
oli pakko käydä vähän spoilaamassa itelleni tuolta Jenkkitahtiin threadista..

ei ollu kyllä hyvä, kun Ana kuoli.. sais joku ees olla sarjassa "keuhkot" paljaana :)

kohta varmaan kuolee Clairekin ni sitte ei oo enää ketää kateltavaa...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)