sellisti 30.01.2007 23:08:26 (muokattu 30.01.2007 23:08:46) | |
---|
Voiko joku kertoa mitä viimeisen 10min aikana tapahtui? En päässyt näkemään sitä. :O Olikos siinä muuta kuin että niiden kaikkien pakosuunnitelmaan osallistumaan aikovien motiivit päästä pois kerrattiin takautumina, lääkärityttö käveli mietteliään näköisenä pitkin kaupunkia ja Michael kertoi kuvernöörille aikovansa paeta ja vaati veitsellä uhaten häntä järjestämään veljensä mukaan. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Wiitala 30.01.2007 23:18:07 | |
---|
Olikos siinä muuta kuin että niiden kaikkien pakosuunnitelmaan osallistumaan aikovien motiivit päästä pois kerrattiin takautumina, lääkärityttö käveli mietteliään näköisenä pitkin kaupunkia ja Michael kertoi kuvernöörille aikovansa paeta ja vaati veitsellä uhaten häntä järjestämään veljensä mukaan. Muuten jees, mutt Michael uhkasi kyllä vankilanjohtajaa, eikä kuvernööriä. :) "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
sellisti 30.01.2007 23:33:21 | |
---|
Muuten jees, mutt Michael uhkasi kyllä vankilanjohtajaa, eikä kuvernööriä. :) Eikun hups, sori. Näin juuri. Seurasin itsekin vähän toisella silmällä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Tuowinen 31.01.2007 13:00:20 | |
---|
niiden kaikkien pakosuunnitelmaan osallistumaan aikovien motiivit päästä pois kerrattiin takautumina, lääkärityttö käveli mietteliään näköisenä pitkin kaupunkia Oli vähän ihme ratkaisu kun oli Massive Attackia pistetty taustamusiikiksi. Bändini ensidemo kuunneltavissa: www.mikseri.net/fatalembrace |
Johnny Buzz 31.01.2007 13:12:03 | |
---|
Oli vähän ihme ratkaisu kun oli Massive Attackia pistetty taustamusiikiksi. Mikäs siinä oli ihmeellistä? Mun mielestä se Tear Drop sopi siihen oikein hyvin. Makuasioita, makuasioita... |
Tuowinen 31.01.2007 13:33:54 | |
---|
Mikäs siinä oli ihmeellistä? Mun mielestä se Tear Drop sopi siihen oikein hyvin. Makuasioita, makuasioita... Niin en minä negatiivisena sitä tarkoittanutkaan. Hyvinhän se siihen kävi, yllätti vaan että käytettiin jonkun oikean bändin musiikkia, en moista muista ainakaan aiemmin sarjassa olleen... Tai sitten en vaan ole bongannut. Bändini ensidemo kuunneltavissa: www.mikseri.net/fatalembrace |
MaD PiAnIsT 31.01.2007 13:36:30 | |
---|
Mikäs siinä oli ihmeellistä? Mun mielestä se Tear Drop sopi siihen oikein hyvin. Makuasioita, makuasioita... Sekös se oli! Hitto en saanu mieleen eilen, että mikä kappale tuo on. Mutta kiitos kun muistutit sen mieleeni. Nyt soi:) Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
ruuvimeisseli 31.01.2007 15:46:56 | |
---|
Hyvin sekoitti sarjan menoa tuon reiän löytäminen. Ei varmaan olisi jaksanut enää tuota "yritetään voittaa seuraava este huomaamattomasti"-meininkiä pitkään. Pari jaksoa sitten tuntui ettei paosta ole enää mihinkään, mutta kyllä se siitä sitten.. :D |
MaD PiAnIsT 31.01.2007 17:03:22 | |
---|
Pari jaksoa sitten tuntui ettei paosta ole enää mihinkään, mutta kyllä se siitä sitten.. :D Älähän vielä hihkase. Se on koko Scofieldin porukka varmaankin ens jaksossa taas rundissa... sitte ne aikansa punoo uutta pakoreittiä ja Lincolnin telotus lykkääntyy jälleen.. Itse kyllä uskon, että jotain mukavan kihelmöivää tapahtuu ensi jaksossa:P Olis jo tiistai... Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
-Aleksi- 31.01.2007 21:36:43 | |
---|
Onks tää vielä ensimmäistä kautta mikä menee? Monesko usa:ssa menossa? |
Wahi 31.01.2007 21:47:13 | |
---|
Onks tää vielä ensimmäistä kautta mikä menee? Monesko usa:ssa menossa? Ensimmäinen kausi joo. Jenkeissä on toka menossa. |
Ensimmäinen kausi joo. Jenkeissä on toka menossa. Montako jaksoa ekaa kautta on jäljellä Suomen tv:ssä? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
papitsu 01.02.2007 00:01:20 | |
---|
Montako jaksoa ekaa kautta on jäljellä Suomen tv:ssä? Toissapäiväinen jakso oli kahdeskymmenes, joten kaksi jaksoa on jäljellä. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
carnation 01.02.2007 11:07:08 (muokattu 01.02.2007 11:07:35) | |
---|
Koskahan tuo kakkoskausi sitten alkaa Suomessa... toivottavasti ei joskus "vuoden päästä." |
aikavaikea 01.02.2007 11:11:10 | |
---|
Ensimmäinen kausi joo. Jenkeissä on toka menossa. Yrittääkö ne tokalla kaudella päästä kenenkään huomaamatta takaisin vankilaan vai vieläkö ne jatkaa samaa nysväystä? I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
carnation 01.02.2007 11:13:36 | |
---|
Yrittääkö ne tokalla kaudella päästä kenenkään huomaamatta takaisin vankilaan vai vieläkö ne jatkaa samaa nysväystä? Ei tuohon voi vastata, muuten spoilaa ;---) |
Vainaja 01.02.2007 21:47:33 | |
---|
Ei tuohon voi vastata, muuten spoilaa ;---) Kiitän syvästi huomaavaisuudestasi!! maailmassa on liikaa kusipäitä jotka spoilaa..kiitos!! The Land is silent...Before the storm! |
Chrissie 02.02.2007 02:30:11 | |
---|
Kiitän syvästi huomaavaisuudestasi!! maailmassa on liikaa kusipäitä jotka spoilaa..kiitos!! Joku muuten tässä kerran ehti täälläkin jo ensimmäisen kauden lopun paljastaa. Noh, ei siitä niin suuri vahinko tullut, mutta ehkä sen takia tuota nyhväämistä on niin tuskaisaa katsoa. Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas: loppuisi jo! Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
MaD PiAnIsT 02.02.2007 15:04:30 | |
---|
Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas: loppuisi jo! Samaa mieltä. Lähtisivät ulos sieltä vankilasta ja sitten tulisi jotain muualla tapahtuvaa pakenemista, mutta se voisi tehdä vaikeuksia ohjelman tekoon, jos jokainen paennut lähtisi omille teilleen ja siitä pitäisi saada yhteinäinen tarina aikaseksi.. Joten luulen, että vankilassa pysytään seuraavakin tuotantokausi ja sitten viimeisessä jaksossa lähetään ja muutama jää kiinni ja osa selviää ja muuttaa toiseen osavaltioon ja hankkii uudet henkilöllisyydet. Mut saas ny nähä:P Jäi niin ratkasevaan vaiheeseen, että paha sanoo mitä tulee tapahtumaan. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
atimoc 02.02.2007 21:36:43 | |
---|
Toissapäiväinen jakso oli kahdeskymmenes, joten kaksi jaksoa on jäljellä. Eli pahimmassa tapauksessa ensi jaksossa ei saada vielä yhtään mitään aikaiseksi. Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta. |