Aihe: Kamojen parannusta lead kitaristille hevipändissä
1 2 3
mzus
30.01.2007 20:08:38
Onko jossain joskus kehuttu valvekingiä vai? Olen törmännyt lähinnä haukkuihin.

Ihmisiä taitaa vaivata Valvekingien suhteen perus-stereotypia, eli halpa ja Kiinassa valmistettu styrkka ei voi olla hyvä. ;P Phöh...
Moimies
30.01.2007 21:33:59
Ihmisiä taitaa vaivata Valvekingien suhteen perus-stereotypia, eli halpa ja Kiinassa valmistettu styrkka ei voi olla hyvä. ;P Phöh...

Kyllä minä ainakin olen enemmän kehuja, etenkin ottaen huomioon laitteen hinnan, kuin haukkuja. Itse en tosin ole tesminyt.
Archt!!! Etsitään treenikämppää Mikkelistä!
ballfish
30.01.2007 21:35:07
Valveking on kyllä melko eloton peli, mitä nyt kaupassa testailin. En suosittele.
Jakari
30.01.2007 21:47:14
Valveking on kyllä melko eloton peli, mitä nyt kaupassa testailin. En suosittele.

Pitäs nyt vaan itekkin löytää kauppa missä tota pääsis testaamaan. Turussa kävin tota Randallin 50 wattista putkipeliä testailemassa Musiikki Laineella, ja myyjä oli oikeinkin asiantunteva ja avulias. Kaivoi omaa vastavan rhoadsin esille, jotta saan mahd autenttista testimahdollisuutta.

Nyt vaan joku kioski jostain missä valvekingiä pääsis tyypittään. Sample clipit on kuitenkin sampleja.
mzus
30.01.2007 23:25:42
Pitäs nyt vaan itekkin löytää kauppa missä tota pääsis testaamaan. Turussa kävin tota Randallin 50 wattista putkipeliä testailemassa Musiikki Laineella, ja myyjä oli oikeinkin asiantunteva ja avulias. Kaivoi omaa vastavan rhoadsin esille, jotta saan mahd autenttista testimahdollisuutta.

Nyt vaan joku kioski jostain missä valvekingiä pääsis tyypittään. Sample clipit on kuitenkin sampleja.

Vertikaalissa Turussa ainakin (yliopistonkadulla) oli 50w ja 100w combot esillä ja testattavana, tosin hintalappujen hinnat onkin eriasia (suht kusetusta) :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)