mzus 30.01.2007 20:08:38 | |
---|
Onko jossain joskus kehuttu valvekingiä vai? Olen törmännyt lähinnä haukkuihin. Ihmisiä taitaa vaivata Valvekingien suhteen perus-stereotypia, eli halpa ja Kiinassa valmistettu styrkka ei voi olla hyvä. ;P Phöh... |
Moimies 30.01.2007 21:33:59 | |
---|
Ihmisiä taitaa vaivata Valvekingien suhteen perus-stereotypia, eli halpa ja Kiinassa valmistettu styrkka ei voi olla hyvä. ;P Phöh... Kyllä minä ainakin olen enemmän kehuja, etenkin ottaen huomioon laitteen hinnan, kuin haukkuja. Itse en tosin ole tesminyt. Archt!!! Etsitään treenikämppää Mikkelistä! |
ballfish 30.01.2007 21:35:07 | |
---|
Valveking on kyllä melko eloton peli, mitä nyt kaupassa testailin. En suosittele. |
Valveking on kyllä melko eloton peli, mitä nyt kaupassa testailin. En suosittele. Pitäs nyt vaan itekkin löytää kauppa missä tota pääsis testaamaan. Turussa kävin tota Randallin 50 wattista putkipeliä testailemassa Musiikki Laineella, ja myyjä oli oikeinkin asiantunteva ja avulias. Kaivoi omaa vastavan rhoadsin esille, jotta saan mahd autenttista testimahdollisuutta. Nyt vaan joku kioski jostain missä valvekingiä pääsis tyypittään. Sample clipit on kuitenkin sampleja. |
duc 30.01.2007 23:03:01 (muokattu 30.01.2007 23:10:19) | |
---|
No jos se Randall kuulosti hyvältä, ja testissä käytetty kitara oli samanlainen kuin omasi niin ehkä se sitten kannattaa kumminkin hankkia. Näin kun tarkemmin ajattelee :-) Kunhan testaat myös vähän isommalla äänenvoimakkuudella ensin, ja koita myös saatko särökanavaa ja puhdasta kanavaa tasapainoon, tuossa compossa oli vähän sellaista että puhdasta kanavaa ei saa aivan puhtaaksi, ellei sitten käännä äänenvoimakkuutta niin että se on paljon särökanavaa pienemmällä. Ja compossa oleva elementti oli myös vähän kehno, lisäkaapilla sen sai kuulostamaan paremmalta kyllä, samoin kun laittoi efektilooppiin vähän EQ-säätöä. Nupin kanssakin kannattaa miettiä että minkälaisen kaapin siihen laittaa kaveriksi. edit: Ja särökanavan gainipotikatkaan eivät vastanneet säätöihin omasta mielestäni niin dynaamisesti kun sitä ehkä olisi toivonut. Soundi tuntui pysyvän täsmälleen samana, särön määrä vaan muuttui. Olen vähän huono kuvailemaan näitä äänijuttuja, mutta ehkät tuoa voisi tavallaan vähän elottomaksi tai transistorivahvistinmaiseksi kutsua. Mutta tietenkin jos omaan korvaan kuulostaa hyvältä niin eihän siinä sitten mitään, ja varmasti compossa ja nupissa on eronsa, ja tuossa compossa voi olla huono satsi putkiakin sisässä. |
mzus 30.01.2007 23:25:42 | |
---|
Pitäs nyt vaan itekkin löytää kauppa missä tota pääsis testaamaan. Turussa kävin tota Randallin 50 wattista putkipeliä testailemassa Musiikki Laineella, ja myyjä oli oikeinkin asiantunteva ja avulias. Kaivoi omaa vastavan rhoadsin esille, jotta saan mahd autenttista testimahdollisuutta. Nyt vaan joku kioski jostain missä valvekingiä pääsis tyypittään. Sample clipit on kuitenkin sampleja. Vertikaalissa Turussa ainakin (yliopistonkadulla) oli 50w ja 100w combot esillä ja testattavana, tosin hintalappujen hinnat onkin eriasia (suht kusetusta) :) |