Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 551 52 53 54 55122 123 124 125 126
Velli
17.01.2007 15:52:29
Touch too muchista mulle tulee aina KISS mieleen.

En tiedä tuosta, mutta VOLTS-levyn versio Touch Too Much:ista on mun mielestä paljon parempi kuin Higway To Hellin versio. Ihmettelen, miksi tuota versiota ei ikinä virallisesti levytetty.
sellisti
17.01.2007 23:20:09 (muokattu 17.01.2007 23:20:19)
En tiedä tuosta, mutta VOLTS-levyn versio Touch Too Much:ista on mun mielestä paljon parempi kuin Higway To Hellin versio. Ihmettelen, miksi tuota versiota ei ikinä virallisesti levytetty.

Miten se eroaa? En ole kuullut ko. versiota.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Velli
18.01.2007 12:19:03
Miten se eroaa? En ole kuullut ko. versiota.

Se on täysin erilainen biisi. Ainoastaan nimi on sama.
Makkari
18.01.2007 13:38:05
No onhan se virallisesti sillä Voltsilla.
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
Velli
18.01.2007 14:05:41
No onhan se virallisesti sillä Voltsilla.

Juu, mutta Voltshan on vain osa sitä boxia, eikä sitä levyä pysty ostamaan erillisenä hyllystä. Tarkoitin, että miksiköhän AC/DC ei äänittänyt tuota kyseistä versiota millekään varsinaiselle studio-levylle.
Angus
18.01.2007 22:46:19

Juu, mutta Voltshan on vain osa sitä boxia, eikä sitä levyä pysty ostamaan erillisenä hyllystä. Tarkoitin, että miksiköhän AC/DC ei äänittänyt tuota kyseistä versiota millekään varsinaiselle studio-levylle.

No siis toi, kuten ne pari muutakin biisiä, oli vain niiden biisien aikaisempia versioita mitkä ajan kanssa sitten kehittyivät lopulliseen muotoonsa. Ei kai siinä tunnu pointtia tota biisiä millekään seuraavalle studiolevylle äänitellä.
rheinone
30.01.2007 20:09:38 (muokattu 30.01.2007 20:25:01)
Bon Scottille pukkaa muistokonserttia sekä patsasta Fremantleen:

In Bon Scott's adopted home town of Fremantle WA, a passionate committee has now been formed to raise a statue honouring the number one rock and roll front man of all time (from UK Classic Rock magazine July 2004 issue). To raise the money needed some of Bon's Oz rock friends, contemporaries and younger artists influenced by AC/DC and Bon, are performing a concert at Claremont Showgrounds to celebrate Bon's life and to give his fans the opportunity to contribute personally to the funding of the statue.

http://www.bonscottconcert.com.au

Classic Rock Magazine kirjoittaa lisäksi, että vahvistamattomien huhujen mukaan AC/DC olisi neuvottelemassa useiden ensi kesän ulkoilmakonserttien pääesiintyjän paikasta ympäri Eurooppaa, mm. Irlannissa ja UK:ssa.

http://www.classicrockmagazine.com/ … ?entry=eddie_vh_issues_challenge_to
Silvio: Se on vähä sama ku sanois että lauantaimakkara on paskaa. Ei se oo, mut kuka sitä huvikseen syö?
tommijk
31.01.2007 16:28:18
No entäs se albumi, hitto vie??

Ei ne ny kerkee ku rundia pukkaa
pöö..
kartmaan
31.01.2007 22:12:00
Ja parempi ois Suomikin saada kiertuelistaan. Alkaa viime kerrasta olla jo liian kauan, petkele
ozz3
01.02.2007 11:44:44
Ja parempi ois Suomikin saada kiertuelistaan. Alkaa viime kerrasta olla jo liian kauan, petkele

Aivan ja viime albumista. Nyt ukoille vähän aktiviteettia, ettei aivot kalkkiinnu. Tulkaa näyttämään miten rokataan!
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Musta Arkipyhä
02.02.2007 12:58:28 (muokattu 03.02.2007 10:47:52)
Kuopion Anttilassa ainakin oli AC/DC -levyjä 7,99e.Ainakin kahdesta levystä sai mukaan bonus-DVD:n jossa muistaakseni 5 biisiä.Mukana alennuksessa myös aiemmin kalliimmat Highway to Hell ja Back in black.
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
MK73
02.02.2007 16:19:06
Kuopion Anttilassa ainakin oli AC/DC -levyjä 7,99e.Ainakin kahdesta levystä sai mukaan bonus-DVD:n jossa muistaakseni 5 biisiä.Mukana alennuksessa myös aiemmin kalliimmat Hghway to Hell ja Back in black.

Vantaallakin (Kodin 1, Varisto) on joku ihme AC/DC -kampanja päällä. Kokonainen iso hyllykkö täynnä yhtyeen tuotantoa hävettävän halvalla, juurikin mm. Back in Black ja Highway.. jotka ovat aina olleet hintavampia.
Boozer
02.02.2007 19:00:40 (muokattu 02.02.2007 19:00:53)
Ai sattana miten hyvät soundit on back in black biisissä!
Musta Arkipyhä
03.02.2007 10:52:44
Kassiin lähti Blow up your video ja Highway to hell.Helvatan hyviä rokkilevyjä molemmat.Blow up your video on kyllä yllättävän kova levy.Two's up on loistobiisi - semmonen unohtunut helmi jonka löysi vasta nyt.Vähän erilaista AC/DC:tä.Vähän samaa voisin omalla kohdalla sanoa Love hungry man -biisistä Highway to hell -levyllä:Perskuta! Siinähän on melkein funk-bassokuvio :-) .Tuo Blow up your video ei liene mikään suursuosikki AC/DC:n tuotannossa? No hyvä levy kumminkin vaikka monet taitaa pitää sitä jonkinasteisena välityönä.Tai sitten muistan väärin.
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Tympee Huttunen
03.02.2007 11:22:11
Kävin ostamassa vihdoin Back in Black, Highway to Hell ja Let There Be Rock-levyt. Mukaan sai ilmaiseksi jonkun Back in Black-videos-levyn. On kyllä todella kovaa ja tiukkaa materiaalia.
sellisti
04.02.2007 13:44:48
Tuo Blow up your video ei liene mikään suursuosikki AC/DC:n tuotannossa? No hyvä levy kumminkin vaikka monet taitaa pitää sitä jonkinasteisena välityönä.Tai sitten muistan väärin.

Biiseissä ei varsinaisesti ole mitään vikaa, mutta onhan tuon levyn tuotanto aika kummallinen, ei mitään soundien juhlaa. Mutta Heatseeker ja That's the Way... toimivat perinteisesti livenä hemmetin hyvin, ja muitakin helmiä löytyy kuten mainitsemasi Two's Up ja esim. Ruff Stuff.

Bändi on kyllä itse vaikuttanut siihen, että tietyt albumit ovat jääneet jonkinlaisten "välitöiden" asemaan sikäli, että keikkasetti ei ole juurikaan muuttunut aikojen saatossa. Ne samat hitit samoilta tietyiltä levyiltä soitetaan aina, ja sitten ne 1-2 biisiä uusimmalta levyltä. Joskus voisi vähän tuulettaa tuota listaa ja ottaa sinne niitä unohdettuja aarteita, niin saattaisi moni löytää nämä "unohdetut" albumit. Niin hyviä biisejä kuin ne T.N.T.:t ja Whole Lotta Rosiet ovatkin, niin minusta olisi mukava kuulla välillä muutakin.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Musta Arkipyhä
04.02.2007 15:58:30
Biiseissä ei varsinaisesti ole mitään vikaa, mutta onhan tuon levyn tuotanto aika kummallinen, ei mitään soundien juhlaa.

No muutamia negatiivisia(?) huomioita soundeista:

-kovasti kaikua
-basso kuuluu hiukka heikosti - ainakin meikäläisen lintupöntöistä :-)

Two's up biisissä olen huomaavinani riffissä kertsin taustalla molliskaalan nuotteja -hieman Let me put my love into you -biisin tyyliin.Aika harvinaista AC/DC -musassa mielestäni.mutta ehottomasti hyvä juttu.

Täytynee kerätä vielä Dirty deeds koriin.Sitten olis Bonin aikaset studiolevyt hanskassa cd-muodossa.
sellisti
04.02.2007 22:24:06
Two's up biisissä olen huomaavinani riffissä kertsin taustalla molliskaalan nuotteja -hieman Let me put my love into you -biisin tyyliin.Aika harvinaista AC/DC -musassa mielestäni.mutta ehottomasti hyvä juttu.

Aika selkeetä molliahan sieltä löytyy, ja nuo ovat tosiaan hienoja "poikkeuksia" AC/DC:n tuotannossa. Jossain määrin samaa sarjaa on mielestäni Flick of the Switch -albumilta löytyvä Badlands, vaikka vähän raskaampi onkin kuin nuo pari muuta.
rheinone
24.02.2007 00:05:52
Hee hei! Yllättävää: Malcolmillahan on komee skitta viideolla Are You Ready. Onko parempaa tietoa?
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)