Aihe: Lost
1 2 3 4 560 61 62 63 6481 82 83 84 85
Mättöpiiska
02.01.2007 19:18:14
Onkos tietoa, että tuleeko nämä kakkoskauden loput 7-8 jaksoa putkeen, jonka jälkeen uusi tauko, vai alkaako kolmoskausi näkyä heti perään?
sellisti
02.01.2007 22:23:56 (muokattu 02.01.2007 22:26:51)
Pääasia että torstaina taas lähtee käyntiin.

Eipä kuitenkaan vielä tämän viikon torstaina vaan vasta 11.1.

Onkos tietoa, että tuleeko nämä kakkoskauden loput 7-8 jaksoa putkeen, jonka jälkeen uusi tauko, vai alkaako kolmoskausi näkyä heti perään?

Nelosen teksti-tv:llä sanotaan, että sarja jatkuu 1.3.2007 asti. Siitä päätellen uutta taukoa pukkaa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
KillingMachine
04.01.2007 15:24:32
Eipä kuitenkaan vielä tämän viikon torstaina vaan vasta 11.1.

No, kiitos vain kun piristit. Viikko vielä kärsimätöntä odotusta.
Basistit kunniaan.
carnation
04.01.2007 19:16:54

Ja silloin tulee Lost-historian paras jakso.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
sellisti
04.01.2007 23:41:26

No olisko ollu sit kivempi kun olisit tänään kieli pitkällä ollut ysiltä tv:n ääressä todeten että tsunamiohjelmaahan täältä tuleekin. :)
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
KillingMachine
05.01.2007 14:59:15
No olisko ollu sit kivempi kun olisit tänään kieli pitkällä ollut ysiltä tv:n ääressä todeten että tsunamiohjelmaahan täältä tuleekin. :)

Olisin todennäköisesti kummastellut että onko saarella tapahtumassa luonnon mullistuksia.
Basistit kunniaan.
sellisti
05.01.2007 23:39:52
Olisin todennäköisesti kummastellut että onko saarella tapahtumassa luonnon mullistuksia.

Oliskin ollut vaihtelua kun olis kunnon hyöky iskenyt sinne rantaan.
Guitarist in the Night
11.01.2007 16:16:06
Tänään on sitten luvassa kaikkein tiukin Lost-episodi mitä on Suomessa nähty.
Hevi on ihan hyvää.
Nieby
11.01.2007 23:25:14
Tänään on sitten luvassa kaikkein tiukin Lost-episodi mitä on Suomessa nähty.

oli kyllä ihan kunnon kauraa. loistavaa.
SARJE
12.01.2007 15:34:53
tuntuu jotenkin fysiikan vastaiselta että 10-15 cm paksu tappi tunkeutuu pohkeen sisään samalla lailla kuin terävä veitsi. luulisi jotenkin että jalka vaan litistyy kunnes luu murtuu. olenko ihan tyhmä?
-eijjole!
ekikoo
12.01.2007 16:18:13
tuntuu jotenkin fysiikan vastaiselta että 10-15 cm paksu tappi tunkeutuu pohkeen sisään samalla lailla kuin terävä veitsi. luulisi jotenkin että jalka vaan litistyy kunnes luu murtuu. olenko ihan tyhmä?

Mutta mikä tappoi lentäjän?
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Tympee Huttunen
12.01.2007 16:24:38
Mutta mikä tappoi lentäjän?

Hyvä kysymys. Jos tämä "John Gale" olisi tämän alkuperäisen John Galen tappanut, niin miksi hän olisi sen haudannut? En myöskään ymmärrä, miksi tämä vangittu puhui läpiä päähänsä vaimon suhteen. Olisi vain sanonut, että kaverinsa kanssa lensi palloa ja tämä kaveri kuoli. Vaikuttaa siltä tosiaan, että "John Gale" oli herran ystävä.
Minä Rakenna itse pedaalisi Jau? Ostan: Virityskoneistot kitaralle, EMG-aktiivit. Tarjoa!
carnation
12.01.2007 16:41:20 (muokattu 12.01.2007 16:54:06)
Hyvä kysymys. Jos tämä "John Gale" olisi tämän alkuperäisen John Galen tappanut, niin miksi hän olisi sen haudannut? En myöskään ymmärrä, miksi tämä vangittu puhui läpiä päähänsä vaimon suhteen. Olisi vain sanonut, että kaverinsa kanssa lensi palloa ja tämä kaveri kuoli. Vaikuttaa siltä tosiaan, että "John Gale" oli herran ystävä.

"Henry Gale" (oli pakko korjata)

Mitä ajatuksia tämä herätti: http://i50.photobucket.com/albums/f329/henrygale/blacklightmap2mn.jpg

Kartasta on muuten olemassa myös versio, jossa kaikki enemmän tai vähemmän epäselvät tekstinpätkät on kirjoitettu puhtaaksi. Selkeyttää kokonaisuutta: http://www.jayandjack.com/wp-conten … ads/2006/03/blastDoorMapOverlay.jpg
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
thescientist
12.01.2007 16:45:59 (muokattu 12.01.2007 16:47:25)
http://i50.photobucket.com/albums/f329/henrygale/blacklightmap2mn.jpg

Teksti "I am here" ja tuo nuoli joka sojottaa tuollaiseen laatikkoon, eli luukkuun. Esittäisköhän tuo muita Dharma-aloitteen bunkkereita, niinkuin kartta tai jotain?
"My silence will convict me." Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
Tympee Huttunen
12.01.2007 16:55:14
"Henry Gale" (oli pakko korjata)

Oho:) En editoi ollenkaan, ettei korjauksesi jää turhaksi!
Minä Rakenna itse pedaalisi Jau? Ostan: Virityskoneistot kitaralle, EMG-aktiivit. Tarjoa!
pira
12.01.2007 19:41:47
Uh, sain joululahjaksi ykköskauden boksin. Kauden puolessa välissä alkoi meno olla niin hyvää shittiä, että koukutus on tapahtunut. Täytyy ilmeisesti kakkoskausi ostaa kohtapuoliin.
Hyvin toimii, kun ahmii neljä jaksoa kerralla. :)

Ei tule tätä keskustelua seurattua luonnollisista syistä. Ekat muutamat kymmenet sivut luin tuossa viikko sitten, kun olin sinne asti ehtinyt.
ja kauniisti soi blues
Tympee Huttunen
18.01.2007 22:04:43
Ei hitto mikä jakso. Ei tuo vyyhti voi vielä aueta, kun kausiakin on vielä jäljellä.
KillingMachine
19.01.2007 14:34:07
Tämäpäs oli skitso-jakso. Välillä kävi mielessä ajatus, että koko saari todellakin saattaisi todellakin olla Hurleyn mielikuvituksen tuotetta, kun Libbykin näytti olleen samassa mielisairaalassa.
Basistit kunniaan.
kyseinen
19.01.2007 14:41:10
Tämäpäs oli skitso-jakso. Välillä kävi mielessä ajatus, että koko saari todellakin saattaisi todellakin olla Hurleyn mielikuvituksen tuotetta, kun Libbykin näytti olleen samassa mielisairaalassa.

Täähän kuulostaa jännältä, milloin Bobby tulee suihkusta? (nimim. en oo enää kuukausiin seurannut - enkä tänne sarjan huonoutta porannut)
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)