T-Man 5000 24.01.2007 12:26:16 | |
---|
En ole ehtinyt edes kuunnella, mutta tässä täytyy olla oikeata henkeä. Edit: Kyllä tässä on viisujen pyhä ja jäljittelemätön henki. Kiitos. Parhaani mukaan viritin itseni viisutaajudelle. Kai kisan vetäjäkin oman kortensa kekoon kantaa? |
Urmas Potkuri 24.01.2007 13:13:30 | |
---|
Kiitos. Parhaani mukaan viritin itseni viisutaajudelle. Kai kisan vetäjäkin oman kortensa kekoon kantaa? Kai sitä jotakin rynkytystä täytyy mukaan tunkea. Ei ole oikein nyt syntyny, ainakaan vielä, ihan oikeanlaista hömppää.:) Ja muille muistutukseksi, että vielä ehtii. Aikaa on reilu vuorokausi ja siinähän vääntää hitin jos toisenkin. Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen. |
LordWinter 24.01.2007 20:10:26 | |
---|
Vaihdoin sitten linkkini hifi-muotoon. En tiedä miksi, mutta vaihdoinpas vain. Mikä helvetin perussävel? |
-Cale 24.01.2007 21:09:49 (muokattu 24.01.2007 21:27:53) | |
---|
"Big city, big city nights!" Erittäin tiukkaa tavaraa. Kiitos kiitos! Tässä olis oma veto, joka jäi jälleen vaiheeseen, ainakin ton alun suhteen, ku meinas tulla kakka housuun muisteltuani ettei oo enää kauaa osallistumisaikaa. Koitan saaha kondikseen mikäli kerkiän. http://destruction.phpnet.us/destructionriffiskapa57.mp3 Ei ollenkaan hullumpi oma vetosikaan, mainio riffi. Ja jos kerran ei ole edes täysin valmis vielä, mielenkiinnolla odotellessa... Ja tuosta omasta riffistäni vielä jotain, kun en arkkikanslerin mainitsemasta syystä pystynyt itse postaamaan: Löytyikin sopiva riffi tähän skabaan ikäänkuin "pöytälaatikosta", tai no sopiva ja sopiva, kuinka kukin sen nyt omaksuu... Aivan uunituorekin kaiken lisäksi. Riffissä tavoittelin 80-luvun AOR meininkiä, kuitenkin laittamalla mukaan pientä särmää. Kamat on samat kuin ennenkin, eli Podista JCM 800 mallinnus (yleensä käytän mesan mallinnusta), G&L Legacy kitara ja muutama köyhä softa + fruity loops. Edit: PS. Eikös osallistumisaikaa ollut alunperin keskiviikkoon, vai muistanko väärin? Sillä äänestysmielessä m.nettiin tänään tulinkin kun on pitänyt pysytellä erossa täältä muutaman päivän. Mutta ei sillä että haittaisi, riffitelkää poijjaat vaan ihan rauhassa :) |
Urmas Potkuri 24.01.2007 21:10:49 | |
---|
Vaihdoin sitten linkkini hifi-muotoon. En tiedä miksi, mutta vaihdoinpas vain. Vaihdoin sitten linkkisi aloitusviestiin. En tiedä miksi, mutta vaihdoinpas vain. ;) Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen. |
Edy 25.01.2007 17:00:19 | |
---|
http://mp3.mikseri.net/hifi/e/edy_-_riffi57.mp3 Ensimmäistä kertaa pääsin ite soitteleen omilla rummuilla taustat riffiin. Olipa vaikeata ja rytmikin heittelee aika ikävästi. Riffi voisi olla unkarilaisten Euroviisu-kappale, jos ne nyt edes ovat mukana seuraavissa viisuissa. Jokaisella saa olla mielipide, mutta sitä ei kannata pitää totuutena. |
Led Glasnost. Suoraan 70-luvulta naftaliinista kaivettu ja "modernisoidulla" ohjelmistollaan comebackin tehnyt. Edustaa jotakin kuvitteellista katoavan itäeuroopan maata. Luulisin. Eivät mahdu enää enää vanhoihin lewiksiinsä, mutta parta kasvaa paremmin ja pidempiä kitaranhihnoja saa kaupasta..... http://koti.mbnet.fi/katuru/Temp/riffi57_arkkikansleri.mp3 Syntyi katseltuani tallenteita 70-luvun rokkiohjelmista ja "videoista". Siinä oli tahatonta huumoria ja komiikkaa, johon ei päästä nykyisin edes tarkoituksella. Musiikki oli tosin kelpo rynkytystä, toisin kuin tämä inspiraation tulos. Tele+sguierbasso+POD-XT+piuhoja+tietokone, jossa M-Audion Delta 1010. Ohjelmina Sonar5 ja joitakin rumpusoftia. Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen. |
Appelsiini 25.01.2007 21:25:33 | |
---|
"These go to eleven" -Nigel Tufnel from movie Spinal Tap |
Jesmies 25.01.2007 21:33:45 (muokattu 25.01.2007 21:58:08) | |
---|
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu |
-AjA- 25.01.2007 21:37:38 (muokattu 25.01.2007 21:48:28) | |
---|
|
Jesmies 25.01.2007 21:56:08 | |
---|
ahaa, eli siinä pitää olla alussa se "projektin" nimi, sehän selvensi :) Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu |
Thet 25.01.2007 22:03:43 | |
---|
Mun rihvi näyttäis puttuvan tosta listasta. Vaikka eihän sillä mitään merkitystä ole, olematon näiden muiden rinnalla. :) "I need pikata for my banghole" |
Urmas Potkuri 25.01.2007 22:08:17 | |
---|
Mun rihvi näyttäis puttuvan tosta listasta. Vaikka eihän sillä mitään merkitystä ole, olematon näiden muiden rinnalla. :) Kovasti anteeksi. Korjasin. Olin huolimaton..... Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen. |
Urmas Potkuri 25.01.2007 22:24:26 | |
---|
Ei taida enää tulla kettään. Laitan äänestyksen. Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen. |