Exhausted 11.01.2007 19:55:22 | |
---|
En koskaan pienenä tajunnut sitä kun Pelle Hermanni yritti sanoa jotain lapsille tv:n välityksellä, tyyliin "oleppas Jussi kiltisti siellä". Luulin aina että sillä on kameran takana joku yleisö siellä joille se huutelee, ihmettelin että miksi niitä ei koskaan näytetty. |
kid ego 11.01.2007 19:59:44 | |
---|
En koskaan pienenä tajunnut sitä kun Pelle Hermanni yritti sanoa jotain lapsille tv:n välityksellä, tyyliin "oleppas Jussi kiltisti siellä". Luulin aina että sillä on kameran takana joku yleisö siellä joille se huutelee, ihmettelin että miksi niitä ei koskaan näytetty. Hoho! Mä odotin Hermannin aina sanovan mun nimeni ja lähettävän terveisiä, mutta aina jouduin pettymään... Ei ole mitään asiaa tai tilannetta mistä ei nyrkeillä selviäisi. |
Stain 12.01.2007 12:10:10 | |
---|
Mä en pysty vieläkään katsomaan tuota, ahdistaa jo tuon alussa olevan linnun tai minkälie katsominen. Onhan nuo linnun törähdykset aika infernaalisia kieltämättä. Harmi että tuossa ei ole alkuperäiset musat, ne on jouduttu poistamaan tekijänoikeuksien takia. It's a bittersweet symphony, this life |
Prophet 12.01.2007 12:52:12 | |
---|
|
Volante 12.01.2007 16:36:43 | |
---|
Tuolta pikkukakkosen sivuiltahan se löytyy. Klikkaa sitä sinistä kukkaa tai alalaidasta tokaa palkkia vasemmalta. Tekisi mieli katsoa, mutta en katso. Vaikka ihan löysä se nyt olisi varmaan kuitenkin, näin 20+ vuotiaana... |
Sertzo S 12.01.2007 16:52:34 | |
---|
Pariin sarjaan olen Pikku Kakkoseen musan saanut tehdä. Kivoja projekteja olivat. |
Mä en pysty vieläkään katsomaan tuota, ahdistaa jo tuon alussa olevan linnun tai minkälie katsominen. Ja on tästä jo sellaiset parikymmentä vuotta kun olen tuota hämmästellyt. Kersana säikähdin siis melkoisen pahasti :) Oho, täällä on muitakin jotka tuota ovat pelänneet! Sit siinä lopussa kun se kuva vielä hitaasti zoomaa siihen karhuun ja sen suu herää yhtäkkiä eloon ja sanoo sillä mörön äänellä sen "varokaa heikkoa jäätä" ja vielä päästää sellasen kalmivan murinan siihen päälle niin meikäläistä vietiin kyllä pienenä aina jos tuo tuli ruudusta. Mut joo siis synttäriketjuhan tää oli. Kyllä pikku kakkosta tuli itekin katseltua pienenä, tosin puoli kuusi tais olla vielä suositumpi. Reilun vuoden verran on nyt tullut taas enemmän seurattua tätä kolmivuotiaan tyttären kanssa. Hyvin tehtyä ohjelmaa, motivoituneet ja ilmeikkäät juontajat. Tyttö odottaa joskus jo aamusta asti, että kukahan tänään on pikku kakkosessa, onkohan Rami vai Veera vai Eila... Ja hienoa että noiden uudempien ohjelmien rinnalla on pysynyt näitä vanhempia niin kuin nalle luppakorva ja postman pat. Niissä jos jossain on nostalgiaa! "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Bluesmies 17.01.2007 00:36:34 | |
---|
Heikkoja jäitä pelkäsin minäkin. Aina oli jännää odottaa, tuleeko se ohjelman lopussa vai ei. Aina sen toivoi tulevan, mutta aina se pelotti yhtä paljon. Äsken sen tsekkasin ja kyllä jotenkin ymmärrän, että tuo pientä lasta saattaa hieman pelottaa. Tuo on kyllä yhtiä tv:n legendaarisimpia pätkiä. |
Prophet 11.01.2017 14:10:22 | |
---|
|
Vessajono 11.01.2017 14:21:45 | |
---|
Prophet: Tänään 40 vuotta! http://areena.yle.fi/1-3896413 Täytyy varmaan ehtoolla katsastaa toi dokumentti. Ja hakee vaikka vähän isoo kolmosta evääksi heh juum. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 16 |
santakasa 11.01.2017 15:02:14 | |
---|
Vessajono: Täytyy varmaan ehtoolla katsastaa toi dokumentti. Ja hakee vaikka vähän isoo kolmosta evääksi heh juum. Ransu-koira viettää päivää varmaan kakkosta nauttien suurin mitoin. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Zed 11.01.2017 20:51:19 | |
---|
Juuri katselen Areenasta tätä uutta dokumenttia. Sian paloittelu, lakritsineekerit ja Kokkelivekkulit ovat tähän mennessä reväyttäneet. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Vessajono 11.01.2017 20:52:29 | |
---|
Zed: Juuri katselen Areenasta tätä uutta dokumenttia. Sian paloittelu, lakritsineekerit ja Kokkelivekkulit ovat tähän mennessä reväyttäneet. Olin juuri tulossa sanomaan, että odotan innolla kauanko menee, ennen kuin joku pahoittaa mielensä a) lakritsineekereistä b) sian paloittelusta c) maahanmuuttajista Nobelanereita juotu vuonna 2017: 16 |
Zed 11.01.2017 21:04:29 (muokattu 11.01.2017 21:06:13) | |
---|
Vessajono: Olin juuri tulossa sanomaan, että odotan innolla kauanko menee, ennen kuin joku pahoittaa mielensä Huomis-iltapäivään mennessä "sosiaalisessa mediassa kohahti". Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Funkånaut 11.01.2017 23:09:02 | |
---|
"Minäkin läksin entisiin hommiini: tilasin puolikkaan punssia ja rupesin pelaan korttia." - J. Alfred Tanner |
Juicy 11.01.2017 23:18:21 | |
---|
Vessajono: Olin juuri tulossa sanomaan, että odotan innolla kauanko menee, ennen kuin joku pahoittaa mielensä a) lakritsineekereistä b) sian paloittelusta c) maahanmuuttajista Ja ne mielensäpahoittajat nimenomaan ovat a) valkoisia kantasuomalaisia b) vegaaneja c) valkoisia kantasuomalaisia |
Juicy 11.01.2017 23:25:35 | |
---|
Mun oma lemppari Pikku Kakkosessa oli tietenkin Pat & Mat, tsekkiläinen animaatio kahdesta taparöytäjästä. |
Funkånaut 11.01.2017 23:30:49 | |
---|
Juicy: Mun oma lemppari Pikku Kakkosessa oli tietenkin Pat & Mat, tsekkiläinen animaatio kahdesta taparöytäjästä. Kyseinen sarjahan teki aikanaan jakson meikän kotiviinipuuhista... https://www.youtube.com/watch?v=q6ZXIJ46jGI "Minäkin läksin entisiin hommiini: tilasin puolikkaan punssia ja rupesin pelaan korttia." - J. Alfred Tanner |
Juicy 11.01.2017 23:34:44 | |
---|
|
Funkånaut 11.01.2017 23:49:40 | |
---|
Juicy: Ponuahan ne keitteli lopulta. :D Ehkä vähä. :) Hauska sarja ku aikanaan hyllytettiin, koska punainen ja keltainen paita olivat selkeästi viittaus kommunismiin. Tästä syystä paidankin väri vaihtui punaisesta harmaaksi. "Minäkin läksin entisiin hommiini: tilasin puolikkaan punssia ja rupesin pelaan korttia." - J. Alfred Tanner |