Aihe: line6 flextoneIII thomannilla
1 2
kulmahiomakone
09.12.2003 13:56:54
Vähän on surullista, että ihmiset Saksasta tilaavat vain sen takia, että suomalaiset eivät osaa/tajua mainostaa. Loistava firma tuo St Pauls sound on muuten.

No kyllä stps:llä on sivut siinä kuin thomannillakin, harva sinne vain eksyy, kun kaikki täälläkin puhuvat vain t-kaupasta. Mitä minä olen käsittänyt, saatan toki puhua läpiä päähäni, niin stps:n myynti koostunee ennemminkin isoista tilauksista kuin johtokaupasta harrastelijoille. Mutta kyllähän suomalaisen kuluttajan tuota liikettä kannattaa hyväkseen käyttää, vaikkei putiikilla varsinaista myymälää säännöllisene aukioloaikoineen olekaan.
Fortune
09.12.2003 14:57:00
Mitä minä olen käsittänyt, saatan toki puhua läpiä päähäni, niin stps:n myynti koostunee ennemminkin isoista tilauksista kuin johtokaupasta harrastelijoille.

Oli miten oli, niin harrastelijan johtokaupatkin käyvät todella sutjakasti ja asiakaspalvelu puhelimitse on ensiluokkaista. Ja toimitusajat nopeat.

Ja kyllä sinne pääsee paikan päällekin, kun sopii etukäteen.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
madu
10.12.2003 23:09:16 (muokattu 10.12.2003 23:10:04)
Pakko nyt vähän aiheen ohi sanoa, mutta suosittelen kyllä st. pauls soundia. Tilasin muutama kk takaperin line6:sen guitarportin ja kun tuo liikehän ei ole aina auki niin se heppu ystävällisesti toi työpaikalleni helsinkiin guitarportin nummelasta.

Kuitit ja kaikki oli tehnyt ja hyvin kaikki sujui vaikka aluksi ihmetytti tyypin heitto "No hitto mä en oo tänään paikalla, mutta missä sä oot huomenna? Ai, duunissa, missäs se on? Just, no mitä jos ajan sinne ja tuon guitarportin?" :)

Tämä oli loistavaa palvelua.
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)