Aihe: Engl Standard kaappi räjäytyskuva ;)
1
drlecter
10.01.2007 17:26:13

http://koti.mbnet.fi/nomeband/muut/IMG_0782.jpg
Pahoittelen kuvan kokoa..

Irroitin yhden kajarin kyseistä kaapista jolloin sisältä paljastui yllättäen vaimennusmatto takalevystä.

Vaihdan tohon kaappiin greenbackit ja mietin, että miten soundi muuttuu jos näppään ton vaimennusmaton irti kokonaan?

Kuinkas toi johdotus sitten tehtiin jos haluan säilyttää stereomahdollisuuden? Kaapin takana on mahdollisuus kytkimellä valita mono/stereo. Unohdin saman tien miten päin johdot oli tossa irroitetussa kajarissa, puupää kun olen.
N33m0
10.01.2007 19:07:47

Kitarakaapeissa tollanen matto ei perjaatteessa oo tarpeellinen ku sen idea on keinotekoisesti "kasvattaa" kaapin kokoa että matalimmat bassot toistuisi paremmin. Jos sen nappaa irti saattaa alapäässä jotain muutosta tapahtua... tai sitten ei. Kyse on kuitenki todella matalista taajuuksista.
slow music for slow people
drlecter
10.01.2007 19:26:28

Mites se noin niinku muuten rakenteeltaan vaikuttaa, en viitti omaani avata. Tossa se on mun eteisessä pari viikkoa seissyt, ei oo päässyt raahaamaan reenikselle. Löytykä mitään lyijykiekkoja sisältä?

Se eturitilä on aika painava, en olisi uskonut.
On se aika tukevan oloinen koivuvanerikomero(ainakin näytää koivuvanerilta). Jos juotostöitä joskus joutuu tekemään niin luultavasti helpoin tapa on ottaa elementti(t) irti ja sitä kautta operoida.
pekurides
10.01.2007 23:26:35

Se eturitilä on aika painava, en olisi uskonut.
On se aika tukevan oloinen koivuvanerikomero(ainakin näytää koivuvanerilta). Jos juotostöitä joskus joutuu tekemään niin luultavasti helpoin tapa on ottaa elementti(t) irti ja sitä kautta operoida.

No itse olen todennut ylivoimaisesti nopeimmaksi ja helpoimmaksi ruuvata akkuvääntimellä takalevyn irti ja ei paina edes paljoo:) ja pääsee hyvin käsiksi kaikkiin mahdollisiin juotoskohteisiin.

Monissa kaapeissa ei edes saa elementtejä etupuolelta irti.

En tiedä oisko tuossa englissä sitten erilainen takalevyratkaisu... mutta näin täällä:)

ps.varmaan vähän hankala juotella piuhoja kiinni kun elementti roikkuu sylissä kun piuhat ei anna enempää periksi:) eiku takalevy irti vaan!!!!

Niin ja abikoliittimet myös aika näppärä ratkaisu tosin hiukan olen epäillyt niiden virranjohtokykyä...
Tunteella päin vittua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)